Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Geforce

Bladeren Probleem

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik heb een week geleden mijn stekken opgehaald en ze zagen er goed uit.

een paar dagen later werden de bladeren geel bruin achtig.

 

Ik geef mij stekken 250ml water per stek met de voeding van Plagron Roots. De stekken staan in de aarde van Plagron batmix.

 

Hier een aantal foto's

 

gallery_8692_7711_1813037.jpg

gallery_8692_7711_2511369.jpg

gallery_8692_7711_1447814.jpg

gallery_8692_7711_2389176.jpg

 

Wie weet wat het probleem is

 

Geforce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je planten staan wel ontzettend nat ... verder weet iik niet wat jou probleem is

 

Laters Da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heee Heee

 

ik weet het ook niet echt maar,

 

geef je ze elke dag 250 ml water?

hoeveel x heb je al plagron roots meegegeven, en ik welke dosering??

er staat wel een erg zware dosis op de fles aangegeven vind ik, als ik me niet vergis was dat 10ml op 1l?

 

( wat ik zo denk, paar x teveel roots meegegeven op die zware batmix en dat aan de natte kant?)

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee,

 

ja ik geef ze elke dag 250ml water en de Roots elke dag wanneer ik ze water geef.

De roots is inderdaad 10ml op 1 liter en is het een idee als ik de stekjes alleen water geef ? en na een week weer voeding geef als ze op 12/12 staan ?

 

Geforce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te nat!!! Uit de pot dermee en opnieuw vullen met aarde. 1 koppie water per 5 dagen is voldoende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel en veel te nat, laat ze maar ff minstens 3 dagen zonder water, of ompotten daarna om de dag of om de twee dagen een beetje water ze mogen best dorst krijgen (f= ff slap hangen, grond van stekken moet vrij droog aanvoelen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje :verrygood ik ga ze gelijk in nieuwe aarde zetten en hopen dat ze weer mooi gaan groeien!!

 

Geforce

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, volgende x halve dosis, 1 a 2 x in de beginne...dat is een wortelstimulator hé, dat hoef je in de bloei niet continu of wekelijks te gebruiken , je zou het mss nog 1 x kunnen meegeven in de bloei of als een soort opkrikker maar dat is het dan..

flesje dicht laten nu!

zou ze ff op enkel water laten gaan hoor, nix meer van voeding tot wanneer je ziet dat ze goed gaan ofzo, als je ze in nieuwe aarde zet zit daar weer verse voeding in dus..rustig aan hihi

genees ze,

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...