Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ChrisisX

Extremen

Recommended Posts

Hey mensen ik ben wel es benieuws naar de extremere dingen die hier worden uitgehaald mbt tot drugs icm met alcohol of iets dergelijks.

 

Voor mezelf is dit mijn verhaal.

 

Laatst was ik met een goeie vriend van me naar vrienden van hem gegaan. Komen we daar met onze €25 Durban Haze aan, hadden zij voor € 20 WhiteWidow gekocht en voor ieder een partij paddo's.

 

Nou ik had nog nooit paddo's gedaan maar d8 what the fuck, je moet het toch ooit es proberen. Ik die paddo's met 2 liter wijn weggevreten en STOOOOOOOOOOOONNNNNNNED dat ik was zeg ik je! 8O

 

Maar toen werd het half 11 en toen ging bij mij het licht uit.

We zaten lekker een Durban Haze te roken toen ik ineens bleek begon weg te trekken, dus ik naar binnen. Ga ik daar toch ineens OUT!!!

 

Ik heb daar gelegen, aan het dromen en meepraten tegelijk.

Dan was ik weer aan t dromen in mijn eigen wereld, maar als iemand vroeg hey Chris moet je nog wat drinken dan was ik wel weer zo aanspreekbaar!

 

Wat zijn jullie extreme ervaringen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil wel van die exteme dingen opschrijven maar ik denk dat bijna niemand me zal geloven. Ik heb genoeg van die gekkigheid meegemaakt maar dan wel echt extreem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik deed mijn ogen dicht en zakte dieper en dieper weg. terwijl was er ne kameraad aant vrage om te antwoordden maar tlukte mij gewoon niet. Da was wel eventjes flippe ma kben er nog goe vanaf gekome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...