Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dextor

Buitenkweek 2009 - 2x Mixed Kush, 1x ?

Recommended Posts

vind ze ook erg mooi idd. zit 't je dwars dat sommige planten wat minder groen zijn qua blad kleur. een paar van mijn plantjes hebben daar ook last van, ik heb niet 123 een oplossing gevonden... hmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow die Blue kronic X Jack Herrer ziet er wicked uit! Sneeuwballen op stok zal ik maar zeggen, zo wit zijn ze. Daar gaat iets heel lekkers afkomen <_< Hoeveel weken moet die nog?

 

Ga je die Sativa nog overpotten? Lekker klein bosje die Mixed Kush, daar zal ook zeker wat lekkers vanaf komen. Succes met de laatste paar weekjes (satvia uitgesloten)

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites
vind ze ook erg mooi idd. zit 't je dwars dat sommige planten wat minder groen zijn qua blad kleur. een paar van mijn plantjes hebben daar ook last van, ik heb niet 123 een oplossing gevonden... hmm

 

Dat is door de bloei, omdat het herfst aan het worden verkleuren de bladeren zoals bij andere planten en bomen..

Dus zou in principe geen kwaad kunnen.

Vandaag zijn de knoppen weer goed gebloeid, want zie het verschil van foto en nu ^_^

De komende dagen blijft het droog en zonnig dus we kunnen nier klagen he!

 

tot de volgende update!

Ongeduldige groetjes Dex' B)

 

Wow die Blue kronic X Jack Herrer ziet er wicked uit! Sneeuwballen op stok zal ik maar zeggen, zo wit zijn ze. Daar gaat iets heel lekkers afkomen -_- Hoeveel weken moet die nog?

 

Ga je die Sativa nog overpotten? Lekker klein bosje die Mixed Kush, daar zal ook zeker wat lekkers vanaf komen. Succes met de laatste paar weekjes (satvia uitgesloten)

 

BF

 

Ze staan nu ongeveer een 4-5 weken goed in bloei, dus nog een week of 2-3 weken endan zullen ze klaarzijn (behalve sativa).

Waarom zou ik hem nog overpotten als ze als in bloei staat? Was niet direct mijn plan, heb geen grotere pot.

Misschien in de grond of kan ze daar niet rap genoeg meer aanpassen?

 

grtz Dex' :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou die sativa niet meer overpotten om geen onnodige stress uit te lokken gewoon rustig laten staan, ze zien er super uit !! :lol:

 

nog even geduld en je hebt een lekker rokertje voor de herfstvakantie door te kome B)

 

greetz mattsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallow!

 

Ik heb een beetje slecht nieuws voor degene die in vaste grond staat..

Heb al verschillende keren stukjes toprot moeten verwijderen.

Ik ben van plan haar morgen te oogsten, anders gaat er teveel toprot komen!

Maar zou ze al ongeveer oogstklaar zijn of nog niet helemaal...?

Morgen update met foto's .

 

grtz Dex :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er toprot tussen zit.. Zou je hem beter afdoen dan he?!

Heb al een verschillende keren rot moeten verwijderen.

 

Hopelijk zijn ze al wat oogstklaar.. B)

 

grtz dex' :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...