Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hangmat

Buiten/lamp/omhakken? Valt hier nog iets uit te halen?

Recommended Posts

Ik heb één Little Wonder (AF) die al een tijdje staat te bloeien.

Deze liep toen ik hem kreeg wat achter in de groei, maar is daar met een achterstand weer bovenop gekomen.

De plant heeft bij mij in de groei onder een 'Philips PAR38 Flood 120W' gestaan. Daarna ging hij op het dak de kas in.

 

Meteen toen deze bloeiverschijnselen kreeg ontstonden er al bruine haartjes. (kreeg toen ook een beetje bloeivoeding mee)

Nu zo'n 2 weken verder heeft hij kleine topjes gevormd, maar is de hoofdtop al bijna vol met bruine haartjes.

De topjes daaronder (in de schaduw) zijn vrijwel helemaal wit.

De toppen zijn nog vrij klein en in ontwikkeling, en veel rookbaars zit er nog niet aan.

 

Wat kan ik hier nog mee doen?

Kan ik de plant nog even onder de lamp zetten, of kan ik deze beter buiten laten staan? (aankomende week niet veel zon, vochtig, wel redelijke temperaturen)

En hoe lang nog?

 

Indien foto's nodig kan ik die nog wel maken...

 

Graag reacties! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een paar foto's van de hoofdtop.

 

gallery_20816_7555_41203.jpg

 

gallery_20816_7555_132047.jpg

 

gallery_20816_7555_48709.jpg

 

Wat te doen? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja.....moeilijk geval.

 

Misschien kan je hem aan een Rastafari doneren die er geen verstand van heeft. Maak je hem vast reuze blij mee :verrygood

 

Meer kan ik je er niet over zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is hiervan de oorzaak? Ik had daar vorig jaar ook last van met mijn outdoor planten. De bovenkant van de toppen waren goed,alleen de rest was nog wit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plant is in zijn totaal nog niet klaar met het vormen van toppen.

Op de foto's lijken ze misschien normaal formaat, maar het zijn inimini-topjes die vrijwel net zijn ontstaan.

Ik denk dat de oorzaak hiervan is dat de plant gestrest is geraakt doordat hij een slome start heeft gemaakt (eerst gegroeid onder laag wattage spaarlamp en vensterbank).

 

Toen ik haar van een vriend overnam is ze met anderen (totaal 3) overgepot uit de originele pot en vervoerd.

Deze waren allen nog heel klein, en zijn bij mij onder die Philips-bulb verder gegroeid.

Vervolgens bleek de rest mannelijk te zijn, en is deze nogmaals overgepot naar een grotere bak. (mannetjes genekt)

Toen ging ze onder de lamp vandaan de kas in.

 

En nu heb ik dus een klein plantje over, waar nu in totaal niet meer dan 2 gram vanaf komt...

 

Ik weet zelf niet wat ik hier verder mee aan moet, aangezien dit mijn eerste plantje is. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

direct onder de lamp .

het is autoflower , dus doe maar lekker 18/6

 

niet teveel voeden..

een beurje fishmix+ bloeimest ,en aangezuurd water de dagen erna tot je tekorten ziet.

 

2 ml bloei mest elke 4 dagen, afgewisseld met water.

en over twe weken gewoon water> spoelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het autoflower is gewoon zoveel licht geen als mogelijk, hoe meer licht hoe meer top.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties, daar kan ik wat mee! :D

Ik volg gewoon het plan van Medi-teer voor 2 weken,

en dan wordt ze daarna omgehakt.

Misschien maak ik nog een postje over het uiteindelijke resultaat,

alsof dat iemand wat interesseert... :P

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...