Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
grafgever

Reeds klaar om te oogsten?

Recommended Posts

Hallo, bij deze weer een vraagje over mijn plant die ik buiten groei, al sinds enige tijd zit er top vorming aan en nu dus ook een redelijk aantal bruine haartjes, aangezien het mijn 1e kweek is vind ik het toch erg lastig om aan de hand van foto's precies te bepalen of ie nou klaar is of niet.

 

De eerste 2 foto's zijn van de bovenste toppen:

dsc0208x.jpg

dsc0209s.jpg

 

Dit is een top onder in de plant:

dsc0210.jpg

 

Hier de plant als geheel:

dsc0211u.jpg

 

Ik vroeg mij ook nog af: Als ik een spacecake wil bakken van mijn plant, moet ik de plant dan nog steeds drogen of is dit dan niet nodig aangezien het toch met boter wordt gemengd en de THC er op die manier uit wordt gezogen?

 

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zijn ze nog niet klaar , als ik goed gelezen heb is dat pas als 80-90% van de haartjes bruin ziet ..

 

veel succes , grtz jerre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe lang staat de plant?Wat is het soort?

Mijn mening is dat ie nog wel goed mag doorrijpen.Heb je geen microscoop o.i.d?Bij de betere kantoor/hobbywinkel ook wel te koop.Hiermee kan je uitstekend de kleur van je trichomen bekijken en zal ook handig zijn om ooit ongedierten te kunnen identificeren :P

Kijk hier ff als je wietboter wilt gaan maken...........recepten genoeg!

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze is nog niet klaar, de toppen zijn nog aan het opbouwen, dat zie je aan het aantal witte haartjes.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok bedankt voor deze informatie :P. Nee ik heb helaas geen microscoop. De soort plant is Lowryder #2 x AK 47 autoflower. hij zou binnen 10 weken klaar moeten zijn en volgens die berekening zou hij ergens deze of begin volgende week klaar moeten zijn. Ik hoop dat het weer mee zit deze week zodat ie nog even lekker door kan bloeien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen ervaring met lowryders cq autoflowers.Kan er verder weinig over vertelen.Je plantje nog even laten staan kan zeker geen kwaad.Kijk je wel uit met alle regen die voorspeld word volgende week!!

Geluk.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb geen ervaring met lowryders cq autoflowers.Kan er verder weinig over vertelen.Je plantje nog even laten staan kan zeker geen kwaad.Kijk je wel uit met alle regen die voorspeld word volgende week!!

Geluk.

 

Gelukkig heb ik redelijk geluk gehad met het weer tot nu toe, ondanks dat er regelmatig vrij hevige regenbuien zijn geweest en ik m'n plant in de schuur wou laten schuilen, kwam altijd de zon er weer door even later om de plant te drogen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 10 weken is puur een indicator. ik zou me er niet op vast spijkeren. Weer heeft veel invloed op de bloei periode.B.v. een goede stortbui en je haartjes kunnen al bruin worden voordat de toppen eigenlijk rijp zijn.

 

Ik laat buiten planten persoonlijk zo lang mogelijk staan. Tot er rot in komt of de plant begint af te sterven. Zo ben ik er altijd zeker van dat de wiet (over) rijp is en oogst ik buiten meestal zeer potente wietjes.

 

Gegroet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...