Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
De Dominee

4 x Skunk & 1 x White Widow @ 600W Homebox

Recommended Posts

Mooie struikjes hebbie daar!!!

 

Ik heb ook net zo'n probeersetje besteld van blumat, ik begrijp dat je daar dus toch niet zoveel aan hoeft bij te stellen qua waterhoeveelheden. Dat bracht me namelijk aan het twijfelen, beetje tijd gebrek :verrygood Volgende week moet het draaien!!! Ik hoop dat ik het morgen binnenkrijg :wave:

 

Kan je nog wat handige tips geven over de blumat?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze leveren er een zeer duidelijke handleiding bij, als je die gewoon volgt werkt het perfect. Maar zoals ik zei ik vond dat ze er een beetje natjes bijstonden heb ze liever wat droger dus ik heb blumatjes nu gewoon weer een paar streepjes terug gezet. Morgen weer even voelen en indien nodig weer bijstellen.

 

Ik had het in nog geen 20 minuten allemaal aangesloten. Het grote voordeel vind ik dat ik nu 60L water kan klaarmaken, dus niet elke week gezeik met ph meten, voeding doseren etc. Hier gaat mij de meeste tijd in zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow ik ben erg benieuwd!!!

 

Ik geef nu om de dag water, iedere keer vers en ook afzuren etc. Dat zal idd een hoop tijd schelen. Succes met je kweek! Ik kijk met je mee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes groeien lekker door, nog 2 totaal fotos en een closeupje van het plantje die een beetje verminkt is geraakt bij het toppen.

 

gallery_21431_7491_203675.jpg

 

gallery_21431_7491_84381.jpg

 

gallery_21431_7491_416504.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn ondertussen weer wat verder en de plantjes groeien lekker door, hieronder nog wat fotos!

 

gallery_21431_7491_220112.jpg

 

gallery_21431_7491_488758.jpg

 

gallery_21431_7491_477460.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dames staan er mooi bij en de topjes

beginnen te komen

laat ze mar lekker uitdijen

en hou ze groen.

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even gaan kijken maar de laatste blumat is er mee opgehouden, totaal geen druk meer op de slang. Even snel alles nagekeken en blumats opnieuw gevuld maar probleem lijkt nog niet opgelost. Van de week als ik meer tijd heb even nakijken.

 

Iemand suggesties?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je biologisch voeding zit blijven ze dichtslippen

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

n voeding gebruiken die niet bio is maar chem

 

en anderswateren door de blumats en voeding door n gieter

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blumats zijn echt van streek, net gaan kijken in het hok maar ze hebben het hele watervat (60L) laten leeglopen in de homebox. Staat nu flinke laag water in.

 

Helaas vandaag geen tijd om er wat aan te doen, morgen maar eens kijken hoeveel ze ervan opgedronken hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, hoe is het afgelopen?? Ben je er al achter wat het probleem was? Stonden de kegels droog ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde man !

 

Nog ff een reactie voor je problemen, Top planten! Zien er echt super mooi en vol uit!

 

Ik hoop snel dat het weer werkt, en je weer mooie foto's neer gaat zetten!

Succes met het zoeke naar het probleem.

 

Gr GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er nog niet achter wat het probleem is want ik heb nog geen gelegenheid gehad het vat weer te vullen, zal waarschijnlijk woensdag pas worden. Maar plantjes hebben voorlopig toch even genoeg gehad en lijken er geen last van te hebben.

 

Nog wat fotootjes van hoe ze er nu bijstaan, verschil met de WW en de getopte Skunks is goed te zien.

 

gallery_21431_7491_278188.jpg

 

gallery_21431_7491_424136.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit gozer

dat gaat helemaal goed komen :rolleyes:

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx, ik kan na 6 uur weer bij de planten. Dan ga ik me eens even verdiepen in het blumat probleem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zojuist weer 60L water bijgevuld, net op tijd ook want plantjes hadden erge dorst. Enkele bladeren al uitgedroogd die braken zo af.

 

Het water is waarschijnlijk door blijven lopen door een enkele blumat, 1 stond erg ver open en deze heb ik wat terug gedraaid. Ook was het einde van de slang inderdaad dichtgeslipt waardoor de laatste blumat niet meer functioneerde, nadat ik de slang wat "gemasseerd" had kwam de troep eruit en doet deze het ook weer.

 

Ik laat ze nu maar even lekker druppelen en dan over een paar uurtjes eens kijken wat ze dan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes groeien gewoon lekker door, bladeren in de top van de WW waren een beetje geel geworden. Misschien verbrand? Ik heb de lamp in ieder geval wat hoger gehangen.

 

Kan iemand mij een idee geven over hoeveel weken deze ronde klaar is om geoogst te worden?

 

Natuurlijk heb ik ook nog wat fotos:

 

gallery_21431_7491_473498.jpg

 

gallery_21431_7491_138130.jpg

 

gallery_21431_7491_374802.jpg

 

gallery_21431_7491_69301.jpg

 

gallery_21431_7491_70723.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zojuist nog even gaan kijken bij de plantjes, tot mijn schrik zagen ze er verdroogd uit. Droge bladeren waren er al afgevallen etc.

Ik heb de bumats maar even wat extra opengedraaid zodat ze wat meer kunnen drinken. Neem aan dat dit het probleem is.. of kunnen er nog andere oorzaken zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemen! De skunk linksachter is helemaal geel geworden en de overige platen vertonen een soort gele roestplekken.

 

Wat te doen?

 

gallery_21431_7491_669016.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kerrel haal evewn n blad eraf en maak n goeie foto

je kan bij ziektes en bladproblemen kijken daar staat echt

alles

maar maak n foto en wij helpen zoeken :whistling

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bedankt voor je reactie, boven het blad van die ene skunk en de andere zoals sommige van de andere bladeren zijn.

 

gallery_21431_7491_239294.jpg

 

Ook vroeg ik me af hoelang de planten nog moeten staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk n calciumtekort maar kijk even mee

voedings tekorten

 

kijk ik ook even verder voor je

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

over het oogsten van je meiden

dat is afhankelijk van je zelf

ik zou 8 tot 9 weken aanhouden

anders 80% bruine haren

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...