Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hasjhondje

probleempje in laatste weekje

Recommended Posts

hallo,

 

Ik heb 4 x sannies jack in een klein kastje staan. nu had ik eerst een enviroment clf 250 lamp maar ik ben na 10 weken overgestapt naar een lumatek en 250 watt hps set. Ik had prachtige toppen die zich mooi leken te ontwikkelen. Echter met de hps lijkt het of (een deel van de planten) ze weer zijn gaan groeien. Een mooi topje schiet weer uit en wordt een fluffige top. Nou heb ik wel wat last van stress gehad maar ik kdan dit niet goed verklaren.

 

Iemand een idee?

 

gr

h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij langere tijd hoge temperatuur schieten ze ook door en krijg je fluffy topjes.

 

Is er groot verschil tussen je enviro setup temp en met de 250W HPS?

Denk dat die HPS heel wat meer warmte genereerd.. afzuiger standje hoger zetten en/of lamp wat lager wil ook wel helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamp wat hoger zal je bedoelen...

 

Dank voor je reactie, dat is het!

 

Gr

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de temp omlaag kan brengen met de afzuiger dan naar beneden bedoel ik, hou je ze ook compacter maar als dat niet kan inderdaad de lamp omhoog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou allebei adviseren in het begin, en dan kijken of de lamp toch wat lager kan, door iedere dag de lamp weer iets naar beneden te brengen. Maar wat voor een afzuiging/ventilatie heb je precies???

 

Dat zou ook helpen, want bij een 250 watt hps heb je toch wel een 250kuub afzuiging nodig bij mijn weten...

 

Dr_Greenthumb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een ruck 125l en die is meen ik ook 250m3 of 350m3.

 

De temp is idd hoger, tot 34 graden bij de toppen oinder de lamp, dat was bij mijn clf niet zo. Ik had mooie gevormde toppen die er nog steeds zijn alleen zijn deze weer doorgeschoten en bossig gaan bloeien. Ziet er niet zo mooi uit en is niet te knippen. Klokschakelaar is in orde, hij draait gewoon 12.-12

 

gr h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...