Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kannabis

Hier ben ik dan!

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb al geweldig veel gelezen hier, wat een hoop kennis bij elkaar.

 

Ik heb twee plantjes van iemand gekregen en die staan ruim tweemaanden buiten en zijn net in de bloei gegaan. Ik heb de smaak helemaal te pakken en heb nu ook 6 Haze plantjes voor binnen van twee weken oud en ben nu bezig met meer licht en ventilatie.

 

 

Leuk om er bij te zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!

 

Succes met je planten! dat ze veel dikke, rijkelijk met thc belegen toppen mogen afleveren!

 

Buitenkweek kan je mss best wel in het najaar ff een klein kasje errond bouwen als het wat slechter weer word. Toprot zit niemand op te wachten..

 

Grtz

 

kutvogel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kannabis,

Veel succes met de planten.

Hou je ook nog een kweekverslag bij?

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom B)

 

Direct een haze voor de binnenkweek...jij durft... ;)

 

Hier wat info voor de beginnende binnen kweker:

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17120

 

En hier lees je hoe je foto's upload naar dat kweekverslagje dat we verwachten van je :D :

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17379

 

Neen, jij kiest natuurlijk voor jezelf of je een verslag maakt ;)

 

Succes en veel plezier op het forum.

 

El Fish :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt !!!! voor de reacties ik zal binnenkort wat foto's gaan plaatsen van de gebruikte materialen e.d.

 

 

Misschien moet ik de buiten planten maar naar binnen gaan halen om daar verder af te bloeien.

 

 

later

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeft helemaal niet hoor, je ziet hier genoeg buitenkweken, en er zijn er heel erg mooie bij :P

 

Als het weer wat slechter word kan je er mss wel beter voor opteren, maar het is natuurlijk wel zo dat die dan ook weer plaats innemen en dat die hoogstwaarschijnlijk wel een stukkie groter zijn als jouw haze plantjes nu zijn, dus kan je de lamp dan niet goed op de juiste hoogte houden voor al je plantjes.. Dat valt wel op te lossen hoor, verhoogje onder de potten bvb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net een album aangemaakt eerste foto's komen er aan.

 

@ El Fish de link voor het aanmaken van een album is denk ik achterhaald, de site is waarschijnlijk veranderd waardoor de handleiding niet meer klopt.

maar toch bedankt.

 

 

@ kutvogel Buitenkweek toch maar naar een vriend gedaan waar ze s' nachts de schuur in kunnen, er was er vanmiddag al een omgewaaid, morgen een oud douchescherm bij hem in de tuin neer zetten tegen de wind en regen.

Edited by kannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...