Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HS LWD

5 x amnesia haze (scrog)

Recommended Posts

Buigen en kankken kan altijd,

 

hoe meer schade hoe langer het duurt dat ze weer energie gaat besteden aan bloei, ik knak en / of buig alles in 1 keer dan heb ik een dag of 2 tot 3 wat stilstand maar dan hebbie gelijk wat.

 

Bij knakken neem ik de steel tussen duim en wijsvinger en masseer de stengel van binnen rustig tot moes en dan hang ik hem in de stand die ik hebben wil (je ziet vaak wel scheuren en barsten op de plek), je ziet na een paar dagen duidelijk herstel op de knak plek en een dik litteken, is bij mij nog nooit fout gegaan.

 

hier een knak actie van mn vorige ronde met Power Flowers.

gallery_19755_9059_1555606.jpg

 

 

Komt allemaal goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze stukje gebogen ze groeiden echt bijna het dak uit ;)

nu moet t idd wel goed komen t scheelt wel weer 15 cm ongeveer B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies !!!

 

kan de rest ook lekker op hoogte komen en met een paar dagen gaat ze wel proberen op de knak/buiglocatie weer proberen recht te komen.

 

goed checken en evt weer jou gewenste kant op blijven buigen (evt combo met binden).

 

Ben benieuwd naar je picas van het buig projectje...

 

Laters B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja precies !!!

 

kan de rest ook lekker op hoogte komen en met een paar dagen gaat ze wel proberen op de knak/buiglocatie weer proberen recht te komen.

 

goed checken en evt weer jou gewenste kant op blijven buigen (evt combo met binden).

 

Ben benieuwd naar je picas van het buig projectje...

 

Laters B)

 

ja ze groeien zeg maar weer de lucht in ;) en dat combo binden doe ik ook al is wel handig hehe :lol:

heb onder die 11liter pot paar mappen gezet zodat t allemaal een beetje op gelijke hoogte staat

over paar min weer wat fototjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

B) weer vergeten mn lv en temp op te schrijven :lol:

 

 

vanmiddag gebogen

gallery_23142_9137_178844.jpg

 

de groeit al weer de lucht in

gallery_23142_9137_284265.jpg

 

gallery_23142_9137_118124.jpg

 

gallery_23142_9137_112083.jpg

 

close up

gallery_23142_9137_61481.jpg

 

gallery_23142_9137_159905.jpg

 

gallery_23142_9137_290640.jpg

 

gallery_23142_9137_260180.jpg

 

verder gaat alles nog steeds zn gangetje, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood update...

 

temp.

max:28.6

min:19.2

 

lv:

max:67%

min:38%

 

 

gallery_23142_9137_177329.jpg

 

gallery_23142_9137_147634.jpg

 

gallery_23142_9137_264347.jpg

 

gallery_23142_9137_97205.jpg

 

 

laters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaahhh exact !!!

 

lekker blijven buigen tot je ze hebt waar ze moeten zijn en je een lekker egaal veld krijg. Mooi he om te zien hoe ze dan weer naar het licht groeien....

 

Heb deze keer ook weer veel van het buigen en binden op mn scrog netje geleerd en ga het volgende keer weer lekker doen....

 

Blijft een mooie hobby he!!

 

Laters :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd dit was ook de eerste keer voor mij had nooit gedacht dat t zo ging :verrygood

 

en dat is idd wel grappig dat ze weer omhoog groeien maar gelukkig niet zo snel meer :lol:

 

de toppen beginnen ook al wat te vormen ze ruiken lekker zoet.ik kan niet wachten om mn eerste te roken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ja

 

ook hier loopt het lekker. Ik kwam even op bezoek bij je dames maar helaas ben je al thuis :verrygood Kan er dus niet aanzitten. Nah ja, ik wacht wel weer tot diep in de nacht, kan ik weer lekker loeren :lol: .

 

Ze gaan lekker, houwen zo

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

High...

 

Hoeveel dagen staan je dames nu op 12/12 ondertussen en hoelang denk je dat ze nodig hebben in totaal voor dat je ze eraf haalt ?

 

Laters :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

euhm ze staan nu 5 weken en 2 dagen /1 week groei/4 weken bloei,ik denk zelf dat ik ze tot week 8/9 laat staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ziet er alleemaal netjes uit hoor je plantjes

je moet alleen uitkijken dat je lv niet te hoog komt dalijk krijg je nog toprot

zou zonde zijn

grz nick

Share this post


Link to post
Share on other sites

valt opzich wel mee ik heb de tempratuur en lv nu opzich wel wat onder controle :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vandaag perongeluk 1 plant geknakt ik hoop dat t wel goed komt want dan kan ik de rest ook wel knakken :verrygood

de stengels zijn erg sterk dus buigen zit er bijna niet meer in :lol: vanavond maak ik effe foto's

 

 

cheers HS

Share this post


Link to post
Share on other sites
euhm ze staan nu 5 weken en 2 dagen /1 week groei/4 weken bloei,ik denk zelf dat ik ze tot week 8/9 laat staan

 

ik citeer me zelf effe want ze staan 4 weken :lol: dus 1 week groei/ 3 week bloei :verrygood ik wil veeelste snel

Share this post


Link to post
Share on other sites
euhm ze staan nu 5 weken en 2 dagen /1 week groei/4 weken bloei,ik denk zelf dat ik ze tot week 8/9 laat staan

 

ik weet niet waar je stekken vandaan komen maar als je orginele amnesia haze hebt kun je wel op een week of 13/14 rekenen .

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

@good shepperd

 

dan moet t licht wel eerst uit wezen he anders zie je weinig :lol:

 

@ eric1973

:verrygood dit is voor mij de eerste keer amnesia die krel zei wel ze moeten iets langer staan,ik zie het wel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic: wat ik niet snap is dat je in je handtekening de PVV zit te promoten, op een wietforum nota bene, is daar een speciale reden voor (om bijvoorbeeld dit soort reacties uit te lokken ofzo)

 

 

Just curious,

 

de Indicaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ze echt niet 12/13 weken halen de eerste bruine haartjes zijn al te zien.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

High ...

 

heb ook al eerder gehad dat ze vrij snel al bruine/amber kleurige haren kregen, maakte toen niets uit vwb de totale bloeitijd, ze zijn gewoon langer wat bruiner geweest en bleven lekker nieuwe knoppen aanmaken totdat de bloemvorming er echt helemaal uit was.

 

Maargoed, zijn planten he, dus wie weet hoe het bij jou gaat lopen.

 

 

Laters :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja je weet het nooit.. maar ik weet wel 99% zker dat ze niet 12 weken gaan staan

die geknakte stelen zien er ook nog goed uit gister gingen de bladeren een beetje maar dat is nu ook over

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

High...

 

Net als bij toppen/snoeien e.d. hebben ze ff de tijd nodig om bij te komen, ff die sapstroom weer herstellen dus dan hangen de bladeren ff wat slapper...

 

Verbaasde mezelf er ook over hoe je ze kan mishandelen en hoe snel ze daar weer van herstellen.

 

Laters :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...