Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Shadow

hoevaak?

Recommended Posts

Ik ben pas nieuw hier en ik wil graag weten hoevaak jullie wiet roken per maand.'

Ikzelf ben er nog niet aan begonnenmaar wil er wel aan beginnen 8) met mijn neef heeb ik het 1 keer gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom wil je weten hoe veel anderen roken? Je hoeft niet een bepaald aantal keer maand te blowen om jezelf gebruiker te mogen noemen hoor ;-) Ik zelf blow niet zo veel de laatste tijd, maar dat komt door een probleem emt mijn stembanden...maar spacecake is ook lekker. Ik denk dat je zelf wel merkt hoe vaak je gaat blowen...zorg dat je alleen blowt als je er ook wat aan hebt, zeg maar. Dus niet 's ochtends voor je werk/school nog even die halve joint oproken die er toch nog ligt. Met mate dus. Net als alle andere dingen...(wat niet wil zeggen dat je niet vaker dan een keer per maand kan blowen). Hoe oud ben je eigenlijk, als ik vragen mag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 17. 8)

Maar ik ga er niet van uit dat als jullie 4 x per maand gaan blowen dat ik dat ook ga doen , nee ik vraag gewoon hoevaak jullie het gemiddeld het per maand doen. :P

Maar toch bedankt voor de advies.:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dus ongeveer 4x per maand.

Gewoon extra'tje in het weekend.

Vind het ideaal als ik op stap ga. Drink veel minder sinds ik blow wat de katers ten goede komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik meestal als k wegga maar tussendoor ook, ongeveer 2-3x per week. Soms meer in de vakanties

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ik ook zoiets mush, de rekening valt me ook zwaar maar er is beterschap in zicht, door dit forum kan ik m'n eigen gerief kweken!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry, even vergeten in te loggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke dag zeker rond de 2/3 joints en in het weekend gemiddeld 5 op een avond...

 

[edit] dit komt misschien over alsof ik stoer wil doen ofzo (vind ik tenminste nu ik het een 2e keer lees.... :S) maar dat is dus niet zo bedoeld...... ik probeer namelijk ook wel te minderen.[/edit]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben pas nieuw hier en ik wil graag weten hoevaak jullie wiet roken per maand.'

Ikzelf ben er nog niet aan begonnenmaar wil er wel aan beginnen 8) met mijn neef heeb ik het 1 keer gedaan.

 

Per maand?????????!!!!!! :eek: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo'n 5 x in de week

per dag verschilt

lang leve op kamers wonen

 

hmmm jammer dat ik nu 2 wken thuis zit

is toch altijd wat minder... (tis zo koud buiten :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

per maand :evil:

 

ff tellen hoor

 

4 a 5 op een dag

 

iets tegen de 250 per maand :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 a 2 joints per dag :evil: . Wanneer ik het nodig heb een dag tot een maand niet. Alleen pure joints (vroeger wel tabak gerookt). De wiet kweek ik zelf :wink: . Deze groeit buiten onder de grote gratis lamp en levert me jaar na jaar genoeg gratis groens op!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...