Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bob junior

growbox kopen

Recommended Posts

hello blowers

 

zou dinsdag een growtent gaan halen ...na veel opzoekingswerk heb ik dit gevonden ......

 

1x kweektent 1.20 x 1.20 x 200 cm

1x B.A.L set elect 600 watt

1x bulb 600watt

1x soft box afzuiger 500m3

1x canfilter 250 m3

1x clifventilator

1x 5 m combidex 127 mm

1x 5m combidec 160 mm

3 x slangklem

1x powerdimmer thermostaat

1x tijdklokanaloog

25x vierkantepotten 11 l

1 x aardewitveen of coco's 50 l

 

dit voor een prijs van 599 euro .....

wat denken jullie ervan ??? dit leek voor mij de beste tent ...prijs /kwaliteit ....

 

groetjes bob junior :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Bob,

 

Ik vind de tent niet echt voordelig. Kijk eens naar een Secret Jardin of typ op Marktplaats bij zoeken het woord Kweektent.

Je ziet dan vanzelf de Secret Jardin "voorbij" komen.

Groetjes.

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je filter moet echt groter, altijd 25% groter dan de afzuiger, dus 500 kuub afzuig is 625 filter (dus 600)

 

Verder vind ik de prijs prima, je hebt er een mooi B.A.L. ballast bij en op marktplaats kan je vast wel 150,- euro goedkoper zijn maar den heb je een knaken ballast en een 250m3 afzuiger.

 

Met de 600 watter heb je (zeker in de zomer) echt wel een 500m3 of meer aan afzuig cap. nodig.

 

Wel opletten dat je een originele secret jarden of darkroom koopt, de namaaktenten komen dampen vanaf wanneer ze warm worden met als gevolg dat je ergens rond de 4e a 5e week vergeelde planten kan krijgen.

Ik zou voor de zekerheid bij een betrouwbare growshop kopen en niet op marktplaats.

 

Maar als je voor voordeel wilt gaan kan je inderdaad op marktplaats terecht en met een beetje mazzel koop je toch een prima tent voor een scherpe prijs.

 

Ohja, probeer het filter gewoon meteen groter te kopen, en misschien de afzuiger ook, alles op 160mm of 200mm flensmaat zodat je zo min mogelijk herrie en drukverlies hebt. met luchtslangen is groter ALTIJD beter (zolang het door de gaten in je tent past dan he :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je filter moet echt groter, altijd 25% groter dan de afzuiger, dus 500 kuub afzuig is 625 filter (dus 600)

 

Verder vind ik de prijs prima, je hebt er een mooi B.A.L. ballast bij en op marktplaats kan je vast wel 150,- euro goedkoper zijn maar den heb je een knaken ballast en een 250m3 afzuiger.

 

Met de 600 watter heb je (zeker in de zomer) echt wel een 500m3 of meer aan afzuig cap. nodig.

 

Wel opletten dat je een originele secret jarden of darkroom koopt, de namaaktenten komen dampen vanaf wanneer ze warm worden met als gevolg dat je ergens rond de 4e a 5e week vergeelde planten kan krijgen.

Ik zou voor de zekerheid bij een betrouwbare growshop kopen en niet op marktplaats.

 

Maar als je voor voordeel wilt gaan kan je inderdaad op marktplaats terecht en met een beetje mazzel koop je toch een prima tent voor een scherpe prijs.

 

Ohja, probeer het filter gewoon meteen groter te kopen, en misschien de afzuiger ook, alles op 160mm of 200mm flensmaat zodat je zo min mogelijk herrie en drukverlies hebt. met luchtslangen is groter ALTIJD beter (zolang het door de gaten in je tent past dan he :lol:

hey mate ...

 

alvast bedankt voor de reactie ...

heb ik gevonden bij spikey's growshop ...weet ni of dat de originele tenten zijn ma geloof het wel ...

en ga voor een nieuwe tent ...daarom ga ik ni bij marktplaats zien ...maar toch bedankt !!! ;-)

 

 

Hoi Bob,

 

Ik vind de tent niet echt voordelig. Kijk eens naar een Secret Jardin of typ op Marktplaats bij zoeken het woord Kweektent.

Je ziet dan vanzelf de Secret Jardin "voorbij" komen.

Groetjes.

Peperfreak

hey peperfreak

 

heb ik gevonden bij spikey's growshop ....weet ni of die tent een secret jardin is ?

maar denk het wel ?? !! hoop ik toch ...zal er morgen is voor bellen ...

 

groetjes bob junior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes Bob jr.,

 

Secret Jardin is een leuke tent ... voor een redelijke prijs. Heb zelf een Homebox ( Duits , ooit geloof ik de uitvinder van de kweektent). Heb hem zelf gebruikt gekocht via Marktplaats.

Maar ja, als je start is het ook wel lekker als je nieuw kunt beginnen.

Maar probeer ook eens op Marktplaats te kijken.

Zie al een tent voor € 399 ( een Secret Jardin)

Klik maar eens aan: http://link.marktplaats.nl/316378214 of http://link.marktplaats.nl/316286784

Het loont echt de moeite om eens wat rond te snuffelen.

En tweedehands hoeft ook niet slecht te zijn. Ben zelf een technisch onbenul.. bij de aankoop van mijn tent kreeg ik uitgebreid uitleg van de verkoper .. hoe de vsa aan te sluiten ... hij heeft alles van twee hoog naar beneden gesleept en in mijn auto gelegd. Ja, heb copd en ben 58 en hij was misschien 25 LOL.

Maar tweedehands hoeft niet slecht te zijn.

Bob, de growshop van je vraagt € 600 . Binnen 1 minuut rondscharrelen op Marktplaats kom ik een nieuwe tent tegen voor € 400.

Is wel € 200 minder. Kun je een hoop zaden, voeding, hygrometers e.d. voor kopen.

Dus mijn advies is kijk goed rond, en dan wens ik je geweldige kweekseizoenen toe.

Groet.

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...