Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
suffie63

Dolle schutter doodt agent in Nieuw-Zeeland: "Wijk lijkt op Irak"

Recommended Posts

media_xl_909930.jpg

Een man heeft in Nieuw-Zeeland vanuit zijn huis een politieagent doodgeschoten. De politie heeft het huis omsingeld en verwacht dat de belegering nog dagen kan duren.

 

Agent dood

De schietpartij begon gisterochtend toen de politie een huiszoeking wilde doen, omdat ze vermoedde dat er in de woning drugs werden gedeald. Een bewoner opende het vuur op drie agenten die voor het huis stonden. Een van hen werd doodgeschoten, twee anderen raakten gewond, evenals een burger die verwikkeld raakte in een vechtpartij met de schutter. "Hij toonde veel moed door te proberen de agenten te helpen", zei politiechef Sam Hoyle. De man ligt net als de twee gewonde agenten in kritieke toestand in het ziekenhuis.

media_l_909932.jpg

Buurt geëvacueerd

Tientallen buurtbewoners en leerlingen van vijf scholen in de wijk konden met veel moeite door de politie in veiligheid worden gebracht. De onderhandelingen met de schutter verlopen zeer moeizaam. "We hebben te maken met een moeilijke persoonlijkheid en, zoals valt te verwachten bij onderhandelingen die zo lang duren, hij is onderhevig aan stemmingswisselingen", zei Hoyle.

media_l_909933.jpg

"Het lijkt Irak wel"

Volgens buurtbewoner Donald Taylor waren er sinds het begin van het incident zo'n zestig schoten gelost. "Het lijkt Irak wel", zei hij.

De moeder van de schutter vond de acties van haar zoon vreselijk. "Wat probeerde hij nou te beschermen? Een stom wietplantje?" (novum/ap/bdr)

08/05/09 10u14

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat heeft dit met onze hobby te maken?

 

weer een zwaar en negatief bericht waarin het woord 'wietplantje' in voor komt.

 

jammer dat er niet veel meer positief nieuws is rondom de hennep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet persé negatief.

Ik begrijp dat z`n moeder zich afvraagt waar al dat geweld door de overheid goed voor is.

Zoveel gezeik om een plantje...

Wel jammer dat je de link met onze hobby mist.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zie ik als een voorbode van de slechte energie die in de samenleving heerst. Als we niet snel werk maken van een nieuw beleid zal het nog erger worden.

 

Het is niet langer meer "ver van mijn bed show"

 

Hopelijk kunnen we uit deze tragedie iets leren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou suffie63, met je uitleg kan ik leven. en het is niet zo dat ik een link mis met de hobby, datdanweerniet.

 

@Sex' n Combi, je hebt helemaal gelijk.

 

greets

 

420 eu 2010

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...