Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
erodome

Irak

Recommended Posts

De oorlog met Irak staat voor de deur, als we het gegons mogen geloven dan gaat het half februarie gebeuren.

 

Hoe denken we er hier over??

Ik zie graag goed onderbouwde reactie's en het zou leuk zijn als mensen hun visie willen geven wat er dan wel moet gebeuren als ze tegen zijn...

 

Hou het aardig mensen........

 

Ik zal wat berichten toevoegen die een beeld geven van wat voor oorlog we gaan krijgen en de commotie erom heen.

 

groetjes,

erodome

 

p.s.

hoe ik erover denk zal waarschijnlijk al wel duidelijk zijn, maar ik al later mijn mening nog eens neerzetten.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Amerika wil Irak "fysiek, emotioneel en psychologisch" breken in de eerste twee dagen van een eventuele oorlog door ongeveer 800 kruisraketten te laten vallen op het land.

 

Het Pentagon wil niet alleen de troepen, maar ook stroom en water toevoer van Baghdad bombarderen en daarmee uitschakelen.

 

De strategie heet "Shock and Awe". Er is nog niet eerder zoiets uitgevoerd of bedacht. In de veertig dagen van de Golfoorlog is er nog niet eens de helft van het aantal raketten, waar nu over gesproken wordt, gelanceerd.

 

"Er zal geen veilig plekje in Baghdad zijn," zei een woordvoerder van het Pentagon.

 

Ondertussen zegt Uday, de zoon van Saddam Hoessein, dat een eventuele aanval gepareerd wordt met consequenties die de aanslagen van elf september zullen doen verbleken.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Uit een onderzoek van het instituut Centerdata, gehouden in samenwerking met de Universiteit van Amsterdam, blijkt dat een ruime meerderheid van de Nederlandse bevolking een oorlog tegen Irak afkeurt.

 

Ruim 72% is sowieso tegen Nederlandse deelname aan een oorlog tegen Irak, zelfs mét een mandaat van de Verenigde Naties. Zonder een mandaat is 89% tegen.

 

Uit het onderzoek komt ook naar voren dat de meeste Nederlanders, 62%, denken dat het de VS niet alleen om het vernietigen van massavernietigingswapens gaat. Zo'n 86% meent dat het de VS ook gaat om het veiligstellen van hun olietoevoer.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Als de Iraakse leider Saddam Hussein in een eventuele oorlog massavernietigingswapens zou inzetten zullen de Verenigde Staten alles doen om de wereld te beschermen. Ook het gebruik van kernwapens behoort dan tot de mogelijkheden. Dat zei stafchef van het Witte Huis Andrew Card zondagavond.

 

"Als Saddam Hussein het inzetten van massavernietigingswapens in overweging zou nemen, dan moet hij er rekening mee houden dat de Verenigde Staten alle noodzakelijke middelen zullen inzetten om ons en de wereld voor een holocaust te behoeden", aldus Card voor nieuwszender NBC.

 

Volgens Card hebben de VS de verantwoordelijkheid om te zorgen dat Irak geen massavernietigingswapens in kan zetten.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

AMSTERDAM - Tien Nederlanders hebben interesse om als menselijk schild naar Irak te gaan. Zij hebben zich aangemeld bij het XminY Solidariteitsfonds, een Amsterdamse organisatie die actie voert tegen een mogelijke oorlog in Irak. Dit liet een woordvoerster woensdag weten.

 

 

XminY onderzoekt nog of het mogelijk is deze mensen naar Irak te sturen. ,,De mensen moeten wel weten waar ze mee bezig zijn,'' aldus de woordvoerster van de actiegroepering. De potentiële Irak-gangers moeten een training krijgen om te functioneren als menselijk schild en organisatorisch moet er nog veel worden geregeld.

 

De vrijwilligers zouden in Irak worden ingezet bij scholen, ziekenhuizen en andere belangrijke objecten. Elders in Europa zijn er ook sympathisanten die overwegen om zich als menselijk schild tegen aanvallen op te werpen. De actie wordt geleid door de voormalige Amerikaanse marinier Ken Nichols. De nu in Nederland wonende activist beweert honderden tot duizenden vrijwilligers te kunnen recruteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oorlog ? JA zal mogelijk kunnen zijn, in deze vorm dus nee.

Als de veiligheidsraad zal instemmen, dan heb je niets anders te doen dan te gaan,

maar zo als america nu op hun eigen houtje, eigenlijk tegen de VN-resoluties in,

een oorlog wil gaan voeren, dan kan dat totaal niet.

 

Hoe ze die oorlog zouden moeten voeren laat ik aan die hoge pieten over,

die zullen vast ook wel geleerd hebben van vietnam. Wat dat betreft hadden ze gelijk die kopstukken moeten elimineren na de aanslag, nu zal dat niet meer lukken.

 

standpunt erodome is wel duidelijk gezien de artikelen, maar ik zie er niet bij staan dat ook een groot deel van de bevolking (wel in angst leeft, maar) "blij" is dat er iig iets gaat gebeuren aan de slechte leefsituatie waarin ze nu verkeren. Of het beter zal worden weten ze niet (vandaar die angst) maar zo blijven leven willen ze ook niet.

 

Maar zal helaas altijd wel een feit blijven dat er oorlogen blijven bestaan vanwege geloofsovertuiging

-> heilige oorlogen :?

iemand vermoorden vanwege zijn geloof mag niet, waarom mag hij van zijn geloof jou wel vermoorden

 

(Deze oorlog dus nee)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oja,

 

en die vrijwilligers voor het menselijk schild zullen verkeerd bezig zijn !

 

Als ze bommen willen gaan gooien/schieten, dan doe ze dat toch wel,

 

daarbij komt dat ze in irak vast gezien zullen worden als westerlingen,

 

en dus al grote kans maken door de irakezen vermoord te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
standpunt erodome is wel duidelijk gezien de artikelen, maar ik zie er niet bij staan dat ook een groot deel van de bevolking (wel in angst leeft, maar) "blij" is dat er iig iets gaat gebeuren aan de slechte leefsituatie waarin ze nu verkeren. Of het beter zal worden weten ze niet (vandaar die angst) maar zo blijven leven willen ze ook niet.

 

Hoe weet je dat de bevolking daar echt zo zit te wachten op "hulp"?

Hulporganisatie's hebben al jaren geen toegang meer tot Irak, toerisme komt er ook niet veel voor..........

 

Oftewel eigenlijk weet niemand wat het volk daar zelf wil........

Wij beslissen maar even doodleuk voor hun.

 

Nou ja ik ben dus tegen de oorlog in Irak, alhoewel ik dolgraag Saddam zou willen zien verdwijnen.

Dat is dus heel dubbel..........

 

Deze oorlog word niet gevoerd omdat het volk daar zo zielig is, het word ook niet gevoerd om het gevaar wat Irak voor de rest van de wereld betekend.

 

Waarom ik dit zeg........

 

Kijk naar de rest van de wereld, ik zie zat landen die al jarenlang verscheurt worden door wrede en bloederige oorlogen(neem bv een paar landen in afrika), daar zie ik de rest van de wereld ook niet heen rennen om te gaan "helpen"

 

Irak heeft idd oorlog met Iran gehad, dit werd gestimuleerd door amerika die op dat moment boos was op Iran, sterker nog de wapens zijn geleverd door Amerika, ook Saddam zelf is in het zadel geholpen door, tja heel verrassend, amerika....

 

Sinds de golfoorlog heeft saddam geen oorlog meer gevoerd, sindsdien is hij dus rustig geweest.

Dus welk gevaar hebben we het over, niet een gevaar met hard bewijs iig, it's all in the mind...

 

Hetzelfde met de wapens die Saddam zou hebben.

Iemand aanvallen omdat hij er misschien over denkt om kernwapens te gaan produceren vind ik erg ver gaan, er zijn nog geen kernwapens, it's all in the mind...

 

Hetzelfde met de massavernietigingswapens, er is geen hard bewijs, ja natuurlijk heeft Irak wapens, maar dat heeft elk land en daar heeft ook elk land recht op.

It's all in the mind.

 

Het enige waar Irak echt een serieus gevaar voor is is Isreal, dat is 1 van de redenen dat amerika wil aanvallen, alles om isreal maar te beschermen, hoeveel onrecht isreal ook veroorzaakt....

 

Ook de banden met het terroristische netwerk kunnen niet bewezen worden, it's all in the mind.

 

Ik vind niet dat je een land plat kan gooien, vele duizenden onschuldige mensen om zeep kan helpen terwijl je niet hard kan maken dat er ECHT gevaar is.

 

Nu de redenen van oorlog in mijn ogen...

 

De amerikaanse olievoorraden raken op, ze hebben inmiddels de olie-koop met irak verdubbeld omdat ze tekort komen...

Reden 2 is olie.

 

Reden 3 heb ik de grootste hekel aan, dit is mijn persoonlijke mening hier heb ik weinig grond voor...

Geloof.................

Bush is extreem gelovig, hij is op z'n minst net zo fundamentalistisch als figuren als saddam en bin laden....

Ik zie bush in zijn oorlog tegen het "terrorisme" alleen maar uithalen naar de moslim wereld, terwijl zelfs een blinde kan zien dat er overal in de wereld problemen zijn........

 

Reden 4 is misschien papa bush die gefaald heeft en dat zoon lief het nu "goed" wil doen....

 

Reden 5 is Israel...

 

Wat vind ik nu dat er moet gebeuren?

 

De wapeninspectie's moeten doorgaan, zo kan ik kaart gebracht worden welk gevaar irak nu werkelijk inhoudt....

Evt ontwapenen waar nodig.

 

Hulporganisatie's zoals Amnesty moeten weer toegang krijgen tot Irak, hun kunnen in kaart brengen hoe het met de mensenrechten gesteld is.

Dat zal vast niet al te mooi zijn....

Dan moeten we om de tafel met elkaar hoe we dat gaan oplossen(onder druk, maar met respect voor geloof/cultuur/gewoonte's van dat land) op een manier die voor ieder bevredigend is.

 

Er moet worden toegezien dat er democratische verkiezingen komen, it moet je niet te snel willen, zeg over 2 jaar, zo sluit je een compromis waar ook saddam hoogstwaarschijnlijk geen nee tegen kan zeggen.

 

 

We moeten scholing stimuleren en daarbij helpen, we moeten helpen bij het opbouwen van bedrijven daar.

 

Zo helpen we pas echt, zonder bloedvergieten, met een klein beetje spierballenvertoon om zo de druk erop te houden.

We hebben genoeg matriaal en macht om dit te kunnen doen.

 

Dit lijkt me vele malen beter dan een land echt letterlijk platgooien met alle gevolgen van dien(zioe afghanistan, ohhh at zijn die er beter van geworden....not).

 

Dit is op langere termijn e beste oplossing voor heel de wereld, krijgen we ook geen aanslagen en ook geen 3-de wereld oorlog......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erodome, je slaat de spijker op zijn kop.

 

Irak heeft op Saudi-Arabie na, de grootse olievoorraden ter wereld. En welk land gebruikt de meeste olie. Juist, Amerika, omdat er daar allemaal lui rondrijden in 4 weel-drives met een verbruik van 1 op 4. En een sterke lobby die er voor zorgt dat er niet makkelijk autop's op de markt komen met een lager verbruik...

 

Bush is idd een raar mannetje. Hij strijdt, oh wat nobel, voor de rechten van het iraakse volk, die zo lijdt onder haar dictator. Maar heb je Bush weleens gehoord over Mugabe? Nee, want er is geen olie in Zimbabwe. Durf te wedden dat ons wonderkind niet eens weet waar Zimbabwe ligt... Hoorde gisteren iets in een nummer, ook over oorlog of iets dergelijks (Meneer de President, Boudewijn de Groot), dat Bush blijkbaar zijn tien geboden niet kent: U zult niet doden. En, my fellow Americans, wat gaat er gebueren met allemaal onschuldige burgers (ook vrouwen en kinderen) als Bush zijn olie veilig gaat stellen. Juist, die worden gedood. Want die bommwen zijn wel goed, maar ja, er gaat wel eens wat mis. Ja, sorry, 1000 casualties..sorry, foutje bedankt. En als er dan 10 amerikaanse 'jongens' dood zijn: CNN BREAKING NEWS: 10 AMERICANS KILLED BY IRAQUE-TERRORISTS!

 

God Bless America. Wat heb ik me daar aan geergerd na 9-11. God Bless You, GOd Bless America... god dit, god dat. Snap dan dat geloof iets persoonlijks is, niet iets wat twee volken tegen elkaar op moet spelen....

 

Heb nu eigenlijk geen tijd, kom hier vanavond wel op terug.

 

15 Februari is er trouwens een demonstatie in A'dam (en andere Europese hoofdsteden) tegen de oorlog in Irak. Is er iemand van plan te gaan? Misschien kunnen we wat afspreken ofzo?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben nogal anti-amerikaans. dus TEGEN de oorlog.

ten eerste vind ik idd dat de VN gewoon tijd moet krijgen om bewijzen te zoeken, en als ze die vinden, is het aan de VN om te bepalen wat daarmee te doen.

ten tweede:

Als de Iraakse leider Saddam Hussein in een eventuele oorlog massavernietigingswapens zou inzetten zullen de Verenigde Staten alles doen om de wereld te beschermen. Ook het gebruik van kernwapens behoort dan tot de mogelijkheden. Dat zei stafchef van het Witte Huis Andrew Card zondagavond.
dit is echt weer zoiets gestoords, oh, zij hebben kernwapens, dat mag niet, laten we er een kernbom op gooien :? !! ik vind dat de VS hun kernwapens ook moeten inleveren/de-dingesen.

ten derde haat ik bush, hij denkt gewoon dat hij alles is en alles kan. ik zou hem dan ook hard in zijn gezicht meppen als k m ooit op straat tegen zou komen. :wink:

 

((van die kl**tzakken die zeggen dat wiet harddrugs is en ooit is door Amerika de toen nog legaal zijnde cannabis, illegaal geworden, over de hele wereld nb!

hierbij hebben ze onder druk van een paar rijken uit de papier-industrie ook de hennep verboden. dit levert erg veel schade op aan het milieu, de hoeveelheid hennep die je voor papier nodig hebt, groeit in 100 dagen, terwijl een boom hier 100 jaar !! over doet.))

 

Ondertussen zegt Uday, de zoon van Saddam Hoessein, dat een eventuele aanval gepareerd wordt met consequenties die de aanslagen van elf september zullen doen verbleken.

ik ben er zeker van dat dit ook gaat gebeuren :? k hoop dan wel dat het met het witte huis gebeurd, en niet met 'gewone' onschuldige amerikanen.

 

k denk ook dat die aap dit doet vanwege zijn olie-aandelen. :? en om zijn pa's foutje recht te zetten.

 

15 Februari is er trouwens een demonstatie in A'dam (en andere Europese hoofdsteden) tegen de oorlog in Irak. Is er iemand van plan te gaan? Misschien kunnen we wat afspreken ofzo?)
k woon d'r vlakbij, dus als mensen komen, laat t ff weten, dan ben ik er waarschijnlijk ook wel :wink:

 

k heb eigenlijk nix tegen Amerikanen, behalve als ze het eens zijn met die aap :wink:

 

laatz 8)

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die demonstratie begint 15-2-2003 om 13.00 op de dam... geen idee of het een mars is ofzo.. Andere deelnemende steden o.a. Ramallah, New York, Manilla en Cairo.

 

Ik had er nog niet eens aan gedacht dat indeerdaad de Amerikanen achter de criminalisering van cannabis zaten... en dat terwijl dat pas begin van de vorige eeuw was, nog geen 70/80 jaar geleden....

 

Zoek trouwens eens met Kazaa op Bush of op SNL (saturday night live) naar de imitaties van Bush (sr. en jr.) in het programma Saturday Night Live. Erg leuk...

 

iraq.jpg

 

gulfwarsposter.jpg

 

geen eens zin om er meer woorden aan vuil te maken dan: Bush is een hypocriete domme eikel die aan het hoofd staat van een materialistisch en kapitalisch land waar het recht van de rijkste regeert terwijl het de rechten van de onderdrukten en armen negeert.

 

En mocht ik hem tegenkomen, ik heb deze ziun sneller foutloos vertaald, dan dat hij hem begrijpt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die demonstratie begint 15-2-2003 om 13.00 op de dam... geen idee of het een mars is ofzo.. Andere deelnemende steden o.a. Ramallah' date=' New York, Manilla en Cairo.

quote']

 

Ik zal er zijn!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had er nog niet eens aan gedacht dat indeerdaad de Amerikanen achter de criminalisering van cannabis zaten... en dat terwijl dat pas begin van de vorige eeuw was, nog geen 70/80 jaar geleden....

 

precies, t was gewoon een stelletje uitschot dat Europa niet goed genoeg meer vond. daarom gingen ze daar de indianen verjagen en vermoorden. en toen gingen ze zich weer met Europa bemoeien en zeggen wat wel en niet mocht, en nu willen ze de baas spelen over de hele wereld, pfffff, t is toch gewoon te gek!

 

laatz :wink:

GG

 

ps. erodome, spreek je nog wel over 15 feb. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben het in het geheel met erodome en eigenlijk iedereen hier eens. die pics van Clone of The attack en de oliemaatschappijen roels en zal ik zeker onthouden om ergens anders te posten.

 

 

waar ik me aan erger is dan:

-de VS denkt te kunnen beslisen zonder de VN. waar is de VN dan voor?

-het eit dat de USA over kernwapens in andere landen klaagt terwijl ze zelf ook kernwapens gebruikt hebben. en toevallig is de USA het enige land dat ook daadwerkelijk kernwapens heeft gebruikt.

-en nu zie ik voor het eest de strategie van de amerikanen, daar erger ik me ook aan. de watertoevoer naar bagdad afsluiten, waar is dat nou voor nodig? dat beijst dat ze geen fuck geven om de burgers daar. met water afsluiten heb je saddam echt niet, dan sterfst alleen de bevolking van dorst. ik zou het niet erg vinden als wat die irakesew gozer zei waar word:dat er represailles komen erger dan sept. 11. erg voor de doden die er dan in amerika gaan vallen, maar dat ego van de VS moet onmiddelijk verminderd worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vertrouw bush niet maar hussein evenmin... ik weet niet wat ik meot denken. ik denk dat hussein foute wapens hebben maar ik denk dat america op het olie etc. uit is... ik weet het niet... dus zolang ik er nog niet uit ben, doe me dan maar geen oorlog :evil:

 

dit heeft er voor de rest nie zoveel mee temaken vond het wel lollig:

 

If you cannot find Osama, bomb Iraq. If the markets are a drama, bomb Iraq. If the terrorists are frisky, Pakistan is looking shifty, North Korea is too risky, Bomb Iraq.

 

If we have no allies with us, bomb Iraq. If we think that someone's dissed us, bomb Iraq. So to hell with the inspections, Let's look tough for the elections, Close your mind and take directions, Bomb Iraq.

 

It's pre-emptive non-aggression, bomb Iraq. To prevent this mass destruction, bomb Iraq. They've got weapons we can't see, And that's all the proof we need, If they're not there, they must be there, Bomb Iraq.

 

If you never were elected, bomb Iraq. If your mood is quite dejected, bomb Iraq. If you think Saddam's gone mad, With the weapons that he had, And he tried to kill your dad, Bomb Iraq.

 

If corporate fraud is growin', bomb Iraq. If your ties to it are showin', bomb Iraq. If your politics are sleazy, And hiding that ain't easy, And your manhood's getting queasy, Bomb Iraq.

 

Fall in line and follow orders, bomb Iraq. For our might knows not our borders, bomb Iraq. Disagree? We'll call it treason, Let's make war not love this season, Even if we have no reason, Bomb Iraq.

Share this post


Link to post
Share on other sites

allemaal goed en wel maar wij zijn er allemaal tegen maar we doen gewoon niets terug. dat er nog niemand het idee gekregen heeft om die bush een kogel door de kop te jagen verbaasd me. en geloof me, deze oorlog zal een kernoorlog worden dat het einde zal betekenen voor de aarde als het gebeurd want we spreken hier niet meer over atoombommen van kilo-tonnen maar MEGA-tonnen. 2 van die f*uckers op ons en de wereld vergaat. en zeggen dat Belbie er al alleen al 300 heeft.

 

run, but you can't hide

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, belgie is gelukkig neutraal gebleven, slim bekeken van verhofstadt, samen met nog wat landen, heb gezien op documentaire dat bush tegen de VN heeft gezegd, kijk, oftewel doede mee en dan zijt ge relevant, oftewel nie, en dan hebde nix van inspraak, gelijk hoe de vn koos, de oorlog zou er komen! Hoe bush ooit de verkiezingen heeft gewonnen, ik kan er niet bij, zoveel presidenten al vermoord, zonder goeje reden, nu hebben ze eens een reden en dan gaan ze hem steunen, fuck bush ja, past beter in de zoo, net een dominante gorilla, met veel te veel macht!!

de rest is zowel al gezegd, hm

yo

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat er nog niemand het idee gekregen heeft om die bush een kogel door de kop te jagen verbaasd me.

dat idee had ik dus alwel gekregen, maarja, k zit hier en heb nog een heel leven voor me, dus.... :(

 

t is gewoon zo lullig: je geeft iemand een doos met snoepjes, en wat later zeg je (terwijl jij nog miljoenen snoepjes hebt liggen): het is voor jou verboden om snoepjes te hebben, dus gooi ze maar weg, anders sla ik je in elkaar. :?

 

de VS is het enige fu*king land dat ooit kernwapens heeft gebruikt :!: , als ze ze zelf nou ook zouden vernietigen...

 

t lullige is dat de represailles, die 100% zeker gaan komen, zoals 11/09 de bevolking treffen, en niet die apekop zelf :)

 

niet echt samenhangend, maar k moest t nog ff kwijt

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk gaat die apekop niets overkomen want die gaat op dat moment al lekker gevlucht zijn. een opinie-peiling bij de amerikaanse bevolking heeft bewezen dat er 82% van de bevolking van amerika tegen een oorlog is. waarom schiet er dan 1 van die oetlullen die apekop niet neer in plaats van er op te gapen. och ja, kijk, wie een put graaft voor een ander valt er zelf in. dus hoe je het ook draait of keert: Bush en amerika zullen er zwaar voor gestrafd worden. denk maar aan WO II.Duistland moest zich ook demilitaliseren en moest herstellingskosten betalen, alhoewel het er nooit van gekomen is.

 

 

Burn that m0f0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

amerika doet zijn eigen de strop om, misschien gaat dan de macht weer naar het oosten 8O is te hopen dat europa ook nog een rol kan spelen in de toekomst, want op dit moment staat de VN maar zielig mee te kijken, niemand wil oorlog, iedereen walgt ervan, en toch komt er oorlog, hoe bescheten is da!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oorlog is gewoon de beste handel die er is, vandaar zal er ook altijd wel ergens oorlog zijn.

 

Hoofdsponsor van deze oorlogen zal ook altijd Amerika blijven. Het is qrue maar wel waar.

 

Zelf ben ik wel voor het feit dat ze het daar maar platgooien, maar dat heeft andere achtergronden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
Oorlog is gewoon de beste handel die er is, vandaar zal er ook altijd wel ergens oorlog zijn.

 

Hoofdsponsor van deze oorlogen zal ook altijd Amerika blijven. Het is qrue maar wel waar.

 

Zelf ben ik wel voor het feit dat ze het daar maar platgooien, maar dat heeft andere achtergronden.

 

 

Zoals???? Persoonlijk conflict met iemand in Irak?..........

 

Ben heel erg benieuwd :wink: :wink: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou neit goed zijn als je met 1 irakeez ruzie had je gelijk wou dat heel irak werd gebombardeerd....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
het zou neit goed zijn als je met 1 irakeez ruzie had je gelijk wou dat heel irak werd gebombardeerd....

 

My point exactly........

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh boy oh boy, the war has started.

 

everybody, ruuuuuuuuuuuuuuuuuun!

 

:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
oh boy oh boy, the war has started.

 

everybody, ruuuuuuuuuuuuuuuuuun!

 

:wink:

 

Stick to the topic please.. geen loze gedachtes opschrijven.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

euhm, denk nog altijd dat dit over het topic ging en als er al geen grapje meer afkan ist erg ze makker. amaaaaaaaaaaaaaaaai. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
euhm, denk nog altijd dat dit over het topic ging en als er al geen grapje meer afkan ist erg ze makker. amaaaaaaaaaaaaaaaai. :(

 

8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen persoonlijk confilict, maar als je gaat kijken naar de omstandigheden dan heb ik liever dat ze een einde maken aan het bewind wat men daar voert.

Daar moet gewoon een einde aan komen.

 

Als Sadam daar ergens rond loopt en een klein jongetje zegt dat hij zijn vader heeft vermoord, reageert hij met het neerschieten van het kind. Dat is toch abnormaal.

 

En wat betreft de onschuldige mensen daar en ik weet dat het qrue is, maar elk goed doel eist gewoon zijn tol.

 

Wij hebben ook Rotterdam moeten opgeven in de oorlog (en nog veel meer), maar toch stonden we te springen toen de Amerikanen hier ons kwamen bevrijden. Nu gaan we er over lopen zeiken. Hadden wij en nu de halve wereld duits gepraat :( :) :)

 

Er zijn wel vaker slachtoffer nodig om veranderingen te laten plaatsvinden: Kijk naar bijvoorbeeld het verkeer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...