Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
anonymous_surfer

belgen

Recommended Posts

ik heb het gevoel dat er hier veel belgen rondlopen.

 

Yep klopt voledig, hier zitten redelijk wat belgen, en das ook de bedoeling dat ze (we) hier zitten. een grens is er niet forum/portaal is voor iedereen die de nederlandse taal handteerd. de .NL domeinnaam is toeval gekomen door onze sponser die ons deze aanbood. dus het heeft niks met Nederland temaken dit is gewoon een nederlandstalige wietsite.

 

klopt het dat je in belgie sneller aan wiet kan komen?????

heumm dat durf ik niet zeggen, bij ons is alles illigaal en je moet dus altijd wiet op straat kopen of via via of zelf achter rijden naar Nederland.

In nederland hebben jullie dan wel het voordeel van koffieshops waar je zomaar ff binnen wandeld en je wietje koopt. heb je dus bij ons nog niet

 

 

psje bij het eerste stukje nog: het forum is zelfs het idiee van een Vlaaming! durf nou maar eens zeggen dat we achter lopen en niks kunnen. :wink: :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb het gevoel dat er hier veel belgen rondlopen.

 

klopt het dat je in belgie sneller aan wiet kan komen?????

 

In Belgie kan je redelijk makkelijk aan wiet geraken als je weet waar je moet zij natuurlijk, maar meestal is de kwaliteit ver zoek, daarbij weet je nooit welke soort je rookt. Ikzelf ga naar NL om mijn gerief te gaan halen, ik heb zo mijn contacten :!:

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik mis nog de mensen uit de antillen en suriname, moeten dit ook kunnen lezen....

(en ze hebben geen lamp nodig ook)

een link plaatsen op suriname net en op de antillen?daar hebben ze ook genoeg kennis over drugggggss :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is misschien geen slecht idee, misschien kan Tarja of Greeny hierin helpen :?:

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, hier kan je vrij makkelijk aan wiet geraken als je een beetje mensen kent zoals duikerke zegt. maar sneller dan in Nederland denk ik ook niet want we hebben geen shops. beginnelingen worden hier mss wat vaker geript :?: :?: alles hangt eigenlijk af van de dealer waar je koopt. kwaliteit laat soms te wensen over en als je wil achterhalen welke soort het is kan je het meestal ook wel vergeten. als je sommige dealers moet geloven is al de wiet dat ze verkopen white widow, andere namen kennen ze niet, lach me soms een breuk met wat hier verteld word:

 

wist je dat orange bud gewoon wiet is dat gekweekt word tussen sinaasappelbomen? haha

 

heb nu een paar kwekers leren kennen en sedertdien alleen nog goeie wiet

 

theosofica

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk kan je hier makkelijk aan weed geraken je verbouwt het namelijk zelf :)

en anders is er altijd in elke stad wel een huisdealertje of 2 a 3dus no problemo

Share this post


Link to post
Share on other sites

makkelijker aan weed geraken??? lol wij gaan speciaal zoveel mogelijk naar holland om hier nie miezerieg te krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je nagaan hoe die Duitsers zich voelen, lol

 

Gelukkig maar dat er aardige nederlanders zijn (zoals ik) (erg aardig :twisted: ) die die desperados daar in Duitsland voorzien hehehehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 euro betaal je in belgie per gram, in nedermand betaal je gemiddeld 4 euro denk ik

is dus niet direct de moeite om naar nederland te rijden.

 

is ook goed voor onze economie dat we hier kweken :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

K ben al ff niet in de shop geweest maar ikgeloof dat hier de goedkoopse (skunk) toch nog 6 euro per gram kost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hangt er wel vanaf hoeveel shops er in de buurt zijn, ik denk dat rond de belgische grens de wiet het goedkoopste is, in steden zoals rotterdam en amsterdam zal je hem duurder betalen omdat ze die gemakkelijk aan die prijs aan toeristen kwijtraken.

 

en in kleine dorpjes omdat er maar eentje is (of ze hebben een prijsafspraak gemaakt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

na ik woon in de buurt van den bosch en in een straal van 25 km zit hier de skunk echt op 6 euro. Maar ja zal ook een kwestie van aanbod zijn denk ik, of ze nu 5 kg hebben liggen of 25...

Share this post


Link to post
Share on other sites
beginnelingen worden hier mss wat vaker geript :?:
Inderdaad! Ik heb het in't begin een aantal keer voorgehad dat ik 25€ neertelde voor een zakje wiet van 15€ en ik wist niet eens welke wiet ik rookte. Tegenwoordig ga ik naar Breda, kan ik men wietje zelf kiezen en ben ik zeker dat ik waar krijg voor men geld :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij hebben een wiettaxi, bellen afspreken (tijd en plaats) en hij komt het brengen... NLX als ik hem moet geloven....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...