Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Backhander

Shotje?!

Recommended Posts

ik weet niet of jullie er aan doen,

maar vroeger deden we met een paar man, een paar joints roken en dan elkaar shotjes geven op het laatst.

iemand goede ervaringen mee?

we hadden ooit een holle buis van 1 meter.

aan de ene kant iemand zn mond erop, aan de andere kant iemand die m vol shot. vervolgens, degene die hem heeft volgeblazen zn hand erop zetten. dan iemand aan de andere kant goed hard laten zuigen, en dan je hand eraf.

is overigens niet aan te raden, mn keel schoot dicht en vervolgens ging ik over mn nek.

en geloof mij, over je nek gaan zonder dat je lucht krijgt, is geen pretje :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees dan een man en vorm met je handen een tunneltje tussen jullie twee monden en geef iemand anders zo een shot. Wel van tevoren zorgen dat de 'ontvangende partij' goed kan aangeven wanneer er gestopt moet worden, anders is heel hard moeten hoesten gegarandeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd goede ervaring mee... Alleen rook ik niet zoveel, en daarom vaak hoesten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb ook goede ervaringen met shotjes.

Ik word er altijd lekker knetter stoned van als ik er een stuk of 3 heb gehad.

Wij doen het ook gewoon tunneltje maken met handen.

ik hoef er niet van te hoesten ookal rook ik echt nooit, alleen 1x in de maand een jointje met vrienden verder niks.

van zware sjag moet ik trouwens wel hoesten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wij doen dit als iemand alleen nog een tipje heeft (of als iemand er later aan komt zetten, dan wordt die ook nog een beetje stoned/high :()

 

zuigen,inhaleren, joint andersom in je mond, lippen om de tip en dan je handen vouwen, diegene met de J blazen en de ander aan de andere kant van de hand inhaleren :) je kan zelf gewoon weg gaan als ontvanger,gewoon je hoofd weg doen :(. soms is het wel een erg harde shot, dan voel je gewoon die (meestal warme) rook in je longen dwalen. en je krijgt natuurlijk als je het goed hebt gedaan direct tranende/rooie ogen ^_^

Edited by counterstriker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shotjes geven deed ik vroeger ook (10-12 jaar geleden), niet aan een ander maar aan mijzelf, handen voor mond en neus, blazen door de mond en direct opsnuiven met de neus, zo kon ik van 1 voorgerolde lekker knetter worden. Nu ik ouder ben en genoeg geld heb voor wiet, lurk ik alleen nog maar aan joints/blunts, geen shotjes meer voor mij.......

 

Dampende groet,

 

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...