Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leuke Hobby

Aqmnesia vraag

Recommended Posts

Noodgedwongen (had echt weer kutstekken gehad die niet goed aansloegen) heb ik mijn 7m2 verkleind tot 5m2. Ik heb alle slechte planten van de slab gehaald en die zo goed als het kon vervangen door goeie. Nu ipv 150st staan er nog maar 95 ;)

 

Nu heb ik van een vriend uit het noorden :verrygood echt hele mooie amnesia stekken gehad. Deze waren voor een kennis maar die wil er minder als ie er eerst zou zetten en dus heb ik er 21 over. Deze 21 wil ik gebruiken om mijn ´verloren 2m2´ in te richten. Hier heb ik 6 libra´s voor van 133cm.

 

Probleem is alleen dat ik omdat de 95 al 10 dagen in bloei staan ze niet kan voorgroeien (althans heb nog twee dagen kunnen meepikken op 18/6 bij de maat die de rest heeft.).

 

Worden ze groot? Worden ze breed? Kan ik ze toppen na 1 week bloei? Hoe lang 12-12 hebben ze nodig etc.

 

Wie kan mij wat vertellen over de ervaringen met deze plant omdat je ze zelf al eens had?

 

 

Bedankt. Zal een verslagje maken als ze erin staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ze zeker toppen, want dan brengt ie meer op.

 

Niet teveel voeding geven.

 

Tja die andere moeten nog wortelen maar weet niet of ze dat nog doen. Maar beter iets opbrem=ngst als niks he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...