Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
flow

compenseer jou CO2 uitstoot, met 100% legale cannabis!

Recommended Posts

Ik had er een reclame van gezien op comedy central.

 

volgens mij kan je daar zaden krijgen voor planten met MINDER dan 2% THC. Leuk voor er bij?!

 

5000 cannabis zaden

Deze USO-31 cannabiszaden zijn gemakkelijk te groeien in iedere tuin. Als je geen tuin hebt, verklein dan je CO2 voetafdruk met de adoptie van 100m2 indutriële hennep. Begin met het zaaien in de lente, selecteer een aantal vierkante meter grond in je tuin en spit de aarde om. Verdeel de zaden over het oppervlak en bedek ze met aarde. Je kunt ze werkelijk overal groeien zolang er aarde en zonlicht is. Tijdens de lente, zomer en herfst groeien de planten tot hun hoogste bereik zonder pesticiden of kunstmest. Nadat je hebt genoten van een relaxte groene zomer, kun je de hennep oogsten en gebruiken voor haar zaden als voedsel en de stengels breken voor haar lange vezels en hout.

 

bron: http://hempflax.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

med_gallery_16467_4905_649167.jpg

 

Dit programma wordt gesponsord door het Hash & Hemp museum en Sensiseeds.<_<

 

Namaste :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit was een "leuk idee" van Wernard Bruining.

Wernard heeft vele jaren bjzonder nuttig werk geleverd voor de cannabis scene.

Helaas snap ik niet wat het introduceren van debiel grote hoeveelheden hennep stuifmeel aan onze atmosfeer voor een voordeel zal bieden.

Buitenplanten die massaal bevrucht worden..dat soort ellende.

 

WERNARD ben jij ingehuurd door de DEA... ik bedoel ,, WHAT THE FUCK DUDE?

this aint cool . :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

THC-gehalte van deze USO-31 planten ligt tussen de 0.05-0.1%.Daar moeten we dus geen stuifmeel van hebben nee. <_<

 

Namaste :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

stel dat ik dat als windkering in mijn voortuin zet. achter staan er ook 3, alleen geen USO-31's. dan ben ik wel als een stinkend kadaver in de stille oceaan.

 

de statement begrijp ik, alleen ben ik er als cannabis voorstander nu echt niet beter mee af en maak ik het mezelf alleen maar moeilijk in dit religieus politiek klimaat. het zou nog wel kunnen zijn dat je straks opgepakt gaat worden als je 'kennis' verspreid, zoals hier in het forum.

 

in vs is het al zover dat de pharmaceutische industrie er een wet heeft door kunnen krijgen, onder het mom van volksgezondheid en bescherming, dat een jongen van 13 chemotherapie MOET ondergaan. ouders willen het niet vanwege geloofsovertuiging (wat is die dan nog waard!?) en het kind wil het zelf ook niet. ze geven aan het liever te zoeken in de alternatieve geneeskunde, dit wordt echter niet gerespecteerd en een rechter heeft op gronde van die wet een vonnis geveld waarin van kracht zal worden dat ie de chemo toegediend gaat krijgen.

 

en dan vraag ik me af hoe dat er dan uit ziet. op een tafel gebonden net als bij een ter dood veroordeling met injectie? staat er controlerende macht bij? door wie worden die aangestuurd? wat zijn de belangen? waarom met die dwang? wat is het doel? een mens zo lang mogelijk in leven houden zodat er via de zorgverzekeringen die ieder jaar duurder worden en we al krom gaan staan voor die grote piemelm die we braaf in onze reet gestoken krijgen. daar gaat het om. omzet. cashflow. informatie. hoor je kliks in je gesprekken als je met iemand belt?

 

fukkit!

 

het recht van referendum is er al niet meer en europa's burger is reeds monddood, ook al besef je het nog niet maar voor de rest van je leven is dat zo, je mening zal niet gehoord worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo zou dit legaal zijn ?

Vind ik de grootste onzin ooit.

 

Alsof de politie met een THC test aankomt zetten wanneer ze je kweek vinden..

Nee, ze zien wiet en nemen alles mee..

 

Leuk idee alleen jammer dat het weer niet werkt.

 

Net als die stichting die zijn als wij 40 leden hebben, mogen we dus 40 plantjes..

Nee oen, dan wordt het gezien als geoorganiseerde teelt ( wat het ook is ) plus dat ze nog kunnen zeggen

''In het pant liepen 40 werknemers rond die uitgebuit werden'' hahaha

 

Naja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor de 2de post maar waarom gaan wij zelf niet wat er aan doen.

1 ronde zaden kweken, daarna je hele buurt onder gooie ?

 

Als er maar 1 spot niet ondekt wordt, blijven ze zich voortplanten ( ooit wel is die docu van die plek in rusland gezien ? ) het is niet meer te bestrijde !

Zelfs niet als je de gehele boel roundup ( de schilt van het zaad is te hard, dus gevalle zaad zal volgende jaar weer lekker groeie en bloeie ).

 

Binne de kortste keren staat heel NL vol met planten die zich zelf voortplanten nog sneller als dat nederland bevolkt raakt van de mensheid :innocent:

 

Idee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de duidelijkheid= mannelijk stuifmeel kan verdomd lang werkzaam blijven.

 

hier in noordnederland zijn veel gevallen te nomen van vezelhennep bevruchting bij BINNENTUINEN.

 

politie kan de planten bij overlast altijd meenemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik lees dat het voornamelijk gesponsord wordt door:

ons.....

 

 

50 euro vragen voor dergelijk zaad????

ja natuurlijk inclusief de adopie van een are grond.

 

ik znap er weinig van,

neem het woord co2 in je mond en het scoort???

 

terug naar de basis,

terug naar je donder.

 

weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als er maar 1 spot niet ondekt wordt, blijven ze zich voortplanten ( ooit wel is die docu van die plek in rusland gezien ? ) het is niet meer te bestrijde !

Zelfs niet als je de gehele boel roundup ( de schilt van het zaad is te hard, dus gevalle zaad zal volgende jaar weer lekker groeie en bloeie ).

 

 

nee niet gezien ik heb er al eerder een keer wat van gehoord maar wil het nog niet geloven.

staat die docu op YOUTUBE.??

zoja hoe en wat??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
in vs is het al zover dat de pharmaceutische industrie er een wet heeft door kunnen krijgen, onder het mom van volksgezondheid en bescherming, dat een jongen van 13 chemotherapie MOET ondergaan. ouders willen het niet vanwege geloofsovertuiging (wat is die dan nog waard!?) en het kind wil het zelf ook niet. ze geven aan het liever te zoeken in de alternatieve geneeskunde, dit wordt echter niet gerespecteerd en een rechter heeft op gronde van die wet een vonnis geveld waarin van kracht zal worden dat ie de chemo toegediend gaat krijgen.

 

Dat is hier allang aan de gang!!!!

 

Namaste :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Hompi, je hoeft niks te geloven want dat spreekt voorzich.

 

Is bereklauw nog te bestrijde ? Nee tenzij ze de hele boel round uppe, maar helaas gaat het gelegde zaad niet dood door de harde schil, dus groeit het er binne de kortste keren weer.

 

Het was een docu dat iemand van Discovery naar de koudste plek op aarde ging..

Het kon daar min 65 worden ( onder weg naar die plek, kwam hij dat dorpje tegen waar het niet meer dood te krijgen was )..

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is hier niet aan de gang, was dat maar zo.

 

Ik zeg dit niet graag maar ik heb sinds maandag gehoord dat me moeder weer een k*r cel in haar andere borst heeft.

Er is er 3/4 jaar geleden al 1 verwijderd.

Ze passen na de eerste keer ----EDIT---- vinden en verwijderen daarna geen chemo toe ( ik vind dat dit wel zou moeten ).

hadden ze dit bij mijn moeder gedaan, had ze hoogstwaarschijnlijk nu geen ----EDIT---- celle meer in haar borst.

 

Dit zelfde geld voor een kunstheup, de doctor wil hem niet vervangen want de orginele heup functioneer nog goed en ziet er nog te mooi uit.

Maar helaas kan de vader van mijn vriendin niet meer werken door dit.

Hij wilt dus een nieuwe heup, dat mag niet want hij ziet er volgends doctor nog te mooi uit.

 

In het ziekenhuis ben je alleen om te genezen..

Dat zeg je zelf ook ''lig in het ziekenhuis te genezen''..

Je komt er nooit om iets te voorkomen, nee kom maar terug wanneer je half dood bent en dan gaan we passen therapien toepassen..

 

Krom kut beleid.

 

Plus dat ik je als ouder gek vind als je zegt ''God lost het wel op, want goed heeft hem ook hier gezet'' Ben je dan naif of niet ?

Geef je dan niks om een leven ? vind je god belangrijker als je eigen zoon ?

 

Godverdomme! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
stel dat ik dat als windkering in mijn voortuin zet. achter staan er ook 3, alleen geen USO-31's. dan ben ik wel als een stinkend kadaver in de stille oceaan.

 

de statement begrijp ik, alleen ben ik er als cannabis voorstander nu echt niet beter mee af en maak ik het mezelf alleen maar moeilijk in dit religieus politiek klimaat. het zou nog wel kunnen zijn dat je straks opgepakt gaat worden als je 'kennis' verspreid, zoals hier in het forum.

 

in vs is het al zover dat de pharmaceutische industrie er een wet heeft door kunnen krijgen, onder het mom van volksgezondheid en bescherming, dat een jongen van 13 chemotherapie MOET ondergaan. ouders willen het niet vanwege geloofsovertuiging (wat is die dan nog waard!?) en het kind wil het zelf ook niet. ze geven aan het liever te zoeken in de alternatieve geneeskunde, dit wordt echter niet gerespecteerd en een rechter heeft op gronde van die wet een vonnis geveld waarin van kracht zal worden dat ie de chemo toegediend gaat krijgen.

 

en dan vraag ik me af hoe dat er dan uit ziet. op een tafel gebonden net als bij een ter dood veroordeling met injectie? staat er controlerende macht bij? door wie worden die aangestuurd? wat zijn de belangen? waarom met die dwang? wat is het doel? een mens zo lang mogelijk in leven houden zodat er via de zorgverzekeringen die ieder jaar duurder worden en we al krom gaan staan voor die grote piemelm die we braaf in onze reet gestoken krijgen. daar gaat het om. omzet. cashflow. informatie. hoor je kliks in je gesprekken als je met iemand belt?

 

fukkit!

 

het recht van referendum is er al niet meer en europa's burger is reeds monddood, ook al besef je het nog niet maar voor de rest van je leven is dat zo, je mening zal niet gehoord worden.

 

 

Stelletje Jomanda;s

 

 

Ka nk er kan je niet verhelpen met een oorkaars of een zalfje...

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik lees met veel plezier al die reacties:P

 

ik had er zelf niet echt rekening met bestuiven gehouden enzo, zou wel fokt zijn als je zo een hele oogst + zadenkweek misloopt!.

 

ik heb wel gehoord dat je met hennep ontzettend veel dingen kan maken (kan plastic vervangen ofzo) + het is natuurlijk milieu vriendelijk!

 

shaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

----EDIT---- niet verhelpen et een zalf je zeg je ..

ahum

 

google naar : the Rick Simpson Story

de mens heeft 2 receptoren die alles wat variabel is in het lichaam controleert/regissert.

Dit werkt prima zolang we de juiste vetzuren eten.

Als het eten van juiste vetzuren niet genoeg helpt worden we ziek.

Deze receptoren heten " Cannabinoid receptor 1 & 2.

 

innemen van cannabis bevordert een gezondere werking van de cb receptoren.

verbod op wiet is indirect dus een verbod op gezondheid.

 

je hebt nu het recht boos te zijn.

Wees maar eens flink verontwaardigd.

 

u been lied to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fcgroningen:

kijk

eens svp. de farmaceutische industrie, die is pas fantastisch! die investeren honderden miljoenen in een nieuw medicijn om er later miljarden van te maken! door het heftige en smerige lobbbywerk wringen ze zich in de grote poel met geld die we met zijn alle maken. de vieze huftratten!! volgens mij ben je iemand die zelfs zou kiezen voor synthetische thc... grow up, respect and learn!

 

@ flow

de echte zaadkweek gebeurt toch in schone ruimtes, misschien zelfs wel met een constante overdruk zodat er niet 1 polleke binnen kan komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja digibetic,

over dat bestuiven he...

Er kunnen juist prachtige zaden verkregen worden door outdoor bestuiving.

Bijna alle basicseeds zaden worden buiten aangemaakt.

Het is voor basicsjoerd dus erg belangrijk om te weten wat er in de buurt allemaal gaande is,

om kruisbestuivingen te voorkomen.

Tot nu toe gaat dit zonder problemen,

maar als iedereen deze heggen neer gaat zetten....... :rolleyes:

 

 

 

Greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, dan maak je borst maar nat want de akkers met vezelhennep rukken op in nederland, en maar goed ook. je kunt niet alles houden zoals het is, tijden veranderen. en als dat inhoud dat jhe buiten geen fatsoenlijk zaad meer kan maken zal er een alternatief moeten komen.

 

in 1982 was het ondenkbaar dat men binnenshuis cannabis zou gaan zetten, toch is het een grote ontwikkeling aangegaan die nog steeds niet aan een eind is.

 

en als je bij de opkomst van de CD eigenwijs bleef en vinyl bleef persen wist je voorruit al dat je failliet zou gaan, aanpassen is de enige overlevings kans, zoals ook in de natuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Volgens mij is het een strategie van Ben Dronkers , dan kunnen de mensen geen eigen soortjes meer ontwikkelen die concurrerend kunnen werken op de soorten van Sensi.Deze man heeft wel een goed hart voor de Cannabiswereld, maar het zal me niet verbazen als er een addertje onder het gras zit.

Ik had USO-31 vorig jaar ook staan en ik heb er wat leuke pheno's uitgehaald, maar voor het THC-gehalte is deze soort funest.Het is wel een prima vervanger voor ruderalis om extreem vroege soorten te ontwikkelen, begin bloei is rond 21 juni.USO-31 moet dan wel bewerkt worden om het cannabinoiden profiel omhoog te brengen naar begin jaren 80.

Het zaad heeft maar een kiemkracht van 31%

 

USO-31 [Glukhovskaya 10] x [uSO-1 (JUS-6’ x ‘Odnodomnaya Bernburga)

 

med_gallery_16467_4905_899449.jpg

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

inblazen met filter dus.

en buitenzaad produceren kan dus alleen nog maar met een kas .

 

als tegenoffensief stel ik voor om thai in bloei te zetten in de winter ( indoors) en in mei buiten te zetten ...met name de 100% mannetjes...

liefst planten in de buurt van de vezelhennep velden in noord oost groningen...

 

 

lekker laat met veel thc x veel te vroeg zonder thc= interessante verontreiniging van uso soorten

Share this post


Link to post
Share on other sites

pollen filter nu bij de lidl, zeer fijn doek wat roet en pollen tegen houdt misschien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat dit op de website van de lidl ? Kan het zelf namelijk niet vinden alleen een insecte doek voor bij je deur of raam..

 

Ik ga morgen ff hier bij de lidl kijken, mischien ook een goed doek voor de hasj :whistling :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Digibetic-

ach meegaan met de tijd,

of

de ruimte opzoeken.

Het gaat om de kwaliteit van het product toch?

Ook de grootste zaadboeren veredelen graag buiten,

gratis lampie en knallen met die hap...

 

Het lijkt me voor niemand voordelig om dergelijke heggen

neer te planten, tenzij onschadelijk stuifmeel.

 

Wasemkap-filter werkt helaas niet tegen stuifmeel,

daar is t minilab al is de bocht mee uit gevlogen... :rolleyes:

Luchtinlaat tegen een watervlak laten blazen werkt al beter,

lucht erdoor lijkt me het beste werken.. :whistling

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

luchtinlaat via een waterpijp? hahah...staan ze levend al te bubbelen.

 

het doek wat ik heb is anti-allergeen, juist om pollen uit de lucht te halen. het was alleen niet bij de Lidl maar bij van Cranenbroek

 

het gaat zeker om de kwaliteit, maar het idee om legaal hennep met vergunning te zetten is briljant, en voor die 5 tientjes wil ik die gezichten wel eens zien. alleen jammer dat je ze zo enorm naar je toe lokt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...