Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nieuweling

hoeveel lampen van 600 hangen en veilig zijn?

Recommended Posts

hoi even voorstellen ik ben karel

 

ik heb een vraag he ik woon in portiek woning (koophuis) en hoeveel lampen van 600 kan ik er nou eigelijk inhangen want wil niet gepakt worden dat wilt niemand natuurlijk!! want ik wil blijven kweken is een leuke hobby leuke bezigheid extra wat bijverdienen het is een slaapkamer van 390 lang en 270 breed wie van jullie gebruikt er 4 of meer lampen van 600 en heeft er nog nooit problemen mee gehad met energie leverancier??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar staat 1001 topics vol over, zou zeggen use the damn Search before you ask!

 

Zo houden we het forum schoon en de mods stress vrij!

 

Succes met je koopwoning!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus 1001 topics zotezien verveel jij je eigen dat je al die topics hebt gelezen en geteld en ten 2de er staat hier nergens een verbod op dezelfde topic openen of 1 die erop lijkt dus ik kan vragen wat ik wil!! dus hou die kritiek voor je en ga iemand anders lastig vallen.en slijmen bij de mods schiet je nix mee op!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij hebt best een vette bek voor een groentje , maak je vrienden mee .

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi even voorstellen ik ben karel

 

ik heb een vraag he ik woon in portiek woning (koophuis) en hoeveel lampen van 600 kan ik er nou eigelijk inhangen want wil niet gepakt worden dat wilt niemand natuurlijk!! want ik wil blijven kweken is een leuke hobby leuke bezigheid extra wat bijverdienen het is een slaapkamer van 390 lang en 270 breed wie van jullie gebruikt er 4 of meer lampen van 600 en heeft er nog nooit problemen mee gehad met energie leverancier??

 

Hou het veilig en betaal je stroomkosten gewoon, dan komen die lui niet zomaar langs bij 4 lampjes. Ga in ieder geval niet aftappen is mijn advies. Daarnaast moet je leestekens gebruiken om het enigzins leesbaar te houden :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cleef

 

yo bedankt aan jou advies heb ik tenminste wat!

 

en trouwens tegenwie heb jij het benz?wil jij nouzeggen dat ik een grote bek heb?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je bang bent voor pieken maak je 2 12/12 hokjes van 2 x 600 die om de beurt draaien, dan kan het ook nog eens allemaal op één groep van 16A.

 

Overigens verwachten we van al onze leden wel dat ze eerst zoeken. Zie de mededeling voor nieuwe gebruikers in iedere sectie en de spelregels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zijn we weer vriendelijk voor mekaar ...

blowen jullie niet wat te weinig??

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe... :rolleyes:

 

 

4 en geen probleem zover ik weet,indien je mooi betaald en je bek houd tegen iedereen.Als je gepakt wordt ligt dit meestal aan jezelf dude..

 

groetjes

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...