Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Aquarium

K.C. 33

Recommended Posts

Beste mede kwekers,

 

Eind februari is het grootbrengen van deze kc33, afkomstig van kc brains, al begonnen. Nu staat het vrouwtje buiten haar laatste dagen mee te maken, en ondertussen hopen ik en een maat van mij dat zij snel klaar zal zijn. Ze wordt al enkele weken verduisterd en al steeds meer wordt zichtbaar dat de witte haartjes lekker bruin worden. Daarbij worden ook nog eens de bladeren dicht bij de toppen geheel paars!

Verder zijn alle bladtakken helemaal rood, zal denk ik wel bij het soortje horen.

 

 

Hier enkele ftoto's van 24-06:

De hoofdtop:

gallery_21396_8251_64405.jpg

 

Enkele zij-toppen:

(mini) gallery_21396_8251_100916.jpg

 

gallery_21396_8251_82143.jpg

 

gallery_21396_8251_123395.jpg

 

Inside the plant:

gallery_21396_8251_127144.jpg

 

Kan iemand mij vertellen hoe lang het nog zal duren tot dat geoogst kan worden? Wie durft?

 

 

Greetings,

Aquarium

 

ps. Die THC plakt zo hard..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi aquarium,

 

op de enerlaatste foto zie je onderin wel mooi veel thricomen zitten op de bladeren!!

Dat zal wel een knallertje worden.

 

Heb je bloei/groeivoeding gebruikt?

Durf helaas geen schatting te maken over je bloeitijd, ik zelf kijk altijd naar de thricomen (zoek er maar eens op als je het niet kent) en niet naar de bruine haartjes om oogsttijd te bepalen.

 

om toch maar even een gokje te doen... 5 weken minimaal, ervanuit gaande dat de plant pas is gaan bloeien toen jij haar bent gaan verduisteren.

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er geil uit hoor die gekleurde dame

Oogsten doe je aan de hand van de trichome, zoals KWE schrijft

 

med_gallery_5651_2643_24210.jpg

 

Bruin haren krijg ze ook van vocht /regen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kills: Dank voor je reactie :whistling Ah, vijf weken hoop ik toch van niet! Want ik denk ook wel degelijk dat deze wel lekker gaat worden, heb er nu al zin in. Ik laat je wel weten hoe die was.

Er is geen groeivoeding gebruikt, wel bloeivoeding (pk 13/14) (pas na een paar weken bloei..)

Maar het gekke aan deze plant, is dat deze al overal minitopjes is gaan aanmaken toen die niet verduisterd werd. En dat gebeurde al in april geloof, vreemd dus. Bovendien is een kc33 geen autoflower. Daarna is toch maar besloten om deze te gaan verduisteren al ruim 5 weken geleden. Trichomen, interessant. Nog niet van gehoord.

 

@Buble: Ook dank voor je reactie:). Interessant om dat te zien/lezen over dat trichomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De K.C.33 is toch maar geoogst!

 

gallery_21396_8251_240115.jpg

 

gallery_21396_8251_290300.jpg

 

Dat is toch een mooi slabakje vol:)

Het knippen is echt klote werk.. En je vingers plakken echt te hard aan elkaar.. Heb je echt een goede 4 a 5 hanswasbeurten voor nodig voordat je vingers niet meer plakken door die thc.

 

En we wisten nog een bolletje hasj te draaien van het afval dat aan je vingers en schaar bleef kleven. :specool

 

Aquarium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey,

 

Is mooi bakje vol ja.

Hoeveel heeft het uiteindelijk opgeleverd droog?

 

Zip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er wel een lekker soortje uit :lol:

 

Hou je volgende keer je verslag bij van in het begin ?

 

grts

Richie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar het gekke aan deze plant, is dat deze al overal minitopjes is gaan aanmaken toen die niet verduisterd werd. En dat gebeurde al in april geloof, vreemd dus.

 

Da's niet vreemd, dat gebeurd meestal als je plant te vroeg buiten staat.

In maart was er nog 12/12 licht buiten, dus in april was er al topvorming.

 

ps. PK13/14 is geen bloeivoeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...