Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Bolliex

Ikzelf, Bolliex

Recommended Posts

Guest Bolliex

Hallo iedereen,

Mijn nickname is Bolliex. Normaal wou ik Bollie nemen zoals op andere fora mijn nick is, maar Bollie was al ingenomen. Dan maar een letter genomen die snel in mij opkwam en er een beetje bijpaste.

 

Ik ben Belg en 24 jaar oud.

Ik rook graag een jointje en ben door een vriend in aanmerking gekomen met een plantje te kweken.

Mijn amigo is een plantenliefhebber en heeft in zijn kleine serre vanalle soorten planten staan; inclusief 1 cannabisplantje.

Ik vond het leuk om het plantje te zien opgroeien. Elke keer ik kwam werd het groter en groter en toen we de opbrengst mochten oproken was het helemaal feest. We hebben ongeveer een hele week met 5 personen wiet kunne roken, dus dat was wel ok.

 

Ik rook ongeveer 2,5 gram per dag op vrijdag,zaterdag en zondag, wat volgens mij nog wel goed meevalt. In de week rook ik weinig. Het valt voor dat ik eens een joint aansteek, maar zoals ik al zei weinig. Ik rook alleen in groep en vind het best lachen.

 

Ik vind leds ongelooflijk cool, en zou graag daarmee gaan kweken.

Iedereen heeft het hier over hps, maar ik zou het graag onopvallend doen.

Geen al te dure electriciteitsrekening, niet te veel warmte en vooral niet te veel geur in de omtrek.

 

Ik hou het graag discreet, kweken in belgie mag niet. Wat ik ben echt jaloers op jullie nederlanders...

 

Groetjes !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum

 

Led's zouden een mooie oplossing zijn, alleen vallen de resultaten nog er tegen.

Er staan wat led verslagen op het forum, wellicht interresant voor je.

 

Vee plezier hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ja hier ga je wel tips krijgen hoor man :D

 

woon namelijk ook zelf in belgie dus je hier is het wel een beetje gevaarlijk :o B)

 

 

grtz stoni montana :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...