Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greylighte

Auto ak als pappa: Het vervolg!

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar wat serieuze kwekers die voor mij willen testen hoe de volgende soortjes het binnen doen:

 

auto ak47 mannetje gekruist met:

 

california orange

Biddy early

Dame Blanche ( high effect en harde bloemen )

Double fun ( 2 verschillende pheno's 1 met een extreme citroen geur en 1 met meer een citroen/kush geur )

 

Van elke soort stel ik minimaal 10 zaden beschikbaar en in overleg wellicht meer.

 

De bedoeling is om uit te zoeken hoe de zaden presteren onder hps en of er al autoflowerende pheno's tussen zitten.

 

De voorwaarden zijn :

 

* Dat jeminimaal 200 watt aan licht gebruikt

* Dat je je verslag minimaal 1 maal per week update

* Je de planten minimaal 2,5 week voorgroeit alvorens ze op 12/12 te zetten

* Een rookverslagje maakt

 

Verder moet je helemaal zelf weten hoe je het aanpakt :lol:

 

Verder kan ik zeggen dat de planten in mijn ervaring zowiezo zeer snel in de bloei gaan en ook vrij snel afbloeien, maar heel veel heb ik ze nog niet binnen kunnen testen.

 

Buiten presteren ze zeer goed! maar dat komt volgend seizoen weer als ik ze verder heb doorontwikkeld.

 

 

 

Ik hoop dat er mensen geintresseerd zijn mij te helpen!

 

 

Gr Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

@De voorwaarden zijn :

* Je de planten minimaal 2,5 week voorgroeit alvorens ze op 12/12 te zetten

 

 

en hoe wil je erachter komen tijdens de 12/12 periode welke wel of niet autoflower genen hebben :lol:

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt interessant.

 

ik kan ze helaas niet kweken heb geen kastje

maar ben wel benieuwd wat dit voort gaat brengen

 

en wat angel zegt

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@angel

 

dat ga ik over 2 maanden zelf al testen door ze 24/0 te belichten en ze weg te gooien wanneer ze geslacht tonen

 

Het gaat mij er bij deze test meer om om de opbrengst en kwaliteit te zien als ze binnen worden gekweekt en een plant laat niet na 1 week al bloei zien dus als er een autoflower tussen zit herken je die vanzelf wel denk ik.

 

Ik ga eerst moeders selecteren op kwaliteit van de toppen, dan dan pas ga ik me bezig houden auto te krijgen zodat ik geen moeders moet uitzoeken alleen maar op auto eigenschappen.

 

@homp

 

ik ook :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet veel vrijwilligers! Ik ben bang dat ik het weer zelf moet gaan doen en straks tegen het buitenseisoen weer word overladen met pme'tjes van mensen die zaadjes van me willen hebben :closed:

 

Ik kan op het moment al wel kwijt dat ik verder ga werken met auto ak x herijuana, auto ak x orange auto ak x double fun en verschillende autohaze kruizingen.

 

Ik ben ook bezig met een klein hokje met 180 watt aan licht om voor te groeien en mannetjes apart te houden voor de bestuiving. Meteen ook een softboxje in elkaar gezet.

 

med_gallery_9717_2118_337821.jpg

 

med_gallery_9717_2118_827404.jpg

 

Er zit een dunne plexiglas plaat onder de lampen die er makkelijk op en af kan mocht het nodig zijn. De ventilator zuigt 185 m3/h weg dat is denk ik meer als genoeg en zoniet heb ik nog wel wat staan voor een actieve inlaat.

 

Gr.Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blijf het in de gaten houden.

jammer dat je nog niet veel vrijwilligers hebt:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou me wel willen vrijwilligen voor die double fun.

Maar ik heb pas minimaal 200 watt aan licht als de oogst is gedroogd:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ hompii:

 

Komt vast wel goed, gelukkig heb ik zelf op een paar plaatsen wat ruimte om er aan te werken

 

@ Blackjerry

 

Je kan gewoon pm'en anders word het topic zo'n bende. Ik snap alleen niet precies wat je bedoeld met dat je pas 200 watt hebt als de oogst is gedroogd? Onder hoeveel wat ben je dan van plan te kweken en wat voor soort lampen? Heb je al eerder indoor gekweekt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is zeker interessant voor de guerilla kwekers en outdoor kwekers! Vooral kruizingen met herijuana & dame blanche spreken mij persoonlijk aan! Orange ken ik niet echt, en double fun is inderdaad een zeer open structuur van toppen. Ik hoop dat je een mooi soortje kunt creëren, je bent alvast goed bezig!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grey ik gaa je volgen mooi topic gaat het vast worden :lol:

 

 

Hey.....greylighte !!

 

Heb zelf pas een paar rondes gedraaid maar wel met eigen zaailingen (helaas wel FEMs),

 

Ben nu bezig met NL's die ik zelf heb ontkiemd en getopt zodat ik binnenkort mn eigen stekken heb,

 

doe de helft in SCROG en de andere helft in SOG,

 

hou wel een beetje van experimenteren, en wilde eerst nog twee rondes NL's draaien voordat ik bij Sannie Heri's zou bestellen,

 

Ben opzoek naar een dikke kortbloeier zoals een Heri, maar met een goeie twist zoals ik lees !!

 

kortom !!!

 

Ben zeker geinteresseerd in je vette soortje en wil ze ook in twee groepjes gaan wegzetten om eens te kijken hoe ze het doen ! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas heb ik geen binnenkas(mogelijkheden), maar ik zou je graag helpen als je nog mensen nodig hebt om de outdoor capaciteiten van de plantjes te testen B)

Mooi topic! ben zelf zeer nieuwsgierig naar de Haze kruisingen! succes ermee :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ik heb genoeg testers nu bedankt :rofl, als het outdoor seizoen weer begint heb ik ook wat soortjes beschikbaar maar dan moet je rond die tijd even pm'en.

 

Zodra de testkweekjes beginnen zal ik hier links naar die topics zetten. Mijn eigen kweek houd ik op deze pagina bij.

 

Gr.Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update:

 

Ok de laatste zaden zijn binnen met dank aan tectogreen :rofl

 

boven ( eigen kruizingen )

 

mama thai x nieuwe dame blanche

( powerplant x durban poison ) x nieuwe dame blanche

KO kush x nieuwe dame blanche

 

Onder

 

Autoflowering haze

Autoflowering haze x auto blueberry

Autoflowering haze x dieselryder

( k2 x lowryder ) x autohaze

 

med_gallery_9717_2118_671572.jpg

 

Heb ook meteen even een thermostaatje geregeld

 

med_gallery_9717_2118_321373.jpg

 

Veel soortjes weinig ruimte... ik moet even goed gaan kijken waar ik mijn volle aandacht op ga richten maar dan zal er toch eerst even flink moeten worden getest.

 

Van de dame blanche x mamma thai weet ik echt niet wat ik kan verwachten. Het enige wat ik weet is dat de mamma thai een sativa is en echt zeer goed bestendig is tegen rot. Ze reageert ook niet zo goed op het koude weer hier in nl.

 

Ik hoop dat ik in de kruising tussen de db en thai een plant vind die sneller afbloeit en toch nog die rotbestendige thaise fluffy toppen en effect heeft.

 

Dit plaatje is van een mamma thai van chaz, hoop dat je geen bezwaar hebt :lol:

 

med_gallery_9717_2118_24799.jpg

 

Zoals je kan zien zeeeer fluffy toppen dit te danken aan de hoge luchtvochtigheid in thailand

 

Gr. Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit met een ruimteprobleem maar het staat allemaal zeker niet stil.

 

Zodra er genoeg vooruitgang is voor een waardige update zet ik het er meteen op. Ben even in afwachting van een nieuwe woning maar dat is waarschijnlijk binnen een maand opgelost.

 

Gr Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej grey.

Ik ga mijn volgende ronde wat auto flowers of Lowryders planten denk ik..

Wil best wat auto haze er bij zetten als je wil?

Wil zelf eigenlijk voor direct 12/12 gaan zodat ze klein blijven ..

Laat maar weten man..

Oja ik kweek met 150 Tneon..

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eogextreme

Ik ga je volgen, ik ga binnenkort zelf ook experimenteren.

 

Heb me speciale LED lampen al binnen (werken met Kelvin niet met Nm's) maar eerst hokje afmaken enzo.

 

Heb wel al wat zaad ingekocht in amsterdam (de autoflowers) en natuurlijk bij Sannies de echte toppers besteld (F6)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dudes, ben een tijdje niet actief geweest op wf maar er komt een mega update aan!

 

Ik heb op verschillende locaties mn testkruizingen uitgezet en het gaat voorspoedig, alle planten hebben nu geslacht getoond een aantal zijn autobloeiend een aantal nog niet dus daar werk ik nog even aan door.

 

Er staat van alles:

 

Een vierkantemeter FLAMETHROWER een eigen mix van ( dieselryder x auto ak ) x ( autohaze small x auto ak )

en een stuk of 30 vrouwelijke auto ak x herijuana, auto ak x biddy early, auto ak x royal orange en nog meer waanzin.

 

Dit alles gaat bevrucht worden door een uitgeselecteerde mooie stinkende auto haze man die ik in mn tuin heb staan dus volgende update geen gelul maar foto's :rolleyes:

 

Grts.Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo! hier wat foto's van 2 weekjes terug

 

Ik zet alleen even wat overzichtsfoto's neer de rest kun je in mn album zien.

 

Spot 1 overzicht foto

med_gallery_9717_10519_1444004.jpg

 

Herijuana x auto ak vrouwtjes

med_gallery_9717_10519_158164.jpg

 

auto 1 over de genetica zal ik later even terug komen

med_gallery_9717_10519_861301.jpg

 

Iets minder als een vierkant metertje "flamethrowers"

med_gallery_9717_10519_362357.jpg

 

Spot 1 alleen dan even een stukje verder lopen, ook een aantal auto's

med_gallery_9717_10519_254964.jpg

 

Ook nog een zijweg van spot 1 een dameblanche x ko kush en een biddy early x auto ak

deze hebben nog geen geslacht vertoond

med_gallery_9717_10519_657868.jpg

 

Biddy x auto ak blad

med_gallery_9717_10519_520661.jpg

 

Tot zover spot 1, ik ben er net nog wezen kijken en alles is echt ziek gegroeid door het goede weer. Over een weekje weer foto's van spot 1 nu eerst spot 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spot 2, zware harde klei dus heb er een lading potgrond heengebracht en deze met de klei gemengd ( K*Twerk ) :icecream:

 

Overzichtje, allemaal weer kruizingen met de auto ak

med_gallery_9717_10519_1250230.jpg

 

De grond

med_gallery_9717_10519_323594.jpg

 

auto'tje

med_gallery_9717_10519_971005.jpg

 

stukje verderop

med_gallery_9717_10519_2078482.jpg

 

Auto ak x dubbelfun in de bloei

med_gallery_9717_10519_921740.jpg

 

Nog een stukje verderop een aantal auto ak x royal orange

med_gallery_9717_10519_1635013.jpg

 

En een autoblueberry mixje die superklein is gebleven cm of 30 door een geknakte stam.

Zoals je kan zien zit er een koperdraadje rond de stam. Ik doe dit al jaren en heb nog nooit last gehad van slakken bij planten die wat koper rond de stam hebben.

 

Vind het wel ff goed zo volgende week weer wat meer info en fo'to's

 

 

Grts.Grey

med_gallery_9717_10519_429125.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een kleine foto update van spot 1

 

overzichtfoto

med_gallery_9717_10519_1319728.jpg

 

De auto ak x biddy en dameblanche x ko kush. Nog steeds geen geslacht te zien. Op de voorgrond wat auto's allemaal vrouwelijk.

med_gallery_9717_10519_1739194.jpg

 

Vierkante meter flamethrower

med_gallery_9717_10519_471158.jpg

 

En tot slot de auto 1

med_gallery_9717_10519_800519.jpg

 

Grts Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...