Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Psydrop

Tripje roosendaal

Recommended Posts

Ik zou nog eens een tripje willen wagen met de trein naar roosendaal.

Zou donderdagochtend een goed tijdsstip zijn? Kwestie van flikken e.d. :rolleyes: ?

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste dagen om te gaan zijn dinsdag en donderdag

alsook is het beste zo vroeg mogelijk te vertrekken

liever wat vroeger opstaan en wiet hebben, dan langer blijven liggen en geen wiet+boete

want meestal beginnen de controles pas na de ochtendfile

ze zouden maar stom zijn om tijdens de ochtendrush controles uit te voeren(enorme files, tijdverlies)

Share this post


Link to post
Share on other sites
beste dagen om te gaan zijn dinsdag en donderdag

alsook is het beste zo vroeg mogelijk te vertrekken

liever wat vroeger opstaan en wiet hebben, dan langer blijven liggen en geen wiet+boete

want meestal beginnen de controles pas na de ochtendfile

ze zouden maar stom zijn om tijdens de ochtendrush controles uit te voeren(enorme files, tijdverlies)

 

Dank voor de reply, maar de coffeeshops zijn toch pas open vanaf 10u?

Dan is de ochtendspits toch al voorbij? BTW, ik ga de trein nemen hé :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, aangezien hij zijn topic opende in het Coffeeshop/Growshop-subforum lijkt het mij nu niet meteen moeilijk om te begrijpen dat hij naar de shops wou :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik ken er anders genoeg die niet naar roosendaal gaan voor de coffeeshops, maar voor growshops

of andere illustere horeca-aangelegenheden

Share this post


Link to post
Share on other sites
liever wat vroeger opstaan en wiet hebben, dan langer blijven liggen en geen wiet+boete

 

Mja, maar uit deze zin leidde ik af dat je wel wist dat hij naar CS ging.

 

Haha, onnozele discussie :rolleyes: Never mind!

 

@Psydrop: Weet gewoon dat het hoe dan ook een risico is. Ga dus op een "geluksdag"

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol we blijven natuurlijk :rolleyes:

nee ma de hoeveelheden die ik meebreng kunnen me hoogstens een boete opleveren, dus daarom staat er wat er staat :whistling

 

zorg gwn dat je om 10u voor de shop staat, en dat je zo rap mogelijk boodschappen doet

niet roken ter plaatse is de boodschap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige shops zijn al vroeger open dan 10uur. Hoelaat ze in feite opengaan weet ik niet, maar ik dacht ook altijd pas om 10 uur, tot ik hoorde van een vriend dat hij voor 10u al in shops binnenkon. Toen (maand terug) ben ik rond 9.15u a 9.30u aangekomen en alle shops waren al open waar ik geweest ben(liberty, azul en christiana).

 

Was wel op een zaterdag of zondagochtend, maar ik denk dat het tijdens de week ook wel zo zal zijn. Ik ben wel eens benieuwd, nu shops daar midden september sluiten, of ze hun jaarlijkse vakantie uitstellen of niet. Want ik herinner mij meestal had je in juli/augustus een periode dat bijna alle shops dicht waren voor minstens 3 weken. Iemand hier al info over?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok dan ga ik er eens voor gaan B)

 

Wat als ze je pakken en je moet een boete betalen maar je hebt geen geld? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de boetes die ik gekregen heb (geen licht op fiets, agenten bep dingen noemen enzovoorts B) ) kreeg ik altijd een papiertje met watje gedaan hebt enzo, hetzelfde papier hebben zij ook. En een aantal weken later krijg je dan een accept giro (volgens mij) thuisgestuurd.

 

Ze laten je echtwel niet de bak indraaien als je geen geld bij je hebt :wacko:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allright! Men 2de tripje naar roosendaal is geslaagd! :wacko:

In Azul om 9.30 binnengekomen, daar 20 euro Zero-Zero hash gekocht, dan de trein van 10.37 terug naar Antwerpen.

Chil vond ik het nog steeds niet, maar het ging wel beter dan de eerste keer.

Bon nu ga ik ff een goede j draaien, ik laat wel weten hoe ie smaakt enzo.

 

Groetjes B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Allright! Men 2de tripje naar roosendaal is geslaagd! :wacko:

In Azul om 9.30 binnengekomen, daar 20 euro Zero-Zero hash gekocht, dan de trein van 10.37 terug naar Antwerpen.

Chil vond ik het nog steeds niet, maar het ging wel beter dan de eerste keer.

Bon nu ga ik ff een goede j draaien, ik laat wel weten hoe ie smaakt enzo.

 

Groetjes B)

Nice;). en het is idd al lange tijd niet meer chill om naar roosendaal te rijden. Tot voor een jaar terug, kwam ik minstens 1x per week in roosendaal met auto. Soms zelfs 2 of 3 x in de week. Maar sinds oktober vorig jaar, ben ik mischien nog maar max 4maal teruggeweest.

 

Je hebt er niet meer het rustige gevoel, dat je op kan gaan in stroom van Belgen en Fransen, waar dit vroeger meer was. Laatste keer in Roosendaal geweest een maand terug, je krijgt ook niet meer overal mee wat vroeger wel mogelijk was, dus heb ik nu besluit genomen, om niet meer daar te komen. Spijtige zaak, want ben er 5 jaar tevreden bezoeker geweest.

 

Nu ga ik meer naar Breda en Tilburg, zoals velen vermoed ik. . Want in die steden is het wel drukker geworden in shops tegenover jaren terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...