Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
PO7449

bloombastic van Atami

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik heb een vraag over een flesje bloombastic van Atami, dat ik van de week cadeau kreeg bij een bestelling van de online GS. Zoals op het flesje staat zijn de werkzame bestandsdelen de bekende P en K. Ik gebruik de hele voedingslijn van Canna incl terra flores, booster, maar ik heb ook en fles PK13/14 staan die ik over 2 weken 1-malig toevoeg: 15ml/10L. Zoals je misschien voelt aankomen is mijn vraag of er mensen zijn die deze combinatie juist aanraden of afraden, aangezien ik zelf ook altijd van mening ben dat je een bepaalde voedingslijn moet handhaven=> Canna (in dit geval). Maar misschien is dit produkt zo goed als ze zelf zeggen en dat het juist heel goed te combineren valt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PK-13/14 is eigenlijk hetzelfde als bloombastic, alleen aan bloombastic zijn nog sporenelementen e.d. toegevoegd, het is dus iets meer een vitamin boost voor je plantjes, vinden ze wel lekker...

 

Maar het kloppende hart van de bloombastic is PK-13/14 of een net iets andere verhouding, maar veel PK!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reactie!! :innocent:

 

Dus als ik rustig doe met de PK13/14 van Canna, zou ik het wel kunnen combineren om zo het voordeel uit de toegevoegde sporenelementen te halen en niet te veel PK toe te voegen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ik niet doen,pk is pk en te veel zullen je planten absoluut niet waarderen,bovendien voed je de grond en niet de plant!

 

als je echt wilt weten wat de bloombastic doet zou ik de pk van canna eens achterwegen laten..

 

heb je trouwens al gehoord wat die bloombastic moet gaan kosten? dat is toch niet normaal meer :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben momenteel met Canna en Bloombastic bezig

heb zoals Ganja zegt wel de PK van canna achterwegen gelaten :innocent:

beter een beetje te weinig voeden dan te veel

verbranding kan je niet terug draaien

succes

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee wat het kost, ik had 2 flesjes van 60ml gekregen. Dan is mijn keuze gemaakt, ik ga de bloombastic gebruiken. Ben benieuwd :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waren die flesje ook helemaal in gedeukt, door de anaerobe bacterien die erin zitten?

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, dat niet, maar het is wel een wazig troepje met klonten en zo. Ik dacht dat het niet meer ok was, maar inmiddels een week geleden toegediend en je ziet dat ze er niet slechter van zijn geworden B) Ik denk dat het zijn werk wel doet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...