Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ja zo schimmelbestendig zijn ze niet, de mijne hebben ook last van meeldauw gehad en nu ook wat toprot..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spannend dat oogsten, maar ik zoek een closup van een rijpe top......

 

Dus iemand die oogst en een fotootje wil maken??

Wat gebeurt er eigenlijk als ik tevroeg oogst?

Of te laat????

 

Thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mag ik foto's zien [ closeup] van de rijpe plant???

Ik ben ook bijna zover maar weet niet goed wanneer ze echt goed zijn....

 

 

Please.................

 

Ik heb een paar posts hierboven een foto geplaatst, het enige duidelijke verschil is dat de haartjes nu bijna allemaal bruin zijn. 70-80%?

Maar ik oogst waarschijnlijk vroeger dan de meesten, bij mij zijn de meeste trichomen nu troebel(= meer high dan stoned wietje).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb een paar posts hierboven een foto geplaatst, het enige duidelijke verschil is dat de haartjes nu bijna allemaal bruin zijn. 70-80%?

Maar ik oogst waarschijnlijk vroeger dan de meesten, bij mij zijn de meeste trichomen nu troebel(= meer high dan stoned wietje).

 

Meer trichomen?? troebel??

Ik wil eigenlijk ook niet echt zwaar stoned zijn dus rooien die dingen dan??

Maar als ze dus bruin gaan worden dan kunnen ze omgehakt worden???

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jullie hebben allemaal church?

hebbje jullie al geoogst ik had er ook 4 zijn gisteren geoogst had last van veel rot door die regen van afgelopen week.

laten jullie ff weten wat jullie er af hebben gehaald?

dan kenne we vergelijke :verrygood

 

fijn wweekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu al klaar ja!

Ik moet nog wel 1,5 a 2 weken, het schiet ook niet op met dit weer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen ze tegen vorst???

En kan iemand me een closeup van een rijpe top laten zien.. please!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dylan, er zijn genoeg voorbeelden te vinden vna toppen die oogstklaar zijn. Dat hoeven niet specifiek The Church te zijn.

Daarnaast is er bijna nog niemand die the church al heeft geoogst (correct me if im wrong), en als ik voor mezelf moet praten, mijn planten moeten nog een week of 2 voor optimaal resultaat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twee omgehakt een ruime week geleden, hangen netjes te drogen in mijn berging. Twee staan nu tijdelijk in de bijkeuken wegens slechter weer, maar gaan zodra buienradar 12 uur zonder neerslag geeft weer lekker naar buiten, kunnen nog een weekje denk ik, zolang de rot er niet inkomt in ieder geval, wellicht laat ik er eentje gewoon tot 1 november staan. Bij mij overigens nog steeds nauwelijks rot (even afkloppen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij ook 2 planten van de 4 al geoogst, vond steeds meer rotplekjes en ze waren echt al bijna klaar dus misschien net iets te vroeg maar beter iets dan niets..

 

De andere 2 staan nog, waarvan 1 nog wel erg veel witte haren heeft B) denk niet dat die het gaat redden maar wie weet..

 

Van de 2 planten die nu liggen te drogen krijgen sommige topjes alsnog toprot, kan ook liggen aan dat het daar 's nachts ook aardig koud is (misschien paar graden warmer dan buiten) dus dat is ook niet ideaal natuurlijk.. hopen dat er wat overblijft ;)

 

ojaa @ easy_living: hoe kan het dat bij jou alles na een week al droog is :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey smokesome ja nja het is goed droog na ong 5 6 dagen ik heb gedroogt met een droog rek 2 ventilators in de kamer

is dat snel?

ik las ergens dat sommige mensen al na 4 dagen klaar waren

en als je ze met de tak en al ophangt dat het dan 2 weken duurt.

het rookt aardig trouwens en in het begin rook het ook niet echt naar wiet maar dat is nu wel veranderd B)

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van mij worden echt donker nu......

HEb heel veel toppen...

Maar durf nog niet te oogsten kan ik dat dan te vroeg doen???

Kan ik ook eerst de donkere toppen oogsten en dan de groene nog even laten rijpen???

Hoe werkt het verwijderen van de kleine blaadjes bij toppen precies???

 

Bvd

 

XXXX

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij mij ook 2 planten van de 4 al geoogst, vond steeds meer rotplekjes en ze waren echt al bijna klaar dus misschien net iets te vroeg maar beter iets dan niets..

 

De andere 2 staan nog, waarvan 1 nog wel erg veel witte haren heeft B) denk niet dat die het gaat redden maar wie weet..

 

Van de 2 planten die nu liggen te drogen krijgen sommige topjes alsnog toprot, kan ook liggen aan dat het daar 's nachts ook aardig koud is (misschien paar graden warmer dan buiten) dus dat is ook niet ideaal natuurlijk.. hopen dat er wat overblijft :P

 

ojaa @ easy_living: hoe kan het dat bij jou alles na een week al droog is :tu

 

Tja ik had 1 toppie in huis gelegd om te drogen en dat topje heb ik na 4 dagen opgerookt maar je merkt wel dat het nog niet goed droog is, takjes buigen ook nog ipv knakken.. maar de rest hangt te drogen (hele toppen met kleine blaadjes nog) en zal nog wel ff moeten hangen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn oogst hangt ook te drogen nu. B)

 

laat ff weten hoeveel jullie droog overhouden :tu

Edited by baai

Share this post


Link to post
Share on other sites
die van mij worden echt donker nu......

HEb heel veel toppen...

Maar durf nog niet te oogsten kan ik dat dan te vroeg doen???

Kan ik ook eerst de donkere toppen oogsten en dan de groene nog even laten rijpen???

Hoe werkt het verwijderen van de kleine blaadjes bij toppen precies???

 

Bvd

 

XXXX

 

Ik neem aan dat je met donker, de haren bedoelt die bruin worden..?

Tuurlijk, de bovenste toppen die meer licht krijgen zullen altijd wat sneller klaar zijn als de toppen die laag zitten. Dus doe gewoon eerst die grote en laat de kleine topjes gewoon zitten. Je plant overleefdt dat weekje nog wel tot de rest rijp is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...