Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Herman1964

Tot de dood ons schijt

Recommended Posts

De wereld is gek, ik weet het zeker...

 

groningen -

De rechtbank Groningen heeft vanmiddag een 61-jarige man uit Groningen veroordeeld die eind vorige week is overleden. Volgens het vonnis moet de man 240 uur werken en 112.000 euro aan de Staat betalen.

 

De man werd onder meer verdacht van het telen van hennep.

 

Zowel de rechtbank als ook het openbaar ministerie was niet op de hoogte van het overlijden van de verdachte.

 

De wet bepaalt dat de strafrechterlijke vervolging direct wordt gestaakt als een verdachte komt te overlijden. Een uitzondering wordt echter gemaakt voor de ontnemingsmaatregel. Dit kan betekenen dat nabestaanden opdraaien voor die 112.000 euro. Nabestaanden hebben ook niet het recht in hoger beroep te gaan. De man was twee weken geleden niet aanwezig bij de strafzaak. Ook had hij geen advocaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat er nu gebeurt, nabestaande nemen zaakje over van overledenen.

En het criminele circuit word groter..

 

Goedzo justitie! Geef mensen de redenen om stoute dingen te doen!

 

 

Mischien los staande, maar ik word er een beetje zat van..

Rita Verdonk zei : Vanwege het geweld op bus chauffeuren moete we hun pepperspray mee geven.

Ik zeg, nee! Dom dom dom.. wat zou jij doen als je al agressief was, omdat die gast voor de zoveelste keer te laat is..

Je hebt je zelf niet meer onder controle, en slaat hem ( Fout ) hij peppersprayed jouw.. en op dit moment sla je helemaal door..

 

Voor de zoveelste keer, heeft de nederlandse overheid gefaalt.

 

Als de bus chauffeurs vanaf het begin af aan afgesloten zaten ( zoals in de a'dam metro ) is er niks aan de hand..

Hoog uit agressief jongere die zich zelf bezeren aan het geharde plastice raam.

 

Maja, owee als je opstaat en spreekt voor je recht!

 

We moeten gehoorzame

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bedoelt dus dat er een optimale samenleving ontstaat

als iedereen in een glazen hokje zit,

omdat dan elke idioot zijn ding kan doen???

 

Het gaat om respect,

dat woord wat ook in elke popsong zit op t moment..

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wordt zo pissig van deze bullshit..moeten de nabestaande betalen en niet in hoger beroep mogen..wat een tyfusland.. zo krom als de pest..echt een mogolen hier in dat denhaag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mischien los staande, maar ik word er een beetje zat van..

Rita Verdonk zei : Vanwege het geweld op bus chauffeuren moete we hun pepperspray mee geven.

Ik zeg, nee! Dom dom dom.. wat zou jij doen als je al agressief was, omdat die gast voor de zoveelste keer te laat is..

Je hebt je zelf niet meer onder controle, en slaat hem ( Fout ) hij peppersprayed jouw.. en op dit moment sla je helemaal door..

 

jij denkt dat je een volle laag pepperspray krijgt en dan gaat doorflippe? als je echt goed hard van dichtbij wordt geraakt, zit je al in de cel voordat je weer normaal kan zien man

 

OT : dit gaat echt helemaal nergens over, haha, onzin.. nabestaande die moeten betalen

Share this post


Link to post
Share on other sites
jij denkt dat je een volle laag pepperspray krijgt en dan gaat doorflippe? als je echt goed hard van dichtbij wordt geraakt, zit je al in de cel voordat je weer normaal kan zien man

 

OT : dit gaat echt helemaal nergens over, haha, onzin.. nabestaande die moeten betalen

 

De meeste mensen zouden idd niets meer kunnen doen maar ik heb al wel beelden gezien van een kerel die, na de volle laag te hebben gekregen, een flik 2 maanden werkonbekwaam sloeg :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...