Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DeLeys

Medicinale wiet in belgie

Recommended Posts

Hallo iedereen,ik heb enkele vragen,

graag zou ik medicinale wiet voorgeschreven krijgen in belgie.

Niet omdat ik een ernstige ziekte heb,maar simpelweg omdat ik een beest ben nuchter.

Dit uit zich in onvriendelijkeheid,verbale agressie,tot zelfs fysiek geweld.

Ben vroeger dikwijls met mn kop tegen de muur gelopen,tot men 14 jaar.

Daarna heb ik op aanraden van vrienden eens een blowtje geprobeert.

Sindsdien,is mijn leven als een 'droom' verlopen,nooit meer problemen gehad,

niet verbaal niet fysiek...onlangs werd ik midden in de nacht tegengehouden door jan met de pet,

hij tilde hier zwaar aan desondanks ik niet aan het blowen was,maar ze kenden mn naam en,

en mocht meteen mee naar het bureau,belachelijke testjes moeten doen,bloedanalyse etc...

Gevolg,voorkomen voor de politierechtbank,waarbij de politierechter oordeelde,dat dit niet kon voor iemand

van 30jaar oud,zware boete(bijna 3000€ alles samen) gehad en moest op therapie,men rijbewijs afgeven,en erger nog,dit onder erg strenge voorwaarden terug moeten behalen(waarin ik trouwens met glans geslaagt ben,en die man zich afvroeg wat ik er eigenlijk kwam doen)Ook moest ik in therapie,waar de vrouw in kwestie zich afvroeg wat ik daar kwam doen?Zij zag geen enkel probleem,en heeft dit ook op papier bevestigt aan de instanties,desondanks ben ik een harde werker in de bouw,en heb me al blauw aan belastingen betaald.Heb nog nooit achterstallige rekeningen gehad,en heb verder ook nooit problemen veroorzaakt in

de daarop volgende 16jaren,nu moet ik van de dokter diazepam slikken,is bijna pure valium,en wordt hier erg agressief van,dus dat is geen oplossing...Daarom mijn vraag of er iemand uit belgie mediwiet heeft voorgeschreven gekregen.Ik zoek niet de verdere verloop van mn leven in de miserie te zitten...en al zeker niet op de valium...

Graag had ik reacties van medigebruikens gehad,uit belgie uiteraard...

Hoop dat er iemand iets weet.wil je meer weten vraag het gerust...

ik kijk uit naar een reactie van jullie...

Mvg DeLeys

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet gewoon met je poten van andere mensen afblijven of je nou een pilletje slikt

of niet, mediwiet gaat je daar echt niet bij helpen. je moet niet de oplosssing ergens

anders in gaan zoeken als je zelf het probleem bent.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites
je moet gewoon met je poten van andere mensen afblijven of je nou een pilletje slikt

of niet, mediwiet gaat je daar echt niet bij helpen. je moet niet de oplosssing ergens

anders in gaan zoeken als je zelf het probleem bent.

 

groet rodney

 

sluit me hierbij idd wel aan, maar denk sowiso dat je je pilletjes makkelijk kunt ruilen tegen bergen wiet :rolleyes:

btw vind ik het wel triest als je idd andere mensen gaat aanvallen of wat dan ook omdat je je eigen niet in de hand kunt houden

 

(HEB ZELF ZWARE ADHD) maar hierbij gerbuik ik geen medicijnen meer maar kan me eigen wel in de hand houden als ik boos word (of me zin niet krijg) als je dit niet kunt zelfstandig zonder wiet dan zou ik maar eens snel hulp gaan zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoe de regels zijn in Belgie wat betreft mediwiet.. en of ze het hebben.

Maar als jij beter functioneerd dan is dat je goedrecht.

 

In nederland hebben we ook niet zomaar mediwiet.. meestel moetje in praktijk diverse K-gezwellen hebben en dat soort erge dingen.

en soms wil men er nog niet aan.

 

ze hebben liever dat je diazepam slikt dan een blowtje rookt.

 

of je moet zelf een paar zaadjes planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

begrijp me niet verkeerd maar vind het TOTAAL geen oplossing om te gaan blowen als je problemen hebt

 

 

(ALS JE DRUGS NODIG HEBT OM TE FUNCTIONEREN DAN BEN JE VERSLAAFD) dat is hoe ik er over denk

 

voor jou probleem bestaan er pshychiaters en dat soort mensen en idd medicijnen

en grow een plant voor jezelf als hobby en om er lekker van te roken niet je eigen rustig te houden KOM OP HE WAT EEN LAND

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt dit nogal een krokante opmerking dr rodney mckay. ;) :D

en flink kort door de bocht. foei! :wacko:

je bent iemand aan het veroordelen die iets aan zijn atitude wil doen.

om in de maatschapij te passen. en jij gaat deze mr even de livieten lezen. :rolleyes:

Die mr delys weet hoe hij zich kan beheersen en met wat.

En ik kan je verzekeren dat diazepam geen lachertje is.

Klinkt nogal de ziekte van la tourette.

En perfect te behandelen (voor sommige gevallen) met weed.

He mr deleys. Ik ben van belgie.

We komen er wel uit. :wacko:

devlaming :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

diazepam hebben toevallig mijn vrouw en een maat van me,

 

sorry hoor maar die krijg je hier al als je een keer roept ik pleeg zelfmoord....naja t zal ook wel tis maar een mening denk ik zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit geen woord van veroordeling in mr de vlaming, en wat betreft de mediwiet

het is belachelijk als iedereen van zijn loon een percentage moet betalen aan

belasting om een dergelijke voorziening in stand te houden en dat deze vervolgens

word gebruikt omdat iemand zijn poten niet kan thuishouden en op een normale

verbale manier zijn problemen kan uiten en proberen op te lossen. (en dit is ook

geen oordeel maar een mening)

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zeer lang gegrowd heren

en blowen is mijn ontspannig

dus rodney,ge kunt beter uw klep houden

 

en ik blow al 16jaar,om braaf te zijn,en dit heeft altijd gewerkt

je mag anders is komen zien hoe mijn leven eruit ziet,daar kunnen er veel uit leren

heb 16 jaar zonder een enkel probleem geleeft,maar moet nu verplicht stoppen van een politierechter die het niet vindt kunnen dat iemand van 30 blowt,dat is zijn mening.

ik ben een harde werker en betaal al mijn rekeningen zeer stipt,ook de 2800 belastingen elk jaar

 

ge moogt wel iet hebben in uw leven zeker?Weet je wel wa diazepam is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het dan niet net zo slim om gewoon door te growen?? dan ben je zeker van je wiet je hebt een hobby en tis altijd beter dan wat je krijgt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook een dochter van 9,en zou ni willen dat ze ze hier komen buitenhalen...

dus het growen heb ik opgegeven,das een wijs besluit zou ik zo denken

 

 

 

idd ik vindt er wel wat op...bedankt vlaming,en rodney kruip maar terug onder je steen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Deleys,

 

Ik heb een voorschrift voor mediwiet van een belgische huisarts.

Ik kan mijn wiet halen bij een nederlandse apotheek,en bestellen via internet.

Het kan dus wel door een belgische huisarts voorgeschreven worden,ligt maar net aan je huisarts ,denk ik,hoe die er tegenover staat

Bij deze enkele links.

 

http://www.mediwiet.nl/

 

http://www.hanzeplein.nl/pages/default.asp...bhOhcOaQfgObdMa

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK ben een moeilijke mens volgens mijn huisdokter,die me al heel mijn leven kent,doordat ik toen ik net geboren was tot 2 maal toe een infarct gehad heb,en dit heeft zij n sporen nagelaten,daarom ben ik zelf achter een oplossing gaan zoeken.en toen ik 14 was heeft een vriend mij het voorstel gedaan om eens een blowtje te doen,dit heeft me sindsdien uit de problemen gehouden.Waar ik zeer dankbaar voor was,tis niet zoals DR RODNEY suggereerd,dat ik den hele dag mensen lig af te kloppen he,vroeger wel problemen mee gehad natuurlijk,maar dit is 16jaar geleden,en heb sindsdien nooit meer problemen gehad,als ik stoned ben,kan het me allemaal gestolen worden wat mensen doen of laten,ik weet wat ik nodig heb om rustig te blijven,en dat is een blowtje,ik rook er dan ook geen 20 per dag,soms 2 soms 5,afhankelijk of er vrienden al dan niet komen en wat ik te doen heb,dus ik mag wel zeggen dat ik geen problematisch gedrag vertoon.verder wil ik nog even zeggen dat ig geen pillenslikker ben,en daar absoluut tegen ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als laatste red middel zou je naar nederland kunnen verhuisen , al is het hier ook geen leven bijna meer

 

Sommige mensen begrijpen niet waarvoor je rookt , helaas

 

Buble

Editt ik begrijp je Deleys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou bubble,ik rook voor ontspanning en om rustig te blijven.Ik vraag me af wat ik daarmee verkeerd doe?

Voor de heroineverslaafde geven ze hier gratis methadon,maar voor een blower zijn er geen oplossingen...in het vorige bericht van mij zie je hoe het komt,volgens mijn dokter is het te wijten aan de dnfarcten...Heb ik zelf ook niet voor gekozen uiteraard

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Opmerking van dr Rodney McKay is een beetje erg kort door de bocht, want er zijn meer personen die wiet roken om relaxt te blijven.Waarschijnlijk heeft dit een hormonale achtergrond en dan is wiet een betere remedie dan die Diazepam zooi.Zover ik het weet is het medicinaal gebruik van wiet nog niet aan de orde in België.Universiteit van Leuven doet wel onderzoek naar de werking van wiet, maar daar houdt het dan ook op.België heeft op dit moment geen grow-faciliteit voor medicinale wiet , dus je bent afhankelijk van een welwillende arts die het voorschrijft & de Nederlandse apotheek of gewoon de coffeeshop.Bij de 1 krijg je doorgestraalde wiet en bij de ander moet je maar afwachten hoe de kwaliteit is.

 

Ik begrijp het krampachtige standpunt van de Belgische overheid ook niet dat ze geen oplossing bedacht hebben voor mensen met een medische achtergrond op dit gebied bv mbt chemotherapie, HIV, MS etc.

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ik zet men kast wel terug in elkaar en begin wel terug,

tis erop of of eronder.bedankt allesinds voor de positieve reacties heren,op

DR RODNEY na dan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon doen joh, rustig een plantje of 2 a 3

 

wie heeft er al is niet gevochten in z'n tienerjaren?

 

zijn de mensen die hier hun informatie komen ophalen, om zo vervlgens 100-en grammen lekkers te verkopen

dan niet veel erger dan iemand die z'n leven op de rails wil houden?

 

En ja, kom nu ook maar op met die kritiek, maar ik ben een hobbykweker zonder fonkelende eurootjes in de oogjes

 

Cheers all

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus eigenlijk komt het hierop neer;

je blowt, omdat je jezelf niet goed genoeg in de hand kan houden als je het

niet doet.

 

Aan de ene kant ben ik ook van mening dat als je niet normaal kan functioneren

zonder een jointje dat je dan verslaafd bent, maar in deze situatie moet

je er wel iets anders tegenaan kijken vindt ik..

 

Heb je het er al met je huisarts over gehad, je idee van de mediwiet?

groeten :D

 

Edit:@bjorno: ik heb nog nooit gevochten ben ook geen ruziemaker ;) zelfs in mijn

jonge jaren heb ik nog nooit klappen hoeven geven of incasseren, lig gewoon

altijd goed bij mensen volgens mij :D :wacko:

en niemand haalt 't in

zijn hoofd om met mij te vechten :wacko: :o hahaha dat was ff off-topic :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus rodney,ge kunt beter uw klep houden

 

en rodney kruip maar terug onder je steen

 

 

 

 

 

moeilijk he als iemand iets confronterend zegt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij komt hier niet voor kritiek maar voor een oplossing :rolleyes:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic mag weg van mij,aan iedereen die positief reageerde,bedankt hiervoor.

Verder wil ik hier geen tijd meer insteken,vooral de mensen die mij verslaafd noemen,

zij blowen wss zelf niet en doen het enkel voor het geld...Daar doe ik dan weer niet aan mee

nog nooit 1 gram verkocht...Ik probeer een normaal leven te leiden,en wiet helpt mij

daar nu eenmaal bij.Anders wil ik wellis een vergelijkje maken wie wat al gepresteerd heeft in zijn leven...

Der zullen der veel voor moeten onderdoen...

Mvg Een verslaafde DeLeys...

 

 

 

Tis mss is een intressant topic om te openen''wie kan van dag op dag stoppen na vele jaren blowen''

Das een goei ideetje,wel voor mensen die reeds veeeele jaren blowen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij komt hier niet voor kritiek maar voor een oplossing :rolleyes:

 

Buble

 

 

Ik zeg dit juist om hem te helpen als hij er iets tegen wilt doen

zal hij het in zich zelf moeten zoeken en niet in het externe.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...