Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
omerta222

mijn eerste PP op Cocos

Recommended Posts

mijn eerste kweek op cocos, juiste ec en ph waardes aangehouden, en dit is het resultaat.

heb ze nu in totale duisternis staan omdat het afbloeien niet door wil gaan, ik heb ze al anderhalve week gespoeld hier paar pics van mijn kweekie de PP

 

gallery_24736_9525_1167035.jpg

 

gallery_24736_9525_208667.jpg

 

gallery_24736_9525_1795501.jpg

 

gallery_24736_9525_577341.jpg

 

gallery_24736_9525_1529874.jpg

 

gallery_24736_9525_1000173.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kom op hoor zit je ons nou in de zeik te nemen :rolleyes: ;)

 

erg mooi maat keiharde grote buds zo zien ik ze graag

misschien kan je nog wat meer vertellen hoeveel lampen

hoeveel planten welke voeding enz enz. Is altijd intressant

om te weten. Volgende keer verslagje is ook leuk om

te zien, voor de cocoskwekers onder ons zijn er namelijk

nog niet zo veel van.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey dat zijn heerlijke buds

ik sluit me aan bij mckay

meer info meer info

 

ik ben nu zelf mijn eerste ronde op coco's

aan het draaien en ben wel onder de indruk van

je buds welke lijn gebruik je hoelang heb je gegroeid

en welk soortje is het

 

grtzz DH

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal wel ff verslagje schrijven over hoe en wat ik gedaan heb.

 

 

heb er totaal 60 staan, ze staan onder 3x 400 watt....(ga straks over na de 600 watt).

kweek op cocos in potten van 6 liter en heb een afzuiger van 1800 kubb en een actieve inblazer, kachel en ventilator.

Heb de Power Plant

 

Ik gebruik de gehele voedingslijn van Canna Coco (A en B voeding, Root Juice, Cannazym, PK 13/14 en Booster accelerator).

ik heb ze de gehele kweek met de hand water gegeven.

Heb ze 2 weken op voorgroei laten staan.

 

Ik heb de kweekschema van Canna http://www.growguide.info/GrowGuideV3/index.phphelemaal opgevolgd met dit als resultaat.

 

Hiervoor heb ik op aarde gekweekt maar zulke grote buds heb ik daar niet bij gehad, de volgende ronde wil ik op cocos slabs proberen en automatisch water gaan geven.

 

 

ps, ik zal bij de volgende ronde een volledige kweek verslag bij gaan houden voor jullie medegrowers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes kriebel wat een knoppen!!! :rolleyes:

Ziet er zeer gelikt uit!! Met enkel 400Watters....!!!

Heb je toevallig geen CO2-fles ergens stiekum in een hoekie staan ofzo!! ;)

Hoeveel dagen hebben ze op 12/12 gestaan??

 

Nahja ga zeker uit kijken naar je volgende volledige verslag!!!

 

Groene groet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben 2 weken voorgroei gehad en 8 weken bloei 12/12

ze hadden eigelijk al geoogt moeten worden, maar het afbloeien wil nu niet doorzetten, dus heb ze sinds zaterdag al in volledige duisternis gezet.

 

 

hahah en nee heb stiekem geen co² fles :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan aan mij liggen maar dat zijn geen pp , eerder nlx denk ik .

 

maar zeker mooie planten :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn wel zeker wel PP

ik kon bij de GS (waar ik al jaren kom)kiezen tussen PP of SW, heb dit x een gekozen voor de PP, want heb normaal altijd SW

Share this post


Link to post
Share on other sites

foutje of niet ze zien er dik uit!!

 

ik ben ook wel benieuwd naar een gedetailleerder verslagje, aangezien cocos in potten mij ook wel wat lijkt, ik kijk ernaar uit :rolleyes:

 

Gr. the-constant

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan best PP zijn hoor zou niet weten waarom, je planten zijn wel mega groen zeg

geef mij het adres maar waar je die stekken kunt krijgen Pm me maar zullen

hele mooie stekkies geweest zijn of niet?

 

 

ze staan op deense bodems toch drain je de planten en meet stuur je aan op de

drain?

 

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites
in een growshop vertellen ze zoveel zolang je maar afneemt .

maar dit is meer een pp http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=65763&hl=pp gezien je ze nog niet eerder heb gekweekt kijk daar eens naar en dan naar je eigen planten .

 

je heb een goed foutje gekregen van de growshop zo moet je het maar zien :rolleyes:

 

 

nee hoor ik ben al jaren bevriend met ze, en waarom zouden ze me andere shit verkopen als ze zef ook de afnemers zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites
en waarom zouden ze me andere shit verkopen als ze zef ook de afnemers zijn

 

En hun maken er die rotzooi van die wij in de shop kopen, zonde.....

Wel erg nette planten gast !

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat hun ook maar aan geleverd krijgen , in distributie kan veel fout gaan .

 

en ik zei niet dat het shit was enkel ik geloof niet dat het pp is , in het verleden heb ik zelf ook wel eens pp gehad en die zag er anders uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan best PP zijn hoor zou niet weten waarom, je planten zijn wel mega groen zeg

geef mij het adres maar waar je die stekken kunt krijgen Pm me maar zullen

hele mooie stekkies geweest zijn of niet?

 

ze staan op deense bodems toch drain je de planten en meet stuur je aan op de

drain?

groet rodney

 

 

ja waren hele mooie steks, en ook goed sterk, zag ik vooral omdat mijn vriendin zo snugger was en de doos omdraaide en 10 planten doormidden waren geknakt, heb ze weer recht gezet met een sate prikker en maar hopen dat ze op kwamen, alle 10 hebben het ook gered en hebben mooie buds gekregen.

ik heb eerdere kweeks gehad (op aarde) en tot op heden heb ik ze nog nooit zo groen gehad tot het einde zoals ik ze nu heb.

 

ja daar staan ze op, ik drain de planten elke water beurt, meet 2x in de week mijn drain water, en aan de hand van die EC waarde pas ik mijn voedingsvat aan. en natuurlijk voor elke waterbeurt mijn PH afstellen.

 

omdat hun ook maar aan geleverd krijgen , in distributie kan veel fout gaan .

 

en ik zei niet dat het shit was enkel ik geloof niet dat het pp is , in het verleden heb ik zelf ook wel eens pp gehad en die zag er anders uit.

 

 

heb net de link bekeken die je stuurde, maar mijn steks alleen al zagen er al niet zo uit, kijk nog wel ff als ik nog een begin foto heb staan op de computer en zet die ook dan wel eens neer, maar het wil niet zeggen dat je ongelijk kan hebben natuurlijk.

 

maar zolang ze het maar zelf afnemen maakt het me niet zoveel uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het maakt ook niet uit maar elke soort is toch weer net iets anders en het is handig te weten wat je heb .

 

voor het retour afzender verhaal lijkt het me ook handig te weten ,gezien ze vast en paar weken langer moeten moeten staan dan pp , vandaar het afbloeien niet zo wil lukken denk ik .

 

hoeveelste week zit je nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
het maakt ook niet uit maar elke soort is toch weer net iets anders en het is handig te weten wat je heb .

 

voor het retour afzender verhaal lijkt het me ook handig te weten ,gezien ze vast en paar weken langer moeten moeten staan dan pp , vandaar het afbloeien niet zo wil lukken denk ik .

 

hoeveelste week zit je nu ?

 

 

het afbloeien wil idd niet lukken nee, zit nu in de 10e week

ze hebben al anderhalve week spoeling gehad en staan nu al vanaf zaterdag in duisternis (op tip van GS)

morgen ga ik kijken als er vorderingen zijn, en anders zet ik de lampen weer aan op 12/12 en dan maar afwachten hoelang het nog gaat duren.

 

maar geef je gelijk het is idd wel zo makklijk als je weet welke plant je hebt, maar ik ga ervan uit dat het een PP is, omdat hij me ook zo is verkocht.

 

maar als het idd een andere plant blijkt te zijn en het is een lang bloeier, hoelang moet het dan nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb even gekeken en heb hier een foto staan waar ik ze 3 week in de bleoi heb staan, misschien zie je zo beter wat voor soort het is

 

gallery_24736_9525_1083984.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk te lang nu gezien de licht stress maar als ik het zo inschat 12 a 13 weken bloeien .

 

en tips van gs ik hou van die tips , ik zal wel weer eigenwijs zijn maar ik veeg er me reet mee af .

je had veel beter naar 11 uur licht kunnen gaan , en nog beter gewoon normaal afbloeien tot het eind .

 

die paar dagen duisternis is om de plant te laten stressen zodat ze iets voller worden dat doee idd op het laatst.

 

maar het waren je vrienden kom je er ook op de verjaardagen enzo? of ken je ze al een tijdje van die shop en ben je gewoon een zakenrelatie?

 

maar je kweekt al een tijdje las ik in het begin dan weet jij toch ook met oog op de bruine haartjes als teken van rijpheid ,daar pas je spoeling toch op aan ?

 

ik heb nog lang niet alle soorten gehad maar zeker toen ze nog kleiner waren lijken ze erg op nlx ook al is nlx klaar met een week of 10 geloof ik .

mar er zijn op dit forum zat mensen met nog meer kennis hier over die kunnen vast ook wel een gok wagen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

de mense van de GS ken ik al 10 jaar (kom idd op de koffie daar), en sinds een jaar nemen ze van mij af en haal daar alles weg.

 

met het spoelen ben ik begonnen toen het op 50% ging zitten, maar dat wil dus nu niet doorzetten, ga zo weer die kant op om te kijken hoe het erbij staat.

 

ik kijk wel hoe het verder loopt, hou je wel ff op de hoogte

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 % van de bruine haartjes bedoelje neem ik aan .

het is op de fototjes moeilijk te zien maar ik zie er geen 1 , vandaar ook mijn vraag tekens bij het vroege spoelen .

 

heb je een microscoop? daar mee kijk je nog net effe beter of de plant rijp is .

 

en het is een kweek verslag (beetje kort maar goed ) maar zeker 1 die ik interesant vind dus kom geregeld effe buurten . :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou vandaag laptop onder de arm genomen en op naar verschillende GS.

 

iedereen zei dat ze er goed uitzien, waar ik nu voor moet gaan uitkijken is toprot, moet dus nu goed de blaadjes bij de hoofdbud in de gaten houden.

maar word mij geadviseerd om ze nu nog zo lang mogelijk te gaan door trekken en het licht weer aan te gaan zetten (heb ik nu dus ook gedaan) staan nu op 10 uur licht en ga ze gewoon afgezuurd water geven, zolang ik kan oogsten.

 

heb ook de verschillende GS (5) gevraagd wat voor plant het was en ze zeiden allemaal hetzelfde; de PP

 

maar zoals somigen hebben gezien krijg ik er nu uitschieters bovenop de top, en dat is dius de 2e bloei zeiden ze, maar daar hoefde ik me geen zorgen om te maken want dat was niet erg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er gewoon goed uit en aan je blad te zien niet op ze eind vol in de voeding .

 

Stuur een een hoge kwaliteit foto van dichtbij als je wil. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gozer,kheb zelf drie kweekies met PP achter de rug.

Moet zeggen dat de mijne er nooit zo uit zagen als de jouwe maar goed. :rolleyes:

Bij mij deden ze zo ongeveer 66dagen op 12/12 over om af te bloeien.

Ik weet niet hoeveel dagen op 12/12 je erop heb zitten,gewoon nog ff laten staan en idd goed blijven checken op toprot.

Kgeloof niet dat PP daar erg gevoelig voor is. Khou de mijne de laatste weken op 25% ongeveer en de zwenkventilator op standje orkaan!! ;)

Ben benieuwd wat ze droog per plant opleveren??!!

Hou ons op de hoogte!!

 

groene groet.

 

oja die tweede internode bloei is bij jou al aan de gang hoor,op je eerste foto's zie ik toch al wat uitlopers!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zien er gewoon goed uit en aan je blad te zien niet op ze eind vol in de voeding .

 

Stuur een een hoge kwaliteit foto van dichtbij als je wil. :rolleyes:

 

ik zal vanavond wel even 1 maken en erop zetten.

 

Ik weet niet hoeveel dagen op 12/12 je erop heb zitten,gewoon nog ff laten staan en idd goed blijven checken op toprot.

Kgeloof niet dat PP daar erg gevoelig voor is. Khou de mijne de laatste weken op 25% ongeveer en de zwenkventilator op standje orkaan!! ;)

Ben benieuwd wat ze droog per plant opleveren??!!

Hou ons op de hoogte!!

 

groene groet.

 

ik zit nu denk ik ook wel ongeveer op die 66 dagen, kan ook wel iets minder zijn hoor, weet niet precies zou ik mijn agenda erbij moet halen.

ok dus standje orkaan, weet ik dat, want mijne heb ik op 2e stand staan, moet ik die ff omhoog gooien.

Ik ben ook wel benieuwd wat er per plant afkomt, maar hou jullie zeker op de hoogte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...