Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nlx73

Nieuw Hier Dus Even Voorstellen

Recommended Posts

Hey hallo, na een dagje lezen op dit forum heb ik besloten om me hier te registreren want hier is echt wel veel info te vinden.

Ik heb niet echt veel ervaring met deze mooie plantjes buiten ze zo nu en dan op te roken :D

Maar door het steeds duurder wordende leven ik heb het dit jaar toch een paar keer geprobeerd met stekken van hele goeie Northernlight maar echter zonder al teveel succes. Het duurde zelfs 3 maand voor bloei de laatste keer, (ik denk door de koude) dus dat werd hele dure nlx :D

Gelukkig was hij wel heel lekker en sterk zodat ik de moed nog niet opgeef, ik heb iedere keer een moederplantje kunnen overleven dus kan ik nog wel eens proberen binnekort.

Vandaar dus mijn registratie hier zodat ik bij mensen terecht kan met tonnen ervaring voor al mijn vragen in het streven naar verbetering ;)

Ik ga binnekort dan ook eens een kweekverslag van m'n laatste poging online zetten zodat jullie eens samen met mij kunnen overlopen wat ik allemaal moet veranderen/verbeteren want nu steek ik er alleen maar veel tijd en geld in en het zou toch leuker zijn als het omgekeerd zou gaan :P

 

Verder kijk ik graag de toekomst in en hoop ik hier met de tijd updates te vinden van het growen onder spaarlampen en leds want dit is toch wel DE oplossing voor de electriciteitsfactuur van de hobbyman me dunkt :P

Ik zag in de winkel gisteren een spaarlamp van 60watt (300 watt - 4000 lumen, 56 euros) en vraag me af of bv. zo een paar lampen niet ideaal zouden zijn voor de groei ?

 

groeten

Edited by nlx73

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man welkom,

 

maar waarom komt mij jou naam bekend voor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum

 

Op het gebied van eigen rokertjes kweken zit je hier helemaal goed !

 

Een kweekverslag bijhouden is natuurlijk een goede manier om adviezen van de leden te krijgen.

Zij kunnnen je dan bijsturen of voortijdig waarschuwen.

 

Succes met je plannen en veel plezier op het forum

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey man welkom,

 

maar waarom komt mij jou naam bekend voor ?

 

 

 

misschien the same name als mij , bijna dan he :P

:D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen jij pakt het met 77 even groter aan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
misschien the same name als mij , bijna dan he :P

:D :D

 

zal toeval zijn ;)

nlx heb ik dit jaar es geprobeerd en sinds 1973 loop ik rond op de wereld :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...