Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bobbejan

Killing Fields en Jack Hammer buiten

Recommended Posts

Hoi iedereen ik post niet zo vaak, maar ik wou toch even het volgende kwijt:

ik heb een week geleden Jack Hammer en Killing Fields geoogst en eveneens twee freebie planten vansannie (weet niet meer welke...)

anyway, die killing fields blijven me verbazen! ik heb binnen ook planten staan en altijd wel ergens een beetje toprot (niet zo veel maar toch...) behalve op de KF planten.

 

en ongelooflijk ,die buitenplanten rotten ook niet! die freebie planten zijn zeer goed van smaak en waren gi-gan-tisch, maar de toprot was al ver gevorderd op veel toppen. maar de KF hebben op 3 kweken, waarvan 1 buiten, nog geen enkele rotte top gehad. en moet ik nog vermelden dat die KF buitenplant ook vrij enorm was? bij dezen dan...

 

de Jack Hammer had hele kleine toppen en ik moest oogsten uit vrees voor de regen, maar ze smaken wel heerlijk.

 

Kortom, lofzang voor Killing Fields !

trouwens, ter ik heb mijn buitenkweek gedaan ter hoogte van Noord-Vlaanderen, mocht u zich afvragen wat het klimaat is bij mij

 

volgende poging: anesthesia en Diesel (diesel heb ik al eens gekocht en die had meer toppen dan de himalaya, aanrader wat mij betreft.)

en dat zal binnen zijn natuurlijk B)

maar als de lente komt bestel ik weer Killing Fields.

 

nog een klein vraagje (past hier misschien niet maar ach ja... vergeef het me):

ik gebruik BAC producten, maar mijn PK booster was op. ik heb ipv dan maar Hammerhead gebruikt (geschenk). het resultaat is goed, maar kan dit negatieve gevolgen hebben op mijn bodemleven (zijnde schimmels, bacto, wormen)?

 

stonede groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

KF een week geleden ge-oogst :wacko: jij bent een dy hard dude

maar idd de killing fields is een wereld plant

 

Of dat product welke je gebruikt hebt kwaad kan weet ik niet aangezien ik het niet ken,ga ervan uit dat als het organisch van aard is je ws geen zorgen hoeft te maken.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...