Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sm0ker_me

Voor het eerst guerilla lowryder#2.

Recommended Posts

Hallo andere wietforum bezoekers,

 

Ik ben van plan voor het eerst te kweken. Heb al gelezen wat ik ongeveer nodig heb.

Wat ik tot nu toe heb:

- Een goeie spot, afgelegen en ligt aan een slootje.

- 15 lowryder#2 zaden (autoflowers)

- genoeg vrije tijd.. B)

 

Spullen die ik nog ga kopen:

- Slakkenkorrels (optioneel= bekertjes met bier :wacko: )

- Kippengaas (voor tegen de vogels, en eventueel konijnen)

 

Echter heb ik een aantal vragen.

 

Vraag 1:

Ik moet na het ontkiemen van de zaden ze gelijk planten, i.v.m. ouders die vn vakantie terug komen :wacko: . Is het dan wel goed voor de zaden om gelijk in de aarde te zitten?

 

Vraag 2:

Wat raden jullie aan:

- Dichtbij de sloot stukken riet weghalen en vervolgens daar planten? (Natuurlijk riet erom heen als beschutting zodat de spot niet te veel opvalt.) (Stek bevindt zich dan 1 meter van de sloot vandaan)

Of

- 1 meter van het riet vandaan tussen het gras (de stek zal dan ongeveer 2 meter van de sloot vandaan staan)? :wacko:

 

Vraag 3:

Ik wil een mannetje & een vrouwtje samenzetten op een andere spot voor de zaden.. hoe ver zou dit minstens van de andere spot verwijderd moeten zitten?

 

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Peazzz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo smOker,

Bedoel je met gelijk planten, samen in 1 pot?

Dit zou ik ja afraden aangezien na een dikke week de wortels zo ontwikkeld zijn,dat ze in elkaar gaan gegroeid zijn en je de planten niet meer uit elkaar gaat kunnen halen

of als je zou proberen ze schade zou toebrengen.

 

2) Die sloot passeren er veel mensen? is er genoeg licht? is de grond niet te nat zodat de wortels gaan stikken? is het het juiste ph?

guerilla planten is onderzoeken een beetje:)

 

3) voortplanten van een plant gebeurt dmv stuifmeel (meestal dan toch)

stuifmeel wordt door de wind meegevoerd en bevrucht zo een andere plant..dus tja hoe ver kan de wind dat stuifmeel blazen?? ik zou ze allesinds veeeer genoeg van de fem. planten zetten

vergeet ook niet dat het stuifmeel op je handen en kleren kan zitten als je bij de mannelijke plant geweest ben, en zo kan je dan ook je fem. planten bevruchten wat tot het verlies van je buds leidt natuurlijk

 

Pce!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...