Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rastaone

RQS Amnesia Haze

Recommended Posts

Hoi iedereen,

 

Heb juist de RQS Amnesia Haze aangeschaft,is dit dan de echte amnesia?

Wie heeft ze ook al uitgeprobeerd en wat was jouw ervaring?

Zijn het makkelijke planten of gevoelig voor ziekten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me maatje had ze laatst staan, en kan je verklappen dat het niet eens in de buurt van echte amnees komt :spliff:

 

Of ze ziekte gevoelig zijn weet ik niet, me maatje had er niet echt problemen mee....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Me maatje had ze laatst staan, en kan je verklappen dat het niet eens in de buurt van echte amnees komt :D

 

Of ze ziekte gevoelig zijn weet ik niet, me maatje had er niet echt problemen mee....

;) Heb ze gekocht bij leafman trading,anyway thanx :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis idd geen haze.

ook de silver haze komt niet in de buurt .

al met al wel een prima wietje die ruim voldoende scoort.

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo rastaone

 

ik heb de amnesia van royal queen seeds

ik heb er nu mee bezig als je in mij verslag komt kijken kan je zien hoe ze zich ontwikkelen

het is een mooie plant maar de bloeitijd van 12 weken haalt die niet

 

 

kweekverslag

 

 

mvg.nick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb twee Amnesia Haze dames van Royal Queens Seeds gehad.Het waren twee verschillende pheno's.

Één wit en compact,fruitig en één met grotere minder compacte toppen toppen,deze ruikt ook wat minder sterk.

 

Op het laatst kreeg ik last van lichte toprot wat waarschijnlijk kwam door de warme/vochtige nachten afgelopen zomer.

De geur en smaak hebben niks met de originele Amnesia Haze te maken.

 

Wel is het een potent fruitig wietje,maar niet echt speciaal,wat dat betreft is de naam totaal verkeerd.

De bloeitijd is zo tussen de 9 en 11 weken,afhankelijk van het pheno type.

 

De twee brachten,zo'n 220gram droog zonder dikke stelen op.De één gaf 100 gram,de ander 120 gram.

 

gallery_1758_1007_144559.jpg

 

gallery_16683_8148_2405519.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals mijn voorhangers al aangaven is de amnesia van RQS GEEN amnesia.Bij mij zaten er ook 2 pheno's in.De ene viel nog mee,de andere vond ik dat niet,maar smaken verschillen.Heb nog een paar foto's,12weken onder 600watt

gallery_8570_6357_662523.jpg

gallery_8570_6357_108508.jpg

gallery_8570_6357_429946.jpg

Zo dat was het,hopelijk haal je er nog iets deftigs van af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de response,ik laat het je in ieder geval weten.

Binnenkort ga ik ook eens werk maken van een mooi kweekverslag te posten.

 

Grtz

 

rastaone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's gasten...

 

Ik heb Power Flower en Critical van RQS gehad afgelopen zomer....

 

Kan niet zeggen of het is wat ze zeggen dat het is, maar alletwee vielen niet tegen hoor....

 

De PF vond ik wel stukken beter als grower (rook niet vandaar) en heb geen problemen ondervonden....

 

Heb nu Northern Lights van RQS opstaan in de eerste week bloei en moet zeggen dat ze het wederom erg mooi doen, alleen de oogst nog even afwachten natuurlijk...

 

 

Hier een stek die ik heb gemaakt van de moeder NL van RQS die nu een week op 12/12 staat.

gallery_19755_9059_1929714.jpg

 

Laters B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik moet zeggen dat ze je bij RQS gewoon oplichten. Overal in nederland verkopen ze in coffeeshops "amnesia" oftewel een haze soort(sativa). Ik heb zelf planten waar die amnesia vanaf komt die ze in de coffeshop verkopen. Ook heb ik 8 stuks van die amnesia-haze van RQS. Het lijkt er in de verste verte niet op. De toppen zijn meer blad dan top in vergelijking met de andere planten waar ik ongeveer per top 1 blaadje hoef weg te knippen:P.

Ik zag trouwens wel dat ze op internet ook zaadjes verkopen maar dan met de naam Amnesia-white. Ik denk persoonlijk dat dat wel de zaadjes zijn die iedereen eigenlijk wil hebben en die 13 weken moet staan.

 

 

grtzzz palla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...