Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sjuulke

passion

Recommended Posts

Hallo ik heb vandaag 10 dutch passion durban poison zaadjes gekocht (feminized)Voor buiten

Heeft iemand ervaring met die planten.Zo ja hoe zijn ze bevallen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je helaas niet verder helpen, maar had het niet verstandiger geweest om eerst info te zoeken, en dan pas te kopen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kan je helaas niet verder helpen, maar had het niet verstandiger geweest om eerst info te zoeken, en dan pas te kopen ?

 

 

Nou ik heb hier en daar wat opgezocht ,En dacht dat het goeie waren/zijn voor buiten?.Maar daar zijn de meningen verdeeld over hoor ik nu hier en daar

 

 

Dutch Passion Durban Poison Gefeminiseerd - Geimporteerd uit Zuid-Africa, geproduceerd en aangepast voor "buiten" kweek in Holland. Alleen teruggekruist, nooit gehybridiseerd. Durban Poison is een 100% Sativa, die groeit met zeer lange topbladeren en grote en lange bloemtoppen ("buds") met zeer veel hars.

 

De smaak en geur varieert tussen een zoete drop to anijssmaak. Een "Up High", vergelijkbaar met Thai. Hoge opbrengst. Geschikt om te hybridiseren met late bloeiers om vroege bloei te produceren. Ook zeer geschikt voor "indoor". Een zeer populaire variëteit.

 

THC: 8.6%

bloeitijd: 8-9 weken

oogsttijd buiten: eind september

10 vrouwelijke zaden per verpakking

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet dat het een highe wiet is best heftige buitenwiet, pas op met drogen echter!!!!!! bij mij en een kameraad schimmelde het tijdens het drogen.....overigens waren dat stekjes!!! ik had er 1 van....mooie toppen, redelijke oogst een goed wietje dus.

 

dusssssssss ik denk dat het wel goed zit hoor, dutch passion is een goede zaadbank, gewoon lekker gaan kweken die handel!!! ik denk niet dat ze slechte soorten hebben overigens bij dutch passion, ze willen hun naam niet verliezen zoals nirvana seeds.

 

groeten ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo ik heb vandaag 10 dutch passion durban poison zaadjes gekocht (feminized)Voor buiten

Heeft iemand ervaring met die planten.Zo ja hoe zijn ze bevallen?

 

heb 2 jaar geleden passion 1,purple power en white light gehad, vorig jaar durban poison en red dog en dit jaar heb ik passion nr 1 en durban poison genomen.

waarom?

 

passion nr 1 : stevige robuuste plant met brede bladeren, ruikt hemels voor een buitenplant. beste soort van toen. lekkere citrus achtige smaak en een goede high

 

durban poison : groeit rap uit tot een grote niet zo brede plant met lange smalle bladeren en lange smalle toppen. beste aroma van buitenwiet die ik ooit heb gehad : lekkere smaak,prachtige duidelijke high. ik heb met durban poison wel 1 hoofdtop moeten weg gooien door schimmels maar het regende dan ook 2 weken na elkaar vlak voor oogsttijd dus dat was wel te denken...

 

 

eigenlijk ben ik tevreden van elke soort die dutch passion heeft. die soortjes hebben mijn aandacht altijd al meer getrokken dan die van andere zaadbanken.

ook een aanrader voor buiten : van greenhouse seeds : CHURCH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedank voor jullie reactie ,Ik heb ze vandaag in een potje gedaan met zaad/stekken grond.Als ze uitgekomen zijn zal ik er twee tl,s boven hangen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...