Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest elmanito

Repelsteeltje

Recommended Posts

Guest elmanito

Wie is er bekend met de soort Repelsteeltje en weet er meer over te vertellen over de genetische achtergrond, eventueel aangevuld met foto's.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repelsteeltje, nostalgisch soortje :verrygood

 

De eerste soort wiet die ik kocht in een shop zo'n 25 jaar geleden.

 

De laatste keer dat ik het gerookt heb is in Groningen, in de tijd van Pim Fortuijn.

 

Daarna kwam de northern light en white widow.

 

Coffeeshop de Highlander in Tilburg, had er toendertijd de eerste prijs mee gewonnen. B)

 

Jammer dat ik geen foto s heb uit die tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Soortje is nog steeds te krijgen bij de shop van Ger de Zwaan te stadshoudersweg 85a in Rotterdam.Het is wel te begrijpen dat er dan weinig antwoord wordt gegeven, gezien het feit de meeste op dit forum nog in de kinderwieg lagen of nog geboren moesten worden.B)

De soort Kierewiet verkoopt die ook. ;)

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

woeha

 

met mn 39 jaar niet echt meer een broekie, maar wat blowen betreft wel <_<

 

dat hebben we pas een paar maand geleden ontdekt :lol:

 

maar kan niets over dit soortje zeggen zonder te moeten liegen :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repelsteeltje was in de tijd kabinet van Acht een zeer populaire soort in de stad Groningen. Merkwaardig genoeg was dat niet 1 shop hem te koop had, je moest naar een niet nader te noemen growshop en daar kon je hem(haar) onder de balie door kopen.

 

Heel langs niets meer van gehoord en nu is ze de laatste tijd weer af en toe verkrijgbaar in coffeeshop Dees en de Driemaster. Hier is het een diep stoned weedje met best wel een aparte geur en smaak. Beetje naar de bitter zoete kant. Daar ze zo diep stoned is neem ik aan er vanuit te mogen gaan dat het hier om een indica of in ieder geval een indica dominante soort gaat.

 

Ik vraag me al lange tijd af, daar ik me de Repelsteeltje van toen, daar het zo lang is geleden is niet meer zo goed kan herinneren of dit nu de originele Repelsteeltje van toen is of dat het weer eens marketing gezever is en ze een mooi weedje gewoon die naam hebben gegeven. In de shop zelf hoef je die vraag natuurlijk niet te stellen.........

 

Ben wel benieuwd of je de Repelsteeltje uit Rotterdam net zo omschrijft............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel repelsteeltje,

ik heb haar in verschillende gadaantes gerookt,

 

vaak de naam

 

en soms de faam

 

Kierewiet rookt ik deze week nog,

de echte.

enkele trekjes en de cryptics raasde langs mijn benen omlaag,

titelende pootjes en

toen ram

weer omhoog.

 

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ben wel benieuwd of je de Repelsteeltje uit Rotterdam net zo omschrijft............

 

De omschrijving is precies hetzelfde zoals ik hem zou omschrijven, qua uiterlijk ook echt een indica.

 

Namaste :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe toevallig heb ik deze wiet laatst nog gerookt.

 

Deze was te koop bij de gelijknamige shop.. namelijk Repelsteeltje! Deze shop is in Leeuwarden, en dit is een erg mooie en goede shop.

Helaas is dit wietsoortje er nu niet meer, en ik geloof dat zij ook niet terugkomt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...