Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jaymaestro

De "wie ben ik" van Jaymaestro

Recommended Posts

Hallo allemaal!

 

Noem mij Jaymaestro. Ik ben 21 jaar en woonachtig in het hoge noorden waar ik tevens studeer.

Mijn hobbys zijn: voetballen (Ajax in het bloed!) , pokeren, beetje gamen, films kijken, Karpervissen, stappen, maar ook blowen en growen.

Om het lichaam fit te houden ben ik sinds kort naast voetbal ook aan het hardlopen en gestopt met het roken van sigaretten (5 weken nu).

In de ongelooflijk zware afkickperiode (rookte 5 jaar een pakje per dag..heb de eerste week amper geslapen) kwam ik op dit wietforum terecht. Ik was vroeger al een actief lid in de microsectie van HD en heb ook buiten gegroeid. Om onbekende redenen ben ik eigenlijk gestopt met deze hobby. Na een uurtje kijken op het forum was het enthousiasme gelijk terug. Ik heb inmiddels mijn nieuwe microhok afgebouwd. De specificaties en foto's zet ik in het aankomende kweekverslag. Ook ben ik van plan weer wat buiten te zetten dit jaar.

 

Kweekervaring?

3 planten purple power (buiten) : 350 gram

1 plant afghaan (buiten): 80 gram

1 plant hollands hope (binnen...raar maar waar, had niets anders voorhanden) : 80 wat CFL, 14 gram

 

Dit heb ik allemaal gedaan in 2007 en 2008. Daarna ben ik gewoonweg gestopt met kweken.

Ik zit nu in een eigen appartement, waar kweken absoluut verboden is. Ik heb absoluut getwijfeld of ik wel zou moeten beginnen, omdat er in mijn contract staat dat de huurovereenkomst bij enige sporen van softdrugs(gebruik?) ontbonden wordt en dit ook een risico is voor mijn huisgenoot. Die gaat echter akkoord en heb uiteindelijk besloten dat mijn drang om te kweken gewoon te groot is en heb opnieuw een micro kastje gebouwd. Nu een stuk mooier en aardig stealthy ( behalve de tyfusherrie van de pfliegerfan), maar nogmaals dit hok wordt besproken in mijn aankomende kweekverslag ( komt in mijn handtekening te staan).

 

O jah, groot inspiratiebron, maar vooral vriend van mij is meneer Jonk'O'man . Deze kerel heeft jarenlang gekweekt onder zijn 150w HPSje en het altijd erg leuk gedaan. helaas kan hij op dit moment niet meer binnen kweken, maar goede tijden komen eraan. Ik hoop dat je hier nog actief bent jonge!

 

Dingen waar ik mee bezig wil en waarvan ik denk nog kennis op te doen:

* electra ( voor het grotere werk mocht ik dat ooit willen)

* PH ,EC waarden en klimaatcontrole

* meer kennis krijgen over verschillende mediums

* Soortjes en zaad kweken

 

Maar voorlopig ga ik lekker bezig met:

* Een buitenplant bij de oudjes thuis (soort onbekend)

* Wellicht een poging tot guerilla ( hollands hope en mexican bagseeds..heb nog 40 oude zaadjes liggen)

* Maar vooral, de kleine plantjes in mijn 110 watt Tneon kastjes waarvan de zaadjes nu aan het ontkiemen zijn ( WW en Cheese)

 

Zie jullie in het outdoor en micro gedeelte!

 

Groeten

 

Jaymaestro, de microkwekert :lol:

Edited by Jaymaestro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaymaestro,

 

Welkom hier.

Veel lees en kweekplezier!

Knap van je dat je gestopt bent met roken! Ben je niet bang dat als je een joint rookt , dat de behoefte aan een peuk terug komt?

Volhouden in ieder geval!

Groet.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik heel eerlijk ben is de behoefte om te blowen natuurlijk wel toegenomen...rook eigenlijk alleen nog puur op dit moment, maar sla een joint met tabak ook niet af. Dit komt eigenlijk nooit voor ( blow vooral 'medicinaal" om lekker te kunnen slapen met mijn ADHD en niet vaak meer in sociale context) , maar anders vind ik het ongezellig om te weigeren. Een peuk is voor mij nu taboe maar een joint met tabak weiger ik dus niet...Ik ben me er wel van bewust dat dit hypocriet is hoor.

Ik ben eigenlijk van plan ook met deze slapertjes te stoppen, totdat mijn eigen oogstje binnen is. Alleen eigen stash roken zorgt ervoor dat de voldoening nog groter is, de aanhankelijkheid minder wordt en er dus ook maat wordt gehouden.

 

Dus kort en bondig: ja het is moeilijk en het verlangen neemt toe, maar mijn vastberadenheid gelukkig ook met de dag!

Bedankt voor je steun en ik kom je ongetwijfelt nog tegen hier :lol:

 

Greets

 

Jaymaestro

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jaymaestro!

 

haha, ik wist het gewoon, ik zag je hoofdtopic, ik zag die naam en toen maar eens even bij je voorsteltopic kijken en het is nog waar ook, je bent het echt! :) haha, lekker man dat je nu eindelijk bezig bent! je verslag zie er tiptop uit, je weet alleen dat ik de foto's nog mis he :lol: maar leuk om je zo bezig te zien en ik hoop dat we binnenkort weer eens lekker kunnen hangen. ik wens je ongelofelijk veel succes en ik wacht op die mooie foto's van over een paar weken!

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghehehe, het heeft ff geduurd inderdaad...

Check mn handtekening uit. verslag bevat fotos van het kastje en het eerste plantje!

 

Latersss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...