Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jkweek

alles weg :O

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik zit met een probleempje.

Ik had een stuk of 25 lowryder#2 geplant in een afgelegen stukje bos.

Het was als het ware op een plekje tussen de bomen wat je echt nooit kunt zien van de buitenkant.

Wou ik ze aan iemand laten zien en met stomme verbazing bleef ik staan want er stond niks meer.

Niet dat dit een ramp is omdat ze toch te weinig licht kregen en er slecht uitzagen. ( en ze waren echt nog super klein).

Maar het enige waar ik mee zit, is de manier waarop.

Er wonen wel reeen daar. Zouden die het hebben opgegeten?? Of zijn ze gewoon gejat.

Het was niet netjes uitgegraven ofzo. Leek wel of ze gewoon letterlijk uit de grond waren gerukt.

Er stond nog een Dameblanch naast en die stond er nog wel ( was al wat groter maar ook gestrekt en zag er gewoon kut uit haha).

 

Dus nu is mijn vraag:

 

Dieren of gejat ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beide kan eigenlijk,

 

1 Het is of eenn vandaaltje die effe leuk wou doen en alles er uit trok (omdat die er toevallig was)

2 Of het is gewoon gestolen en gedaan alsof het door dieren is gedaan / of lelijk gestolen

3 Of het is gewoon opgevreten, maar ik denk niet dat dan alles weg is

 

Dus ik denk dat het 1 of 2 is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk een vandaaltje die er toevallig was kan het niet zijn :D

Omdat het gewoon in me tuin is eigenlijk, en niet echt een gangbare plek ofzo :rofl Teminste je kruipt normaal nie bij iemand door de brandnetels heen haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja :D en veel konijnen enzo :rofl Maarrr weet denk ik bijna zeker dat het geen mensen zijn geweest.

Miss ufo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het opgevreten zou zijn, zou je zeker sporen en resten vinden.

 

 

& hoe moet ik weten dat het in je tuin is, je post het @ guerilla topic, + je verhaal klopt half.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konijntjes houden ook wel van een sappig wietplantje op z'n tijd, grote kans dat dit de boosdoeners zijn.

Ook omdat de grotere plant, de Dame Blanch, is blijven staan.

Je hebt nog tijd zat, probeer het opnieuw, maar dit keer met een stuk gaas er omheen!

 

Succes!

Neirruj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd konijnen luste het wel graag!

 

We hadde 2 konijnen in een kot staan in de tuin en er was één ontsnapt.

Hij had gelijk de hele onderkant bladeren van mijn (gelukkig toen al) Wiet boom.

 

De snoeperd :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...