Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Much

wellicht te oud

Recommended Posts

Nou, lieve allemaal, navigeren op deze site is me tegengevallen, hulp over hoe het dan wel moet, is beschreven maar mij toch niet duidelijk, ik denk dat ik er maar de brui aan geef. Wellicht is mijn vroegere "blondzijn" toch nog aan het doorwerken in mijn tegenwoordige grijsheid.

Ben niet zo'n snelle opgever, maar zit met allerlei dringende vragen en zonder antwoorden, vind mijn postings niet terug of krijg ondanks verzoek via aanvinken geen email over reacties.

Ik krijg e.e.a. dus niet voor elkaar.

Op frustraties zit ik niet te wachten, en met het albumpje dat ik heb aangelegd... weet verder niet wat ik ermee kan, op 1 foto is een commentaar gegeven, zo staat er, maar waar ik dat kan vinden....geen idee, nergens iets aan te klikken dat ik kan zien.

Gevraagd of iemand dat albumpje eens wil inkijken, nee werd gezegd, plaats maar in een topic, hoe dat moet...geen idee ondanks uitleg, begrijp er niks van en krijg het niet voor elkaar.

Dus...ik gooi de handdoek in de ring en hang mijn gitaar in de wilgen!

Happy times all, ik zal nog regelmatig lezen hier maar posten doe ik niet meer.

 

heb het goed <_<

 

Gon

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom stel je hier de vragen dan niet? <_<

 

ennuh ik heb er eerlijk gezegd ook nog wel eens moeite mee,

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee werd gezegd, plaats maar in een topic

Dat was ik!Sorry Much maar verkeerd had ik het niet bedoeld :rofl <_<

Wil je wel helpen hoor,mits je nog wilt?

 

Klik op extra rechts bovenin onder mijn topics kan je'je'eigen topics vinden.

Actieve topics zijn de topics(geplaatste berichten)die de naam zegt het al actief zijn.

Nieuwe berichten zijn alle nieuwe berichten in alle topics.(veel gebruikt)

Klik eens op mijn albums ook rechts bovenin te vinden en dan op de foto waar je comtentaar bij staat :rofl

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Much,

 

Hoe je foto's kunt plaatsen staat duidelijk omschreven in JohnDoe zijn handleiding

 

In princiepe kunt u het knopje "Mijn Albums" aanklikken wat zich naast "Instellingen" (rechts boven) bevind.

U klikt hierna het desbetreffende album aan, gevolgd door een klik op de foto welke u op het forum wil laten zien.

U selecteerd de BBCode wat rechts naast de foto staat en deze kunt u plakken in het form waar u u bericht schrijft.

 

Zie het fototje;

gallery_4533_7772_4362.jpg

 

Mocht je nog meer vragen hebt, aarzel niet om me een PM te sturen met je vraag <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Much,

 

laat je niet ontmoedigen joh! hier zijn genoeg mensen die je er door kunnen trekken. moet lukken, ook voor jou!

 

groetjes

 

mij kan je ook een Persoonlijk Berichtje (Message) sturen, mijn gebiedje is buiten in de tuin in potten/kuipen en allerliefst biologisch organisch gecombineerd met de biologisch dynamische kalender en werkwijze. zeer goed en gezond spul dus, en al heb bijna 20 zomers ervaring...

 

ps

ik zit aan de jonge kant van oud....je bent echt niet de enige, dat zie je wel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom maar een keer af much!!

 

Ik word volgende maand 64 ( <_< ) en ben er toch eindelijk achter hoe het hier werkt!!

even picked up some breeza taal!! never to old to learn is it m8??

 

Hoop je toch weer hier te zien,,,zo niet: BE WELL dude

 

 

groeten,

Hupla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wij oudjes hebben het soms moeilijk met al het nieuwe :rofl

Maar nooit te oud om te leren en zo je eigen info ook kunnen delen

Moet wel zeggen dat het hier af en toe zeer snel gaat ondanks al die stoners <_< :rofl maar een antwoord op een vraag kan nog wel eens een dag duren

 

Je hebt je aan gemeld dus de rest komt van zelf

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben inmiddels een goed eind op weg dankzij uithoudingsvermogen (dat ik soms dus niet heb vanwege overload) en jullie hulp en berichtjes en ben er blij mee:)

Ik blijf <_<

 

happy times again:)

 

Gon

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi!

 

that's the spirit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...