Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blaapaap

Help: M'n ultra haze ruikt ineens naar gras...

Recommended Posts

Hallo Iedereen,

 

Ik heb een heerlijke utra haze #2 gekweekt. Tijdens de bloei en het oogsten/knippen rook hij echt heerlijk zoet. een perfecte sterke haze lucht!

Ik heb hem nu 3 dagen geleden geknipt en in het donker hangen. (takken hangen aan het scrogg net in m'n hok, hangt perfect)

Afzuigertje staat 50% dus lekkere ventilatie maar geen harde wind. fannetje staat ook niet aan.

 

Na 2 dagen begint het allemaal naar gras te ruiken. het is een vrij sterke vieze geur. De zoete haze geur lijkt compleet verdwenen.

Nu na 3 dagen voelen de toppen al echt droog aan terwijl de takjes nog echt niet breken maar alleen buigen en knakken.

 

Het is +- 15 graden in m'n hok met een lv van onder de 30% (lager gaat het metertje niet)

 

Ik denk persoonlijk dat die lage LV er voor gezorgd heeft dat het drogen te snel gaat, aangezien de rest van de omstandigheden perfect zijn.

LV naar boven opschroeven lukt echt bijna niet. (tijdens de groei ook al een probleem)

 

Ik heb wel vaker wiet gedroogd maar kan me niet meer herrinneren dat ik ooit zo'n sterke gras geur heb gehad.

 

Valt m'n wiet nog te redden?

Zal de zoete sterke haze geur waar ik zo blij mee was nog terug kunnen komen?

 

Is het bijvoorbeeld verstandig om de wiet nu al bewaar potten/zakken te doen en die dan af en toe open te zetten?

 

 

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt voor het meedenken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

mij ervaring is dat het de eerst paar dagen naar lekker weed ruikt en dan naar hooi

als je het dan geknipt hebt en het dan in een donker drogen bak bewaardt lijkt het wel of de weed snel ruipt

en dan weer naar lekker weed ruikt en smaakt natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrij normaal verschijnsel inderdaad. Zoek eens op curen. Pas dat toe dan komt het helemaal goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de ervaring dat het wietje na 3 maanden onder de zelfde omstandigheden als jij, het lekkerst wordt.(af en toe openen ook.)

Die lv kan misschien nog tot 40% maar het is niet heel slecht die 30%.

Komt allemaal vast wel goed heb geduld.

 

Groeten BoboJonko :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...