Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
webbel

bladeren "krullen"

Recommended Posts

Even een vraagje voor een kennisje.....

Meerdere planten beginnen het volgende probleem te krijgen:

 

de bladeren worden lichter en lijken te krullen of op te rollen. De buitenkanten van de bladeren rollen omhoog. Er staan foto's van zo'n blad op:

http://www.fotoalbumonline.tv/~webbel/krulblad

Niet echt duidelijk maar misschien voldoende

Het gaat om NLX op grond, 7e week bloei

 

Alvast bedankt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja aar mijn weten heeft dit meestal met de hoeveelheid zuurstof of co2 in je hok te maken. dit komt dus regelmatig voor bij binnen kwekers die in hun slaapkamer kweken (zuurstof tekort)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht meer aan de warmte of de afstand van je lamp ofzo, hoe warm is het eigenlijk in je hok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn bescheiden menig lijkt dit op een fosfor tekort.

Heb je gebruik gemaakt van een extra bloeistimulator, zoals bijv. PK13/14 :?:

Het is zowiezo enigzins normaal dat de grotere bladeren beginnen af te sterven richting het einde van de bloeifase. De energie gaat dan naar de toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb precies hetzelfde geval.. zit nu bijn ain week 8 van bloei dus denk dat het daar mee te maken heeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik die bladeren zie heb je volgens mij dezelfde problemen als ik dwz ik denk dus een stikstofprobleem.

 

Dan gaan je bladeren ook iets krullen en worden ze geel daarop volgend alle bladeren de steeltjes van de bladeren worden dan ook heel donker van kleur.

kan er iets aan proberen te doen maar is meetsal al te laat dan zolas ik gehoord heb van ervaren kwekers.

 

Maar ik kan het ook fout hebben he

Share this post


Link to post
Share on other sites

er staat hier ergens een lijst met voorkomende problemen en dan er uitleg bij, kijk anders daar ff, staat er zeker tssn

yo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...