Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wietparkiet88

wietparkiet's guerilla avontuur

Recommended Posts

EN VANDAAG WAS T DAN ZO VER ZO ALS VOORSPELD :lol:

 

KWAM VANAF DE ACHTERPOORT NAAR BINNE LOPEN EN ZACH DE 2 **** AL STAAN...

 

KON ALLE 12 FLUFFY'S VRIJWILLIG AF STAAN EN DAAR WERD VOOR DE REST GEEN WERK VAN GEMAAKT :lol:

 

OOK STOND ER 1 VAN DE WOONSCHAKEL MET EEN CAMERA.....

 

 

HEB ZE ZELF ALLE 12 UIT T HOK MOGEN HALEN EN VERNIETIGEN POTTEN MOGT IK HOUDEN

ZE HEBBEN ALLE 12 FLUFFY'S MEE GENOME, EN IK HAD AL EEN VOOR GEVOEL HIER OVER MAAR GOED.... :lol:

 

 

 

 

 

gallery_19844_6720_295066.jpg

 

 

 

 

gallery_19844_6720_597538.jpg

 

 

 

 

gallery_19844_6720_869068.jpg

 

 

DEZE VOND IK ONDER DE BERG AARDE EN TROEP :P

 

gallery_19844_6720_897317.jpg

 

 

 

 

morgen op gesprek komen bijde woonschakel maar ben er wel cker van dat we dr uit moeten ( ik me meissie en me zoontje)

maar we wachten af ook hebben ze binnen gekeken en me tentje gezien hij was niet in gebruik wel lagen er nog ouwde bekertjes met aarde van zaadjes die niet boven kwamen :nerd kunne ze hier iets mee? dr zijn foto's van gemaakt... de stekker zat er NIET in. heb ze ook duidelijk verteld dat ik t niet voor de verkoop deed maar puur om te kruisen en andere dinge.......

 

 

maarja tis me nu wel duidelijk dat t volgende x dus niet meer bij mij thuis komt te staan.. als ik er nog mee verder ga verlopig las ik ffe een lange pauze in B)

 

maar ik blijf te vinden op dit forum

 

 

gr wietparkiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjemig..en dat voor een paar buiten planten....4 per persoon van je gezin...

je hebt pm

sterkte

gr

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx carpe_diem....

 

net ffe cantakt op genomen met Mr. Drs. G.A.C. Beckers

Advocaat word straks terug gebeld om te kijke of we wat kunne doen maar ik ga dr vanuit dat t morgen over is en op zoek kan naar een andere huis :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net de beste man gesproken en de kansen zijn heeeel klein zeg maar 0,0000001%

 

dit omdat t er meer dan 5 waren en anders had ik een dokters verklaring moeten hebben waar op zou staan dat ik dit flink nodig heb voor een pijn-ziekte... aan gezien ik dit niet heb is t dus eigenlijk gesloten zaak en sta ik kansloos( wat ik eigenlijk zelf al dacht).

 

zal morgen op gesprek moeten komen en ik zal lullen als brugman of t helpt???? joost mag t weten maar niet geschoten is altijd mis

 

ik hou jullie op de hoogte

 

gr wietparkiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vriend had je gewaarschuwd.

 

Hoe dan toch?

 

Waar is je proces verbaal?

 

Wat heb je ondertekend?

 

Je had ook binnen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

blowsterke:

 

 

heb geen proces verbaal gekregen, de agenten zijden tegen mij dat ze t alleen mee namen en daarmee klaar.

 

heb nog helemaal niks getekend... maar mischien dat ze daar morgen mee komen, wie weet :lol:

 

had niks binne staan kwa planten... wel had ik een tent van 120x120x2m in een kamer staan met lamp er in en afzuiger....

maar t was allemaal wel aan gesloten maar dat kon ze niet vinden :lol:

en de stekker lag op de grond... zover binne niks maar ze zijn niet gek natuurlijk

 

en ja ik had ffe wat sneller moeten handelen na dat telefoontje hij had toch gelijk :lol:

t is afwachten tot morgen dat hebben we meer nieuws

 

wietparkiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm kut voor je man, vooral omdat je al gewaarschuwd was, is het nog zuurder natuurlijk..

 

Ik hoop dat de schade beetje voor je meevalt, dat je iig niet je huis uit hoeft..

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag gebeld naar de woonschakel voor t gesprek.

t is uit gesteld tot morgen ochtend 10 uur, dan moet ik me daar melden... wat moet ik hier van denken???????? :lol:

 

t hok is af gebroken en de troep is weg gebracht...

de tent is ook afgebroken(netjes) en op geruimt kamer goed schoon gemaakt.

ik weet dat t niet veel nut heb maar ik had t de politie niet laten zien, en wie weet heeft er iemand van de woon schakel gebeld naar de politie om die tent op te halen. weet niet of ze dat mogen doen :lol:

 

vraag me eigen alleen af normaal krijg je toch meteen een huis uitzettings bevel of duurt dat altijd zo lang?????

ik dacht dat als je gepakt word dat je 24 uur krijgt om op te rotten of heb ik dit verkeerd?

 

maar in ieder geval alles is weer spik en span...

 

de tent zal 1 deze weken weer draaien maar dan op een andere lokatie!!!!!!

heb net wat telefoontjes gepleegt en dat is geregeld :lol:

 

 

thuis hoef ik niks meer te probeeren want dan gaat me meisie en kind bij me weg... heb me lesje wel geleerd..

 

 

ik hou jullie op de hoogte als ik morgen klaar ben met t gesprek.....

 

 

wietparkiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohh...zwaar k*t man.

 

Ik wens je veel suc6 morgen op gesprek en hoop dat je met een waarschuwing van afkomt.

Ik zou me meis een kindje mee nemen....

 

Sterkte PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.andrebeckers.nl/html/downloads/...beckers0701.doc

 

http://www.andrebeckers.nl/html/downloads/...-04-beckers.doc

 

De huurovereenkomst eindigt ook door ontbinding. Het ontbinden van een huurovereenkomst is een taak van de civiele rechter. Hierbij staat voorop dat de verhuurder in zijn handelingen beperkt is, omdat er sprake is van een wettelijke huurbescherming van de huurder. De verhuurder moet om een ontbinding via de rechter te bereiken, aantonen dat zijn huurder toerekenbaar tekortgeschoten is. Hiervan kan sprake zijn als de huurder zich niet heeft gedragen zoals een goed huurder betaamt. Een ernstig verzuim van de huurder kan voor verhuurder aanleiding geven tot het indienen van een verzoek tot ontbinding. De meeste woningbouwverenigingen beginnen met het beschrijven van de mogelijke gevaren van hennepteelt in een woning en/of de daarbij behorende schuur of garage. Zij brengen naar voren dat de aanwezigheid van hennepkwekerijen tot gevaarlijke situaties kan leiden. Er wordt voor de hennepteelt gebruik gemaakt van diverse warmteproducerende elektrische (kweek)apparatuur. Denk aan voorschakelapparatuur en assimilatielampen.

 

Kheb wat lees info gevonden, je had buiten planten...dus volgens mij geen gevaar voor de buurt en de eigendommen van de verhuurder...

 

 

probeer een aanbod te doen door ze elke maand te laten controleren bij je thuis...is mijn advies...op die lokatie wil/kan je toch ook niets meer..

of ...ik dacht 4 plantjes per persoon in de tuin was gedoogt..ook door de woningcorporatie...

en vooral hameren op dat je geen gevaar was voor de verhuurder en de buren...

 

sterkte

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de info carpe_diem

heb t net ffe door gelezen....

 

maar als ik t goed heb intereseerd t hun niet of je nou een kind heb of niet????

en gezeik met de kinder bescherming heb ik al helemaal geen zin in :lol:

 

heb er zelf ook jaren on gezeten en werd er niet echt vrolijker van dus weet wat t is.....

 

ik maak me niet zo heel druk ik ga er van uit dat ik me spullen kan pakke....

mogt t dan toch niet zo wezen dan heb ik alleen maar geluk.

 

we wachten af...... vriendin en kind gaan mee dat waren we al van plan ph donner

 

 

 

 

wietparkiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote man

 

Hoop dat je je huisje niet uit hoeft

 

Veel sterkte in ieder geval

 

Laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

zwaar kut man! :lol:

 

hoop dat jij je vrouwtje en kleine gewoon in je huis mag blijven wonen

 

al die stress van die paar plantjes,stelletje teringlijers :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kut kut kut ik weet hoe je je voeld begin dit jaar kwam de politie ook mij mijn (door een foutje van een vriend)ik wist dat ze zouden komen ,had wel alles weg gehaald binnen en op geurilla gedumt en 2 grote planten in de tuin(dacht dat dat mocht) en de rest alles opgeruimt behalve nog wat mannetjes van een zaadkweek lagen nog dood in een hoek wou ze net opruimen in de vuilensbak maar toen stond er al een mannetje of 30 politie voor de deur en een vrachtwagen met zeecontainers en 2 bussen van de nuon :lol: hebben alles mee genoemen ook nieuwe lampen in doos nieuwe tenten dit stond opgeslagen achter in kasten in dozen ze vinden alles mijn helen huis overhoop tot het kleinste laatje?

en ze ruimen niets op .buurt in rep en roer en dat alles voor 2 plantjes en 4 of 5 doden mannetjes buiten :lol:

ik had mazzel dat ik koop woning had

 

sterkte gozer ik hoop dat je er kan blijfen wonen

en volgen jaar wat eerder de plantjes buiten zetten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof je wel uiteraard....maar vreemd verhaal :lol: ...zoals jij het verteld kunnen ze dus elke growshop leeg halen....want die heeft ook alle spullen los liggen in de winkel...

op bezit van de spullen is geen verbod...

wel als het aangesloten is...

want dan nemen ze het inbeslag op basis van de milieu wet...want je had dan geen vergunning aangevraagt voor een bv tomaten kwekerij in je huis...

recent hebben ze ook bij een wf lid( zie zijn posts hier op wf) een tent en de losse spullen laten staan en zelfs de 4 tuinplantjes niet meegenomen...

 

gr

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het ook vreemd ze zeiden dat het in combenatie niet mag met cannabis planten (zij dat mannetje dat mee loopt? en alles registreerd lul eerste klas) op dat moment nemen ze het gewoon mee ! en gooien het stuk in container zelf werd ik mee genomen naar buro voor verhoor( 8 uur later)en dat belletje blijft leuk voor die koffie en wc :lol: .

ik moets wel afstand tekenen voor spullen ik gaa ook niet moeilijk doen want hoogswaarscheinlijk word het geceponeerd ik gaa dan ook niet moeilijk doen als het niet geceponeerd word zet ik er een advocaat op :lol:

 

(er zat waarschijnlijk meer achter dan alleen canabiswat ze zochten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da dende lionofjudah wierieman La Buena Hierba

 

bedankt voor de steun erg tof :lol:

 

 

maar ik heb t nog wel zo ver weten te krijgen, dat de politie al weg was.

voor dat de vrouw die van de woon schakel was binne kwam kijke....

weet niet of Ze dan me tent zouden mee nemen.

maar alles is op geruimt de vrouw had wel een foto van de tent gemaakt met de flap open.

hoop dat de flits zo terug weerkaatsten dat ze niks te zien krijgt :P

 

ik en me meissie gaan nu genieten van mischien wel de laatste avond in dit huis.... biertje,jointje(s) en vanaaf geef ik haar nog een flinke***** :nerd :lol:

 

 

 

 

 

wietparkiet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom nou...als je morgen niets vrijwillig tekent .....dan duurt het op zijn minst 5 maanden voor dat de civiele rechter tijd heeft voor jou om je er uit te zetten...

 

maar zeg dit niet tegen je vriendin,....anders ken je die ****** wel op je buik schrijven vanavond ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

rookvogel, wie heeft jou gewaarschuwd?

hoe kan diegene dat weten? als iemand jou waarschuwd weet diegene er meer van lijkt mij????

je krijgt van mij n lekker rokertje!

't is nare shit allemaal maar keep ya head up!

je weet dat ik je altijd wil helpen he pik?!

ik hoor je vanmiddag wel hoe dat gesprek is gegaan, en dat idee van voorstellen om ze 1 keer per maand te laten komen kijken is wel n overtuigend iets lijkt mij.

tenzij ze pan klaar met je zijn nu...

succes maatje!

heb de schuur al n beetje opgeruimd voor je :lol:

hoeveel M² heb je nodig? als het nodig is...

 

ik hoor je..

mazzel!

NFW

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag op gesprek geweest.....

 

hou jullie nog even in spanning ga eerst ffe eten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je eerst nog ff chill kunt gaan eten dan zal het allemaal wel meegevallen zijn ....

 

ik hoop het in ieder geval voor je!

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig goed nieuws voor je dus !

( we hebben voor je zitten duimen :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...