Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
AJ2

Plantjes worden erg hoog

Recommended Posts

Ze worden erg hoog!, mijn lamp kan niet meer hoger en ze komen steeds dichterbij de lamp.. Hoe hou ik ze laag? Ik heb even gekeken in de growguide over Fimmen, maar er komen al kleine bloemen.. Moet ik dan deze er zomaar aftrekken? Ik zit nu in week 2 en ze zijn nu tussen de 60 en 70 cm hoog... mijn kastje is bijna volgegroeid en stengels en bladeren raken met de andere in de knoop...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In week 2 bloei ben je voor fimmen veels te laat.

Buigen en binden lijken me dan de beste optie.

Ligt ook een beetje aan de soort etc.,een meer sativa-achtige zal nog wel lekker even een weekje of zelfs 2 doorgroeien. :wacko:

Als de lamp niet hoger kan of bv. de planten lager,kan dat weleens listig worden.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ook zeggen gewoon knakken die hap.. de echte uischieters kun je dan wat verlagen.

Ik knakte ze altijd en dan met een koortje laten hangen zodat ze niet doorzakken.

Gaat heel netjes..vaak staan ze na een dag alweer rechtop en dan kun je gewoon weer buigen/knakken.

 

Als je ventilatie goed in orde is hoef je niet eens echt zorgen te maken, ze kunnen best goed tegen de lamp er dicht op mits de verluchting goed is, het gaat namelijk om de temperatuur en niet de afstand tot de lamp.

 

Hopelijk heb je er wat aan.. anders post eens een plaatje.. dan kan men zelf ook een beetje kijken wat voor opties je misschien nog hebt.

 

mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...