Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zap

Mijn trots, echt nog nooit zo mooi geweest!

Recommended Posts

Zoals de titel deed vermoeden ben ik content met hoe het erbij staat, niet in de laatste plaats door de hier opgedane kennis! waarvoor dank <_<

Ik heb 4 afkomt onbekend in een kleine witte kuip staan en 1 van hetzelfde soortje ernaast gevoed met alleen pokon ( ziet er niet uit ben 2 week terug alsnog met bloeivoeding begonnen en zowaar, er zitten nu topjes in lol)

 

Die in de kuip heb ik de ph op 6 en voeding van biobizz en met afdak , het resultaat is beter als ooit vandaar mijn vraag.

 

1 -Is dit spul rijp om te oogsten of moet ik nog ff in jullie ogen /

2 -is het verstandig te stoppen met voeding nu ?

 

 

 

 

http://foto-hosting.nl/zie/a4i9idp - deze foto is voor alleen voor het idee hoe ik het heb aangepakt.

http://foto-hosting.nl/zie/fepsfik

http://foto-hosting.nl/zie/6tnaua4

Edited by Zap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie meid

in zo een kleine pot <_<

nog even geduld...

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de snelle reply, steld mij weer gerust.

 

Het blijven toch je kinderen he <_<

 

groeten Zap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zien er goed uit Zap.. binnen enkele weken leveren die je een heerlijk rokertje op <_<

 

Weet je trouwens dat het verplicht is om je foto's in een wf album te plaatsen ?

(als het opnieuw werkt tenminste :j )

 

grts

Richie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij ook. of is er een bak as overheen gevallen? verder erg vlekkerig, bijna verbrand of tekorten waardoor ze all-over verzwakt is. pokon als voeding?

 

van mij ook suuk6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de laatste foto links onder in de hoek zie ik ook het TABAKSMOZAIEKViRUS.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk ook inderdaad meeldauw

niet zo'n klein beetje ook <_< .

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgens mij ook. of is er een bak as overheen gevallen? verder erg vlekkerig, bijna verbrand of tekorten waardoor ze all-over verzwakt is. pokon als voeding?

 

van mij ook suuk6!

 

 

Alleen de linkerplant uit de eerste foto is met pokon gevoed als probeersel, geen succes helaas. ( die plant had geen meeldauw tot ik hem de juiste voeding gaf toen had die het ook al snel )

 

Dat er meeldouw opzit is wel zeker maar omdat ik dacht dat ik nu toch wel eens moest oogsten heb ik er maar niets aangedaan, ik ga morgen toch maar even langs de growshop hiervoor.

 

En ook verbrand, maarja wat doe je eraan als het buiten staat, plantjes hebben er wel een knauw van gehad maartoch kwamen ze er snel weer van bij. ( kan allemaal vast wel wat beter)

 

 

bedankt voor de reakties, ik moet ergen beginnen niewaar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

het is ook geen afkraken maar een eerlijke mening. je hebt reacties gekregen die erg positief waren en dat snap ik dan weer niet terwijl je planten er niet al te best bij staan. alsnog veel suuk6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@digibetic,

 

Geen punt man, ik was oprecht hoor met de melding; ik moet ergens beginnen :lol: B)

 

 

Gisteren in de weer geweest met Bayer anti schimmel/meeldouw spul.

Afwachten maar,

 

Ik heb no 4 behoorlijke planten staan in tuinen van kennissen, niets aan gedaan alleen kraanwater hebben die gehad maar ondanks dat staan die er beter bij.

Grote planten in kleine potten is erg lastig heb ik geleeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...