Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
headhaunter

Grote planten

Recommended Posts

Hey hallo

 

ik heb een vraagje ik

heb 5 purple power en 5 top 44 planten staan,

nu zijn ze afgelopen weken enorm gegroeid door de zon en de regen.

 

de purple powers zijn al bijna even groot als mijzelf ( 1m95)

 

Nu merkte ik iets vreemds op :

de top44 planten "behoren" een wat meer struikachtige plant te zijn ipv een grote lange dunne plant zoals de PP.

 

toch zijn er enkele top 44 planten die ook "lang en dun" zijn geworden ipv van de dikke struiken die ik ook heb.

 

Is dit normaal? of zegt dat wat over het geslacht?

 

ik heb ze eind april geplant en ik ik kan ook nog steeds niet zien wie er mannetjes of vrouwtjes zijn?

 

Alle hulp/ideeen zijn welkom waarvoor alvast dank!

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaak is het zo dat mannetjes wat meer de lucht in groeien en minder bossig worden. Logisch aangezien ze hun stuifmeel zo ver mogelijk willen verspreiden. Je kunt er alleen niet zomaar vanuit gaan dat die stengels de mannen zijn en die struiken de vrouwen. Het geslacht zul je toch echt op een andere manier moeten bepalen. Dit kan door een stek te nemen en die in de bloei te zetten, maar je kunt natuurlijk ook gewoon wachten. De dagen worden korter dus ik denk dat de plant zijn geslacht binnenkort vanzelf wel toont.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ze ook toppen, dan gaan ze meer de breedte in groeien.

Maar dat zegt niks over het geslacht natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of lichtjes knakken, maar ook dit zegt niks over het geslacht, dat kun je idd alleen zien door te wachten of stekkie te maken en deze op bloei te gooien..onder tl of voor het raam.

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bedankt,

ik heb besloten het af te wachten tot er wat zichtbaar is en dan zien we wel verder.

ze zijn zonder al te veel hulp erg groot en groen geworden dus dat komt dan ook wel goed.

 

tnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...