Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dom Pachino

Hasj maken van onrijpe wiet?

Recommended Posts

High,

 

Ik heb 2 planten in een kas die echt huge zijn (beide bijna 3 meter). Ze bloeien nu ruim 4 weken, er is dus al redelijk thc aanwezig (toppen glimmen, plakken en ruiken al lekker). Echter de LV in de kas is erg hoog (veel condens op de ruiten aan de binnenkant) en de kas lekt op bepaalde plaatsen zodat sommige delen van de planten nat worden. Oftewel, als ik kijk naar voorgaande jaren gaat de rot binnen nu en twee weken keihard toeslaan :closed: en als ik dan nog snel de bruikbare stukjes eruit moet knippen houd ik misschien 50 gram over wat nog te smerig is om in een spacecake te stoppen :wacko: Duss.. ik zat er aan te denken om als wanneer de rot echt om zich heen slaat alles meteen om te hakken en te drogen. Dan heb ik denk zo'n 700gram droog aan zeer potent TOP-afval. Heeft iemand wel eens met hetzelfde probleem gezeten? En hoeveel hasj zou ik hier uit kunnen maken. Ik ben van plan om het met een grote 200 mesh-zeef te gaan zeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...