Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Murderdrug

Buitenkweek 3 x White russian

Recommended Posts

misschien is het beter als je hem een week je ofzo in de schaduw zet, dat hij ff bij kan kome?

ik weet ookniet hoeveel water je geeft?

gr. Fakkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geef eigelijk niet zoveel water, om de 3-4 dagen voel ik eens of de bovenste 2cm nog nat zijn.

Ik ga zo nu direct in de schaduw zetten!

 

De lowryder 2 heb ik nog steeds niet gehad van sannie, die is vorige week al betaald geweest.

Brengt de postbode ze naar je thuis of moet je ze gaan halen op het postkantoor?

zal sannie ook eens een mailtje sturen ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien moet je eens kijken of het geen onderbewatering is, misschien door de warmte dat hij zoveel verdampt dat hij uitdroogt, gooi anders om de 2 dage niets van 100-200 ml erbij, ff kijke natuurlijk dat je niet te veel of te weinig erbij doet, maar misschien helpt het :specool

gr. Fakkel

bij mij kwamen ze ze gewoon brengen aan huis, het past makkelijk door de brievenbus he :yummy: t zein geen zaden te grootte van eieren of zo :wub: dus ik zou gewoon wachten bij de brievenbus

Share this post


Link to post
Share on other sites
misschien moet je eens kijken of het geen onderbewatering is, misschien door de warmte dat hij zoveel verdampt dat hij uitdroogt, gooi anders om de 2 dage niets van 100-200 ml erbij, ff kijke natuurlijk dat je niet te veel of te weinig erbij doet, maar misschien helpt het :specool

gr. Fakkel

bij mij kwamen ze ze gewoon brengen aan huis, het past makkelijk door de brievenbus he :yummy: t zein geen zaden te grootte van eieren of zo :wub: dus ik zou gewoon wachten bij de brievenbus

 

 

en na hoelang had je ze aangekregen ?

want kvind dat het nu toch vrij lang duurt,

Ik wist dat de belgische post op geen klote trok maar dit zit me toch ferm tegen :j

grtz mD

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey murderdrug ik ben bang dat die krullende bladeren niet door de felle zon komen, en overbewatering lijkt het me ook niet egt.

ik zou als ik jou was even een vraag met een foto in het vragen topic plaatsen.

 

grtz peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik ze wel meer water moet geven eigelijk

Hoeveel water geven jullie zoal en om de hoeveel dagen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo murderdrug, misschien is dat het ookwel ja.

ik houd nooit een water schema aan, gewoon je finger in de aarde steken.

als ze nu droog aanvoelen dan moet je ze zeker geven, met deze warme dagen drinken ze liters :specool

PS 70 euro voor die seeds is wel erg duur, kijk eens op royalqueenseeds en greenhouseseeds :yummy:

 

grtz peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kdenk echt dat ik ze meer moet water geven, zeker de grote herma/mannelijke !

die update daarover volgt ook snel

Kweet dat het duur was, 70 euro voor 10 zaden.

Maar een vriend had die ook gehaald vorig jaar ( wel voor binnenkweek ) en daar had die goede resultaten mee geboekt

White russian is opzich al een leuk soortje 21% thc als ik me het goed kan herinneren.

Heb sannie net een mail gestuurt of er iets zou kunne zijn misgelopen, eens kijken wat we terugkrijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey heeft die ene die je in de schaduw hebt gezet a laten merken of hij er wat van merkt?

mijn planten zijn wel een stuk groter, 1,75 meter, maar ik geef ze denkik toch al gouw 1 a 2 liter in de 1 a 2 dage ligt er ook net aan hoewarm het is want het grootste deel verdampt natuurlijk ook weer, maar ze kunnen best wel wat gebruiken met het weer, ik geef ze altijd pas water als ze al slap beginnen te hangen, en dan gewoon n litertje erbij en als t me te weinig lijkt nog n litertje:P

maarja

gr. Fakkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hier komt dus de beloofde update ! :specool

Ik denk dat de foto voor zichzelf spreken..

gallery_17160_7928_283143.jpg

gallery_17160_7928_55779.jpg

gallery_17160_7928_26324.jpg

gallery_17160_7928_311889.jpg

gallery_17160_7928_246755.jpg

 

 

Het indian skunkje is aan het bijtrekken, klaat hem nu even in de schaduw staan.

Bij de andere 2 herma's/ mannelijke blijf ik alle stuifmeelzakjes verwijderen hopende dat ik nog wat hermapot kan grinden ^^

De lowryder 2 zijn nog steeds niet aangekomen dus daar is het nog op wachten

kmoet de 2 grootste planten geregelder water geven want ze stonden wat te droog

voor zover update !

 

Grtz mD

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh ja , hoe zou ik de linkse white russian kunnen buigen ?

Omdat het toch een herma/mannelijke is kan ik er beter wat op uittesten

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Murder,

 

Bij jou gaan ze ook lekker man..

Heeeeel mooi groen vind ik.....

 

Echt mooie struikjes aan het worden~.

 

Groeten Stokey.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci stokey,

Khad ze toch liever 100% vrouwelijk gezien but its been an interesting ganjarun!

Ik heb net bij het grootste plantje de takken allemaal gebogen, behalve de hoofdtak dan

ik trek er nog wel een foto van maar ben nu te high :specool

 

ng steeds geen mail van sannie teruggehad :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mailtje teruggehad van sannie, aha oh yea

Moeder was vergeten het ordernummer bij de overschrijving te zetten .. :specool

kheb ze over 4-8 dagen

Thanks sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 2 (helaas van de herma) zien er goed uit!

 

Gaat het kleintje nu al wat beter in de schaduw?

Ik denk trouwens niet dat de blaadjes die al zo verschompelt zijn nog bij gaan trekken, controleer daarom de nieuwe scheuten.

 

Gr,

Smaugies

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee,

hoe gaat het met de planten?

hoe doet de gammele het:P is hij alweer een beetje bij getrokken?

heb je je zaadjes al?

gr. Fakkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier komt dan eindelijk een updateje :rolleyes: hij is wel van 6 augustus en de planten zijn er nog geflipt op vooruit te gaan

Buiten staan nu de drie lowryders in bloei, er zit wel één gehandycapte bij maar die geef ik dagelijks wat prozac ^^

nog eventjes een andre camera proberen te regelen omdat ik andre gsm heb en deze suckt zwaar..

 

De laatste foto's van de mooie herma, die we om veiligheidsredenen maar hebben omgehakt.. RIP female

gallery_17160_7928_610833.jpg

gallery_17160_7928_1820536.jpg

 

De kleintjes die intussen al mooi ant gaan zijn, de freebees die er tussen zit was aangevallen door een slak maar is terug bien au bien ant draaien

gallery_17160_7928_1159066.jpg

gallery_17160_7928_1817719.jpg

Het laatste indian skunkske, hopen dat die niet dezelfde kuren krijgt als haar grote zus( krullende bladeren )

gallery_17160_7928_488228.jpg

 

 

verder ben ik erg tevreden van de lowryders 2 van sannies shop 3/3 vrouwelijk !! eindelijk zit het eens mee ;)

Je kan nu op ze alledrie de haartjes keigoed zien, zalig om hene te kijken

 

Ik zal zo snel mogelijk nog eens updaten :verrygood

 

Cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...