Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest

wat gebeurd er met een jointje + bier?

Recommended Posts

Guest

Als ik nou 2 liter bier zou nemen (4 grote blikken) en daarvoor of daarna een jointje (1/3 gram)

 

Ga je dan kosten en out enzo? Of valt dat wel meej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Anonieme tester,

 

is tezien van persoon tot persoon en ook ghoe goed je tegen 1 van de twee of beide kunt.

 

dus als je regelmatig wat pinten kan verzetten en je blow zéér regelmatig mag het geen probleem zijn. maar ik raad het je niet aan te veel van alles tedoen. je moet een beetje de gulden middden weg vinden tussen de beide.

 

kzou zeggen veel plezier en maak dat je niet kotst man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je hem niet de hele avond laat kotsen zeg :wink:

Je kon ook zeggen dat het helemaal geen kwaad kon :evil: ( :oops: )

 

greeny heeft gelijk, afhankelijk per persoon, en zelfs de situatie

over het algemeen kan je wel zeggen dat (veel) drank en blowen niet echt aan te raden is :?

Er zijn er die er wel tegen kunnen, maar heb er ook genoeg behoorlijk ziek van zien worden.

Drink je normaal nooit geen bier, dan zal je vast wel gaan nekken/niet happy zijn met dan ook nog voor het eerst een blow. Drink je "normaal" al de nodige liters weg en blow je vaak, dan is de kans op een leuke avond nog wel aanwezig :cry

 

Probeer het uit, en je weet het ........... (voor die keer) :wink:

 

Have Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Aansluitend bij tjoppie: meer mensen kunnen het wel hebben dan niet hebben......

 

Ik bedoel: als je na 3 bier al grokky in je plaat voelt en je niet kan drinken zonder lege maag, dan weet je al dat je "vatbaar"bent voor een kots-attack... heh bah! :evil:

 

En een jointje van 1/3 gram kliunkt as een startersjointje: kortom, zorg ervoor dat je van jezelf weet of je dit goed verdraagt. VB ben je knijtersteent va 1/3 gram? Ikke nieh....jij wel?

Zo ja, zorg dan iig geval dat je niet TEVEEL roookt als je eenmaal dronken bent. Begin met 3 haaltjes en leg die stick weg!! ( en wacht ongeveer 3 minuten tot alle thc in je bloed is opgenomen 8) 8) Ik weet niet wat je volgorde zal zijn, eerst dronken, dan stoned, maar ik doe het liefst tegelijk en achteraf nog vele jointjes :twisted: Lekker je droge muil blussen met bruisend Grolsch kanonbier :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

 

 

 

 

 

 

Sjezus............

 

 

 

:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

toevalling dat ik dit nu lees, naja, het is waar, hoeveel je aan kan ligt er gewoon aan of je een masterlijke gangters bent of niet, ik heb nu net met 4 maten 3 traytjes halve liters en 5 grammetjes wiet en een paar gram hash weg lopen zuipen en roken en ik ben nu best wazig ( jaja ) maar ik voel me hartstikke goed man :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

mmmmmm......een lekker whiskeytje tijdens het roken kan ook nog smaken,beter dan dat pisbier 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd verschild van persoon tot persoon, maar wat ik meestal doe als ik het allebei doe is veel of gewoon van het ene en iets minder van het andere. bv ik rook liever dan dat ik drink dus ik rook paar gram op een avond ofzo en dan 3 a 6 biertjes is dan al voldoende om dat erbij ook te voelen. je kan het natuurlijk ook andersom doen dus veel drinken en 1 a 3 joints roken... probeer het uit maar begin rustig zou ik zeggen. dus drink die 2 liter bier en rook rustig een paar hijsen zoals IkDoeULatenSterven al zei...

veel succes :wink:

mzl

Levi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij persoonlijk is het zo dat als ik eenmaal stoned ben, ik kan gaan zuipen wat ik wil, maar k blijf me gewoon goed voelen. Andersom werkt volgens mij niet zo goed. 1 keer gedaan (lang geleden), toen was ik al lam en ging daarna nog blowen. nope, de enige keer dat ik over me nek ben gegaan door drugs :? :evil:

 

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

IkdoeUlatensterven, blowen en dan nog lekker aan het Kanon? Straffe kost, om het effe op zijn belgisch te zeggen.

 

Vroeger kon ik er slecht tegen, nu wel goed, tenzij ik me niet echt vermaak, dan wordt ik snel moe en suf.

 

Kwestie van trainen dus. De laatste tijd probeer ik het wat meer te scheiden, en dat bevalt prima. dus óf dronken, óf stoned, en niet zozeer stronken. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik wel ga blowen als ik gedronken heb , maar dat ik liever niet meer drink als ik lekker aan het blowen ben...

 

Maar ja, wat je wilt natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt er vanaf hoe goed je tegen drank en wit kunt. Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee. 'k hoop voor je dat'je d'r ook geen prob. mee hebt. Stronken zijn is suupah! :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

only one way to find out... try it. Je merkt het snel genoeg. Zo gauw je het idee krijgt dat je je niet helemaal optimaal voelt gewoon meteen stoppen. Dan ben je echt nog niet zo ver dat je gaat kotsen (tenminste heb ik) dus no prob. Ikzelf vind dat het gevaar van de combi nogal overrated is... maarja zal idd wel verschillen per persoon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb ookwel eens ergens gelezen dat alcohol en thc elkaar neutraliseren, maar dat is volgens mij dikke onzin

greetz, thagrazzhopper

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kheb ookwel eens ergens gelezen dat alcohol en thc elkaar neutraliseren, maar dat is volgens mij dikke onzin

greetz, thagrazzhopper

is idd onzin, bij de iedereen die ik ken iig wel :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kheb ookwel eens ergens gelezen dat alcohol en thc elkaar neutraliseren, maar dat is volgens mij dikke onzin

greetz, thagrazzhopper

Nog niet gemerkt maar als ik ooit tegengehouden word bij een alcoholcontrole en ik teveel alcohol binnen heb zal ik tegen die flik zeggen dat ik wel even wat zal smoren om de alcohol te neutraliseren :(

 

En aan tester gewoon proberen, iedereen leert ze limieten kennen en verleggen door te proberen, kan je niet echt op antwoorden aangezien dat afhangt van persoon tot persoon, ik em er niet echt probleme mee en vind het wel lekker :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste keer dat ik smoorde en nog niet lang dronk (tijdens de Gentse Fieste) heb ik wel 7 halve litters verzet en wel van 15 joints meegesmoord en ik moet zeggen, ik voelde me super!

desondanks ik een zééééér zwakke maag had (als'k vroeger ook maar 2 dingen na elkaar at die niet bij elkaar pasten voelde ik me slecht en moest ik geregeld kotsen...)

 

maar dit is natuurlijk persoonlijk gezien...

 

en alcohol en THC neutraliseren elkaar niet, 't zijn peyoté's en bier die elkaar opheffen

Share this post


Link to post
Share on other sites

joints zijn de oplossing voor mij

 

ik kan super veel drinken, de (pure) joints zorgen ervoor dat ik me goed blijf voelen, en in de war :(

 

slapen gaat super relaxe, en wakker worden is geen enkel probleem zonder koppijn/hangover wat dan ook

 

 

gewoon buite in mindere mate nemen dan je normaal gewend bent als je zeg maar alcohol of alleen wiet gebruikt

 

aanradertje! :):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zal idd wel ook met Gewenning te maken hebben zoals bier drinken ook gewenning is.

 

Maar vorig jaar was er iemand z'n ouders nie thuis van een vriend en daar zaten we in zijn huis wat bier en voor elk een fles van die kiezige Fiero te drinken.

Ik weet nie precies hoe straf fiero is maar ik voelde me wel leuk achter zo'n hele fles op te drinken, toen gingen we allen samen te voet naar het strand en hebben daar elk een stoel getjoept van een terrasje :twisted: en ons op het strand in een cirkel gezet met ELK een joint in de handen.

Nu dat smaakte heel lekker maar toen ik me weer ging zetten begon et, ik viel bijna bewusteloos, al me vrienden gingen terug de dijk op en zaten daar allemaal bij elkaar te kostsen voor dood, terwijl ik nog daar alleen zat in men gestolen stoel omdat ik echt nie meer recht kon staan haha. Achter een half uur daar alleen te zitten ben ik naar boven gestrompelt en gekropen, daar zaten mijn vrienden nog die nog altijd aan het braken waren en toen begon ik super zwaar te braken, Ik begon te beven en had koud zweet en dacht echt dat ik DOOD ging gaan, of op zen minst in het hospitaal zou wakker komen.

Op dat moment beloofde ik aan mezelf om nooit meer zoveel te drinken met een joint daar op. maar na een driekwart daar te zitten braken besloten we om terug te gaan, daar passeerden we nog langs een parkje waar we toen in stuiken begonnen te springen en daarna heb ik terug een half uur moeten braken en kwam ik wakker op de grond in men kots.

 

ik zeg maar: DOE DAT NIET !! DAS gevaarlijk.

Moest ik dat nog eens tegenkomen, pleeg ik gewoon zelfmoord!!

En zeker nie me sterke drank, met pintjes is nog anders denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat bij mij goed samen, alleen zuip ik liever eerst bier en daarna blowen. want als ik stoned ben vind ik bier niet lekker smaken.

 

Mijn vrienden weten dus altijd al genoeg als ik met een colaatje in mijn hand sta tijden het uitgaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het gaat bij mij goed samen, alleen zuip ik liever eerst bier en daarna blowen. want als ik stoned ben vind ik bier niet lekker smaken.

 

Mijn vrienden weten dus altijd al genoeg als ik met een colaatje in mijn hand sta tijden het uitgaan ;)

:D

 

herkenbaar!!

 

ik vind bier na een jointje ook niet te haggelen :wacko:

een jointje na het bier echter :P

 

op het moment dat ik goed dronken de kroeg uitkom, kan ik nog wel praten lopen en dergelijke.. maar op het moment dat er een jointje of 2 inzit, dan kom ik niet meer uit m'n woorden, maar wordt er gigantisch wazig, lollig, hyper enzovoorts van. Bier+Wiet schakelt je hersenen uit.

 

zeker een van de lekkerste combi's die met wiet mogelijk is! :D

 

ben een keer 3 keer in een nacht wakker geworden, zittend op een stoeprand.. steeds een stukje dichter bij huis.. was gaan zitten om te genieten van het gevoel, maar flikkerde telkens in slaap. :blink: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bier+Wiet schakelt je hersenen uit.

eN Waar slaat dat op...?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bier+Wiet schakelt je hersenen uit.

eN Waar slaat dat op...?!

niet letterlijk lezen, was figuurlijk bedoeld.. :D

 

wat ik bedoel is dat je waarneming van de wereld om je heen zwaar veranderd, je verschrikkelijk moeilijk logische beslissingen kan maken, en dat je je als een (vrolijke) debiel gedraagt :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bier+Wiet schakelt je hersenen uit.

eN Waar slaat dat op...?!

niet letterlijk lezen, was figuurlijk bedoeld.. :D

 

wat ik bedoel is dat je waarneming van de wereld om je heen zwaar veranderd, je verschrikkelijk moeilijk logische beslissingen kan maken, en dat je je als een (vrolijke) debiel gedraagt :blink:

ooW.. bedoeL Je zo.. haha ok daN sNaP ik Het weL.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...