Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
WEETWATJEWIL

eb en vloed

Recommended Posts

hoi mensen ben weetwatjewil ben al een tijdje aan het rondneuze op deze forum en ben eindelijk terug gestart

heb hiervoor 9 lampen gehad helaas was het mis gelopen er zaten teveel mense tussen en moest de boel afbreken stekken en al de vuilbak in

 

nu ben ik terug gestart maar aleen heb 2*600w hamerslag op een ruimte van 1.20m-2.40m-2.00m heb 40 potjes

 

 

nu men vraag ik wou eerst met en pe systeem gaan werken vol automtisch angezien ik elektromonteur ben ken ik er wat van maar de man in de gr zei dat ik beter gewoon men water en voeding in men bak moest kappen en zei dat men planten het wel zouden opdrinken nu is de vraag klop dit zo ja is de opbrengst het zelfde en hoe ga ik dan te werk

 

al vast bendankt :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat bedoel ik ni hij zegt in poten en het wqter langs de zijkant inkappen

 

@Weetwatjewil,

 

Ik weet wel wat je wil hoor....gewoon water erin "kappen" gaat goed...niet teveel zodat het te lang bljft staan.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Weetwatjewil,

 

Ik weet wel wat je wil hoor....gewoon water erin "kappen" gaat goed...niet teveel zodat het te lang bljft staan.

 

Gr schenkie

@schenkie idd maar hoeveel water gaat er dan in en op wat moet ik me baseere

greatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetnietwatiewil,

 

Ik schat zo'n 360 li water .........denk ik he.

Hierbij nog een linkje waar het in staat...linkje

 

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
@weetnietwatiewil,

 

Ik schat zo'n 360 li water .........denk ik he.

Hierbij nog een linkje waar het in staat...linkje

 

 

Gr schenkie

@schrekie

je bent een pro man u info is nuteloos

hebbe ze u nooit gezecht als je iets ni kent gewn zwijgen

 

@weetnietwatiewil,

 

Ik schat zo'n 360 li water .........denk ik he.

Hierbij nog een linkje waar het in staat...linkje

 

 

Gr schenkie

@schrekie

je bent een pro man u info is nuteloos

hebbe ze u nooit gezecht als je iets ni kent gewn zwijgen

 

@schrekie

je bent een pro man u info is nuteloos

hebbe ze u nooit gezecht als je iets ni kent gewn zwijgen

 

 

@schrekie

je bent een pro man u info is nuteloos

hebbe ze u nooit gezecht als je iets ni kent gewn zwijgen

en ik snap niet waarom je zit te prutsen met ph - en ph + en de ec de voeding van tegenwoordig is al voor bewerkt

Share this post


Link to post
Share on other sites
@schrekie

je bent een pro man u info is nuteloos

hebbe ze u nooit gezecht als je iets ni kent gewn zwijgen

en ik snap niet waarom je zit te prutsen met ph - en ph + en de ec de voeding van tegenwoordig is al voor bewerkt

 

Als je de moeite niet neemt om ff wat te lezen ..ga ik de moeite niet doen om jou ff alles voor te schotelen!!!!!

En voor iemand die al met "9 lampen" heeft gekweekt stel je wel vragen die je allang heb moeten weten om te kunnen kweken.

 

Succes ermee he

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je de moeite niet neemt om ff wat te lezen ..ga ik de moeite niet doen om jou ff alles voor te schotelen!!!!!

En voor iemand die al met "9 lampen" heeft gekweekt stel je wel vragen die je allang heb moeten weten om te kunnen kweken.

 

Succes ermee he

 

Gr schenkie

 

de vraag die ik u stel is niet zo simpel zo te zien want je weet gn antw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetniewaariehetmoetzoeken

 

Je hebt me door...

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
@weetniewaariehetmoetzoeken

 

Je hebt me door...

 

Gr schenkie

 

kijk wat nu heb gedaan heb de 40potjes gepakt er gaten in gemaakt het linkje wat jij me hebt gegeven staat niks op buiten dat deze forum nieuw is

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk wat nu heb gedaan heb de 40potjes gepakt er gaten in gemaakt het linkje wat jij me hebt gegeven staat niks op buiten dat deze forum nieuw is

 

@weetwatjewil

 

Die link was de link van wietforum de site...daar staat ALLE info op en benatwoord al je vragen...dat bedoelde ik ermee.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi mensen ben weetwatjewil ben al een tijdje aan het rondneuze op deze forum en ben eindelijk terug gestart

heb hiervoor 9 lampen gehad helaas was het mis gelopen er zaten teveel mense tussen en moest de boel afbreken stekken en al de vuilbak in

 

nu ben ik terug gestart maar aleen heb 2*600w hamerslag op een ruimte van 1.20m-2.40m-2.00m heb 40 potjes

 

 

nu men vraag ik wou eerst met en pe systeem gaan werken vol automtisch angezien ik elektromonteur ben ken ik er wat van maar de man in de gr zei dat ik beter gewoon men water en voeding in men bak moest kappen en zei dat men planten het wel zouden opdrinken nu is de vraag klop dit zo ja is de opbrengst het zelfde en hoe ga ik dan te werk

 

al vast bendankt :blink:

 

ALs je al met "zo veel "lampen hebt gewerkt.. zou je dit dan toch wel moeten weten..

 

en ja planten drinken water als je het ze van onder geeft...

 

Waarom gebruik je niet de zoek machine...

Deze vraag is een beetje achterhaald...

Ik heb een HEEEL topic aangemaakt met +- 40 post over de theorie van water geven... van onder of van boven?

 

Zoek! Watergeef theorie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb vroeger ook met het pe systeem gewerkt vond het niets elke keer druppelaars verstopt.

ik doe nu in het begin sproeien tot de wortels goed zijn ontwikkeld, daarna zet ik 2cm water in de bak laat dit

vervolgen opdrinken meestal duurt dit 3 dagen dan paar dagen droog trekken en weer vullen 2cm.

 

groeten Roberto :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb vroeger ook met het pe systeem gewerkt vond het niets elke keer druppelaars verstopt.

ik doe nu in het begin sproeien tot de wortels goed zijn ontwikkeld, daarna zet ik 2cm water in de bak laat dit

vervolgen opdrinken meestal duurt dit 3 dagen dan paar dagen droog trekken en weer vullen 2cm.

 

groeten Roberto :blink:

 

ten eerste bedankt voor de info roberto

ten 2de wat heeft het eb en vloed systeem te maken met 9lampen die 9 lampen 180potjes gaf ik water langs boven met sprinklers gestuurd door een siemens step7

 

roberto hoeveel water bereid je dan voor en stijgt de lv niet in je kotje

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoeveel water bereid je dan voor en stijgt de lv niet in je kotje

 

90 liter bak lv stijgt 5%

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
90 liter bak lv stijgt 5%

 

Gr schenkie

 

 

bedankt dan heb je tog nog nutigge info

schenkie ik heb 2hamerslag zou ik volgens u nog 1tje bij plaatsen voor meer obrengst wat denk jij

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zelf ook een ruimte van 1.20m-2.40m-2.00m met 40 potjes (secret jardin),daarin hangen 3 600w cooltube

wilde eigelijk gewoone kappen een keer proberen maar ik verwacht dat het dan veel te warm wordt

 

groeten Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb zelf ook een ruimte van 1.20m-2.40m-2.00m met 40 potjes (secret jardin),daarin hangen 3 600w cooltube

wilde eigelijk gewoone kappen een keer proberen maar ik verwacht dat het dan veel te warm wordt

 

groeten Roberto

 

heb je wat ervaring en hoeveel was je totaale investering

 

hoever ben je al met je tuintje

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb je wat ervaring en hoeveel was je totaale investering

 

hoever ben je al met je tuintje

 

totale inverstering was ongeveer 1500e, heb nu 3keer gedraaid op aarde vind het niets ga terug na mapito met hetzelfde systeem eb en vloed als je het zo mag noemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
totale inverstering was ongeveer 1500e, heb nu 3keer gedraaid op aarde vind het niets ga terug na mapito met hetzelfde systeem eb en vloed als je het zo mag noemen.

 

 

oke dan zit ik goed mijn hok koste 1700 hoeveel haal jij uit zon kast op aarde

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heeft het eb en vloed systeem te maken met 9 lampen?

Dat weet toch iedere electromonteur.

Gaat dit topic over watergeef-systemen of is dit een chat vol onnodige quotes?

Weetjewelwatjewil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat heeft het eb en vloed systeem te maken met 9 lampen?

Dat weet toch iedere electromonteur.

Gaat dit topic over watergeef-systemen of is dit een chat vol onnodige quotes?

Weetjewelwatjewil?

 

 

ik snap niet wat jij wil

 

 

ik snap niet wat jij wil

 

ik vroeg wat info of wat kennis van de collegas en blijkbaar zijn hier aleen maar verzuurde mense die te veel ec hebbe gesnoven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Help! Ik heb 1700 euro uitgegeven maar mijn druppelaars zitten steeds verstopt!!!

Is dat het?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Help! Ik heb 1700 euro uitgegeven maar mijn druppelaars zitten steeds verstopt!!!

Is dat het?

 

nee want heb geen druppelaars fool ik stel gwn de vraag af er iemand ervaring heeft met eb en vloed zoals de growshop bediende me wijsmaakte dat dat een goed systeem is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...