Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kreliuzz

Mijn Eerste Keer

Recommended Posts

mensen ik ben een leek in deze wereld, dus ik hoop nuttige tips te krijgen kijk ik heb dus een growbox gemaakt van 5cm dik betonplex met witte binnekanten afmeting is 120 bij 120 bij 160 daar heb ik een 400w lamp en 2 ventilators 1 als intake en 1 als uitlaat.

ik had 6 zaadjes in de aarde gedaan in 5liter potten alles apart het ontkiemen ging naar mijn verbazing zeer snel want ik zag na 2 dagen als resultaat maar ik heb ze gewoon onder de lamp in de box laten ontkiemen(mag dit?)

ik ben nu 4 weken verder en heb er nu nog 5 in de box en 1 daarbuiten (thanx kleenex die mijn vertelde dat er een mannetje bij stond en ik deze uit de box moest halen) ik vond t al vreemt want er zaten allemaal balletjes aan deze plant(kenmerk van een mannetje is mij verteld)gallery_20082_6842_192935.jpg

de overige dames groeien als kool ik heb nu nog maar 1 aurora indica 2 nlxjes en 2 purple power buds

gallery_20082_6842_1183220.jpg

gallery_20082_6842_758804.jpg

volgende week hoop ik weer verslag uit te brengen en mischien meld jullie tips weer wat beter te worden alvast bedankt en tot de volgede week peaceout kreliuzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit lekkere volle dames en maar vet mesten hehehehe nee echt top leuk om te zien en dat binnen een erg korte tijd topie gozer blijf jouw zeker volgen :lol: !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe hoog hangt je lamp van je plante?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe hoog hangt je lamp van je plante?

zo,n 110cm is dat teveel??? ik ben bang dat ik de planten verbrandt namelijk dus ben ik erg voorzichtig

Share this post


Link to post
Share on other sites

is te hoog ja met een 400 watt lamp kan je ongeveer de lamp 40 cm van de plante af

Share this post


Link to post
Share on other sites
is te hoog ja met een 400 watt lamp kan je ongeveer de lamp 40 cm van de plante af

oke thanx voor de tip ik zal t meteen aanpassen

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er hele mooie dames uit een prachtige start veel sucses met met de

verdere afloop ga je blijven opvolgen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een verslagje tussendoor.

t lijk t allemaal wel goed te gaat alleen krijg ik de lv niet omhoog.

d

e dames staan er mooi bij nadat ik er een mannetje tussenuit heb gehaaldt

gallery_20082_6842_35799.jpg

ik ben begonnen met de voeding voor de bloeifase ff kijken wat er gebeurt ik zou verschil moeten zien tog?

gallery_20082_6842_861322.jpg

volgens de uitbater van de gs was dit een zeer goedevoeding maarja hij kan zoveel zeggen.

over t algemeen lijkt t goed te gaan geen beestjes of verkleurde bladeren enzo

gallery_20082_6842_598975.jpg

tot slot nog een luek fototje en ik berg binnenkort weer een uitgebreid verslag uit peace out 2 ya all greetzz kreliuzz

gallery_20082_6842_627282.jpggallery_20082_6842_355923.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik ook deze voeding welk shematje (ec) gebruik je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na een hoop elende heb ik aleen mannen overgehouden en voel me dus zwaar verknetterd,nu maar echte zaden besteld want die ik had was blijkbaar niks.maar wat kon ik nu doen met die mannen na wat zoeken op t forum en hulp vanuit de chat(thanx dls)bleek dart het stuifmeel op te vangen is en lang goed te houden..je weet nooit waar t goed voor is later

gallery_20082_7049_68648.jpg

dus hier houd ik me ff mee bezig en ben nu de volgende ronde aan t laten ontkiemen hopen op dames ,maar dat zal wel met gefeminiseert zaad :tu :P peaceout 2 all greetz kreliuzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat het allemaal dude's waren... Van welke soort ga je de stuifmeel opvangen?

 

En alvast succes met je nieuwe kweek ( welke soort? :tu )

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ziran t stuifmeel komt van 2 aurora indicas en de volgende ronde worden t power plants

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah thanks man.. de aurora indica heb ik in ieder geval nog nooit gerookt of wat dan ook XD maar ik weet wel dat de powerplant lekker snel klaar is en ook redelijk laag blijft.. Dus dat gaat wel een goeie kweek voor je worden als 2e kweek ( of als eerste herkansing kweek :tu )

 

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde van je mannen?? :wacko:

 

volgende ronde beter

 

gr damian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@damian ja zekers maar ik al weer bezig met de voorberijdingen van ronde 2 5x bubbelicious van spliff seeds, binnenkort nieuw verslag, greetz kreliuzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...