Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cazzen

wat gebeurt er met je kinderen als je betrapt word?

Recommended Posts

@Kees,

Ooit, ooit loop ook jij tegen de lamp (of lady)! Misschien over een jaartje of tien of eerder!

Dan zit je net als ik, de kinderen op een Vaderdag weg te sturen, omdat jij naar een meeting gaat.

 

De kinderen van mij weten dat ik plantjes heb, geen brandnetels maar cannabis.

Ze weten ook, dat ik deze plant als een medicijn zie. (Moeder is an CA overleden)

Ze vragen niet en zij zeggen niets, ze zijn blij, dat ze nu een Nintendo DSI hebben, schone kleren hebben en dat ik ook nog de 200€ voor de schoolspullen voor de volgende school kan betalen.

Ik denk, het ligt eraan hoe jezelf ermee omgaat.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook niet! :P

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap het wel :P

 

Die zijn gewoon ff een paar maandjes vrij, hoeven niet te knippen of water te geven enzo :) .

Of valt dit weer onder kinderarbeid??? :yummy:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Lady,

ik laat mijn kinderen niet werken (behalve stofzuigen en hun kamer opruimen dan) :P

 

Ik had alleen maar een paar uurtjes voor mij nodig om na de meeting in Tilburg te komen.

De kiddies had ik toen naar oma en opa gestuurd.

 

De Quote is volledig uit de context gerukt.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wub: een beetje :rofl kan geen kwaad, worden ze :P

ik kan het weten :punk:.

 

Maar als je het serieus bekijkt.... Tjah.

 

:) :yummy: :blink:

 

ik dacht dat het een stelling was ofzo, Mijn excuses dan voor de domme opmerking.

 

maar het is wel zo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel het ook met een dikke :) knipoog.

Het ge-quote gedeelte staat hier eigenlijk verkeerd ja, net zoals je zegt! (volledig uit z'n context gerukt)

Mijn kids doen nog niet mee met de activiteiten :yummy: . Ze weten er nog niks van, en dat houden we mooi eerst zo :P

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen idee waar het heen moet, geen idee waar het vandaan kwam. Maar voor de algemene gemoedstoestand en andere heimelijke kwaaltjes heb ik het even gesloten.

 

Hoor via pm wel met een goed argument waarom en of het weer open moet. music-057.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...