Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pure

Wie is er of kent er iemand die al is gepakt geweest is met een Guerilla kweek

Recommended Posts

oke...er moet dus meer gestroopt worden.... :rolleyes: :P

 

stikkie: strikken maken? :P waar zijn die oude rotten :)

 

sorry ...grapjuh... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

na intensieve prestatie innemen van een vetminnende stof als cannabis is minder eenvoudig aan te tonen dan ervoor.

na intensieve sport is vetreserve lager.

een verdunnend effect , dat optreed bij inname van vetten ( ter bevordering van herstel na de sportieve prestatie) en een herdhaalde vetverbrandingsverhogende activiteit ( bijv sex)kan een sporter snel op clean doen krijgen.

 

cannabis is niet snel aantoonbaar als je je vetreserve er snel weer door jaagt.

 

slome pc freaks die non stop blowen en patat vreten zijn tot 3 maanden na laatste inname als cannabisgebruiker herkenbaar .

snelle fietsers die alleen na een rit van 250 km eens per 2 maand wat joints paffen zijn wel in 3 weken op clean , incidenteel na 2 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12-07-2009

 

Pijnacker-Nootdorp/Delfgauw - De boswachter van het natuurgebied aan de Ackerdijkseweg betrapte zondagavond 12 juli twee jongens terwijl zij stekjes wiet wilde planten. Toen de jongens bemerkten dat zij betrapt waren, renden zij weg. De boswachter waarschuwde de politie. De 66 stekjes, de vouwladder en snoeischaar werden in beslag genomen en vernietigd.

 

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2009/07/13/H024.htm

 

weetje ik heb daar een keer gevist schitternd plasje daarzo maar het mag niet het is natuurgebied.. toen ik hier zat te lezen over geurilla wou ik volgend jaar daar wat neerzetten.

Hoeft dus ook niet meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

als jij savonds of smorgens vroeg je plantjes zet is de pakkans 0.0...en je hebt een goede cover aan je visspullen en de randstad is gewoon moeilijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor 7 stekjes planten in een bos 250 euro schikking(boete ) per persoon

 

was met zn 2e 500 euro voor 7 plantjes

 

Laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Dende stonden ze in het bos of had je ze bij je? ontkennen en zeggen dat je de plek zo vond jij stond alleen daar toevallig volgetjes te kijken toch? vertel hoe is dat gegaan dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

waren gezien door een man met een hond

 

wij hadden hem alleen niet gezien .. hij had fotos van ons en het nummerbord van de auto die een stuk verder op stond

 

op die fotos liepen wij met potgrond , koelbox met planten tas met voeding en slakkenkorrels, en een schep

 

hij heeft ons bij de politie genaaid en mijn maat ( eigenaar auto )

 

werd opgebeld of hij naar het bureau wilde komen ...

 

daar issie geconfronteerd met de foto's en moest mijn naam zeggen ... we hebben uiteindelijk allebei een schikking gekregen

 

van 250 Euro'tjes

 

Dus als je bij je veldje staat kun je natuurlijk zeggen dat je het gevonden hebt ...

 

maar daar kwamen wij niet mee weg

 

Laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja aarde is niet verboden tas dragen ook niet en schep ook niet ze konden nog niets bewijzen tenzij ze foto's hadden met jullie en de planten

Share this post


Link to post
Share on other sites
oke...er moet dus meer gestroopt worden.... :lol: :lol:

 

stikkie: strikken maken? :nerd waar zijn die oude rotten ;)

 

sorry ...grapjuh... B)

 

 

Ja ja en als ik dan wat weg haal dan sluit je me op :P ,

konijntjes worden zo her en der een plaag maar die konijntjes van tegenwoordig zijn maar magere scharminkels , das niks voor op de BBQ , meer stoofpotje :lol:

 

overigens is de tijd van gepakt worden nu pas aan gebroken , de bloei gaat bij de meeste inzetten en rippers zijn ook aan het zoeken

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belachelijk dat je daar nog serieus een boete voor kan krijgen :S aan de ene kant van de wereld krijg je boetes als je bomen omkapt, en hier krijg je boetes als je er ze juist bij zet.. vaag toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken wel iemand die ooit is gepakt met guerilla. Hijzelf had het vrij braaf aangepakt en een stuk of 8 plantjes neergezet. Maar een paar kameraden van hem zagen het wat groter en hadden 30 planten in een grote tent gezet. Daarbij stond dit allemaal ook nog eens in beschermd natuurgebied. Ze zijn er uiteindelijk bij uitgekomen (ik weet eigenlijk niet precies hoe) en hij heeft een advocaat moeten inschakelen om zijn blanco strafblad te behouden. Hij had nu wel het geluk dat zijn nonkel advocaat was, anders het hem flink wat geld gekost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus als er toevallig kinderen lopen op een geurillia spot (hutten bouwen ofzo)zijn ze ook wiet kwekers? als de politie ziet ze lopen tussen de plantjes?

ik heb wel eens toevallig een vogel spotter op een van mijn spots zien komen ik liep langs hem en deed of er verderop een ijsvogel had gezien (en weg was hij op zoek naar de ijsvolgel)maar was deze man nu dus ook schuldig bevonden als hij net daar was en politie kwam er aan of iemand had hem daar gezien ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die man die ons gezien heeft is zelf gaan kijken toen we weg waren ...

 

zag de net geplante planten en heeft de politie gebeld

Share this post


Link to post
Share on other sites

was het overdag dan da dende?

 

kan me niet voorstellen dat iemand snachts duidelijke fotos op afstand kan maken....

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel lekker dat jouw maat jouw naam heeft genoemd bij de politie Da Dende :D , net of ie dan minder straf straf zou krijgen.....door het noemen van een naam krijg je zelf echt geen mildere straf......ik zou er echt niet blij mee zijn geweest.

 

Gr Mister R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mister R!

leef jij ook nog? Geen plannen gehad dit jaar?

 

en on topic; Altijd mondje dicht houden, politie bepaald niet hoeveel straf jij krijgt, dat doet de OvJ. Politie moet alleen uitzoeken hoe het zit, en als je je mond houd kunnen ze alleen je veroordelen wat ze kunnen bewijzen. Dus hoe meer je zegt hoe meer ze tegen je kunnen gebruiken. Ik blijf het zeggen maar mensen hebben nog steeds de neiging om "schoon schip" te maken tegen de politie. Niet doen. Heeft geen zin, je naait jezelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd ..."van bekennen is nog nooit iemand vrijgesproken".... :D

 

heb ik niet zelf verzonnen maar een patsertje van een rechercheur heeft me dat verteld in de kroeg aan een biertje...lang geleden, maar ben het nooit vergeten... bekennen=hangen...simple as that...

 

oja hij zei ook ""eerlijk duurt het langst"" ja..niet zo spectaculair, maar ook waar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bekenne is naar de cel rennen :D zoals in elke verhoor cel wel in de muur gekrast staat ;)

wist niet dat ze zulke hooge boetes uitdelen voor paar plantjes buiten...

tog maar wat beter gaan opletten :D:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en die klikker kwam er bij mij ook zo goed niet van af hoor....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ slappezever

 

ja hoor ik leef nog ;) , nee dit jaar niks gedaan. volgend jaar mis weer een nieuwe ronde.

 

grtz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...