Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mooiweer

Bossche 'patsers' raken auto's en woningen kwijt, Den Bosch

Recommended Posts

Den Bosch -

 

Ontpatseren is een nieuw wapen voor de Bossche politie bij de bestrijding van criminaliteit.

Patsers die luxe goederen bezitten maar niet werken, moeten kunnen verklaren hoe ze aan hun bezit zijn gekomen.

 

Deze week werd bekend dat van Bossche 'patsers' acht auto's, twee koopwoningen en een hennepkwekerij zijn afgenomen.

 

Het 'ontpatseren' werd in in Den Bosch in oktober 2008 ingevoerd.

De term 'ontpatseren' is nog nauwelijks bekend.

De zoekmachine Google noteert tot nu toe pas 28 treffers op 'ontpatseren', zo valt zaterdag te lezen in een column van Henk Mees in het Brabants Dagblad.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi zo als je af en toe die gasten ziet jonge gasten van 20 die in een dikke mercedes of bmw rijden de hele dag veel te opvallend allemaal ik zie die patsers dagelijks rijden want ik zit er middenin B)

 

als ze gewoon werken doordeweeks en op een ouwe oma fiets rijden net als mij is er niks aan de hand hahaha

 

van mij mogen die jongens goed aangepakt worden !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, dat heeft helemaal niets te maken met afgunst maar eerder hoe tevreden je bent en waar je genoegen mee neemt.

 

simpele vent met een paar simpele plantjes heeft dan geen grote problemen mocht het al fout gaan. easy does it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zijn mensen die houde van materialisme, die leven in de droom wereld.

Ik heb veel geld, dus koop ik gelijk een dikke auto zodat men dit kan zien!

 

Maar niet denken van heb ik wel iets aan zo'n auto ?

 

Meerendeel van de mens doet criminaliteit niet uit eigen belang, maar uit materialistische verlangens.

 

Lekker aanpakken! Ontpatsere die hap hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje dom om alles op eigen naam te zetten als je crimineel bezig bent...

Zo blijft er natuurlijk geen appeltje voor de dorst over als je uit de bak komt :wacko:

 

El Fish B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

slaven van de overheid van hun vieze afgunst..

 

alles verpesten.

 

Wie het systeem heeft gekraakt zal alles worden ontnomen.

 

Mensen worden gedwongen om geld te maken omdat ze dingen graag willen hebben die door dit systeem 3 keer zoveel kosten als ik andere landen.. bijvoorbeeld de BMW's en Mercedessen.

 

Mij zul je niet in een fiat panda zien rijden waar ik iedere maand 400 euro aan kwijt ben aan reparatie's omdat dat ding van elende nog aan elkaar hangt.

 

Een beetje auto met een normale kilometerstand waar je meer als een half jaar plezier van wilt hebben kost al gauw zo'n 5 tot 7 ruggen.. je bent er gewoon ontiegelijk lang mee bezig voor je dat bedrag bij elkaar hebt met werken, wat dacht je van de rekeningen en het onderhoud van het leven allemaal kost.

 

iedereen verdient bij, geloof me. Ze moeten wel

 

Greetz :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de overheid ontspringt de dans..

 

Ze krijgen elk geld.. ook het criminele geld.. maar zelf kunnen ze daar niet voor worden aangerekend omdat zij de wet maken. :(

 

Dus of je nou wit werkt, zwart werkt of een dure auto aanschaft .. het (btw) geld krijgen ze altijd

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste dat je kunt is met het geld dat je in het begin verdient een zaak openen

NV of iets dergelijks oprichten

dan heb je een legale inkomstenbron

advocaat opzoeken die je wel wilt helpen dat geld omzetten van zwart naar wit, in ruil voor een mooi percentje ervan

en je bent vertrokken met de moneytrain

alsof dit meer illegaal is dan een stel politiekers die 15000/maand verdienen om een beetje luid te roepen, volgens mij dan toch

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daar bestaat een mooi woord voor; afgunst.

 

 

zeker geen afgunst. van mij mogen ze als ze gelukkig zijn mooi toch maar wat gaan ze doen als ze opgepakt zijn en dan weer vrijkomen en alles afgepakt is van je moet je weer bij nul beginnen of erger.

 

maar als je zo leeft merk je het aan het eind vanzelf als je later maar een klein aowtje hebt en geen pensioen hebt opgebouwd .matrialisme intreseert me niet veel ben gelukkig zo hoe ik nu leef simpel en relax :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooi zo als je af en toe die gasten ziet jonge gasten van 20 die in een dikke mercedes of bmw rijden de hele dag veel te opvallend allemaal ik zie die patsers dagelijks rijden want ik zit er middenin :(

 

als ze gewoon werken doordeweeks en op een ouwe oma fiets rijden net als mij is er niks aan de hand hahaha

 

van mij mogen die jongens goed aangepakt worden !!!!

 

 

Ik reageerde vooral op de zin in het rood. Het was volgens deze zin alleen goed als iedereen op een oude oma fiets rijd. Daar klinkt toch behoorlijk wat afgunst in door. Vergeet niet dat er mensen zijn die keihard werken het komt ze echt net aanwaaien en die nemen dat risico. Jij wilt dat risico niet nemen prima maar dan moet je ook gewoon tevreden zijn met je oma fiets en niet met afgunst reageren. Niemand is ooit rijk geworden door alleen maar thuis te zitten.

 

Een beetje selectief beleid natuurlijk ook. De grote witte boorden criminelen die alles voor je witwassen worden natuurlijk niet aangepakt omdat dat weer net teveel moeite voor ze is, dan moeten ze echt werken of wachten op een crisis zodat alle piramide constructies vanzelf omvallen.

 

Normaal gesproken moet justitie bewijzen dat je iets onrechtmatig verkregen hebt. Tegenwoordig draaien ze het vrolijk om en mag je zelf gaan bewijzen hoe je iets verkregen hebt.

 

Vraag jezelf nou eens echt af waarom die jonge gasten van jou niet in een dikke wagen mogen rijden? Jij zou het het denk ik niet erg vinden om erin te mogen rijden of wel?

 

Het is en blijft natuurlijk dom van ze dat ze in dat soort auto's rijden zonder dat ze die kunnen verantwoorden. Voor dat soort auto's moet je een b.v. opzetten zodat je er ook geen btw over betaald.

 

Dus de volgende keer dat je zo een jonge gast ziet rijden in een mooie auto die je ook zou willen hebben, moet je maar zo denken, ik ga net zo hard werken tot ik er ook een kan veroorloven of wees gewoon tevreden met wat je hebt en blijf lekker fietsen want jij hebt minder zorgen en je hoeft niet achterom te kijken. Maar misgun het mensen niet want daar heb je alleen jezelf mee en dat is slecht voor je hart.

 

Peace en geniet van wat je hebt en ga niet haten omdat je iets niet hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...